problem z ps50b551

fotopa

New member
witam, zakupilem w sklepiej internetowym ten telewizor.

po przyniesieniu przez kuriera odstal 2 godziny, podlaczam kable, a tu czarny ekran, jak tylko probuje zmienic kanal to tak jak mruga. Czy to znaczy ze matryca jest zepsuta?

co radzicie - serwis samsunga czy odeslac go do sprzedawcy?
 

fotopa

New member
Electro.

Najgorsze jest to, ze widze na ich stronie ze przy tym modelu pojawiła się notka "chwilowy brak towaru". Oj cos czuję że szykuje się niezły cyrk...
 

fotopa

New member
dzisiaj do nich dzwonilem i usluszalem, ze musze najpierw wezwac serwisanta samsunga, jak stwierdzi wade, ktorej nie da sie usunac, to wtedy sklep sam wezwie na swoj koszt kuriera.

Wezwe tego serwisanta, ale jak go beda chcieli naprawic to nie dam, odesle go do nich nawet na wlasny koszt i niech go zabieraja:)

cos czuje ze szykuje sie niezly jazz i skonczy sie na telefonie do adwokata, zeby interweniowal:)
 

jędrzejj 1957

Active member
Bez reklam
Jeżeli serwis rozkręci tv to sklep będzie miał wymówkę że była ingerencja . Kupiłeś przez internet, a jeżeli się nie mylę masz 10 dni na rezygnację z zakupu (poczytaj na forum powinien byc podobny temat z Toshiba 355DG). Osobiście odesłał bym do sklepu i zażądał wymiany na nowy.
 

fotopa

New member
niestety, aby skorzystac opcji odstapienia umowy, poniewaz byla zawierana przez internet, odeslany towar musi byc nowy
 

zn21

Member
sprawa jest prosta. Idź (zadzwoń) do rzecznika praw konsumenta a on podyktuje Ci pisemko. Potem wysyłasz na swój koszt plazmę za potwierdzeniem odbioru oraz list z pismem także za potwierdzeniem odbioru. Masz prawo zwrócić plazmę do 10 dni od dnia otrzymania bez podania przyczyny. Ja z takiego przywileju skorzystałem i zwróciłem odtwarzacz CD a na początku sprzedawca zbywał mnie i też coś o serwisie mówił. Masz prawo i skorzystaj z niego
 
Do góry