Problem z podłączeniem dekodera do multiswitcha

Makatka

New member
Witam.
Jako, że jestem niestety zupełnie zielona, mam kłopot z podłączeniem dekodera telewizji cyfrowej do multiswitcha. Dekoder to DASAN H662GR ( provider sygnału to Intelly) a switch to Megasat 5/8. Próbowałam podłączać kabel antenowy przez wejścia terr In i antenowe. Po podłączeniu do terr Inn telewizory nie odbierały żadnego sygnału, po podłączeniu do wejścia antenowego, jeden TV złapał sygnał, pozostałe nie. Nic z tego nie rozumiem. Nawet jak podłączyłam bezpośrednio kabel od TV z salonu do dekodera, telewizor nie znajdywał kanałów. Po ponownym podłączeniu do terr Inn kabla od anteny dachowej zwykłej, naziemna cyfrowa działa wszędzie. Co jest nie tak?? Plizzz pomóżcie bezradnej blondynce [emoji85]

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
853443407431175e5f68dc7d9c22cba5.jpg
a49946b5edca812fb01d8454245cb5c8.jpg
 
Ostatnia edycja:

Ano-2013

New member
Dasan to nie jest tuner, czy dekoder to telewizji. To xponowy ont (router do swiatlowodu)do odbioru internetu być może też telewizji w zależności od dostawcy. Jesli chodzi o antene, to zwykła naziemna z anteny nazwijamy siatkowej podłączasz do tera in, z konwertera(talerza) to te hh, vh, hl, vl. A out służa do podłączenia odbiorników, musisz mieć telewizor z wbudowanym tunerem dvbt.

Nie znam urzadzen dasan bo pracuje na Huawei, byc moze Twoj dostawca dostracza również dvbc czyli telewizje kablową. Wtedy można wpiac do tera in sygnal wychodzący z urządzenia światłowodowego i zrobić pelne wyszukiwanie telewizji kablowej cyfrowej dvbc - w tym wypadku musisz mieć łącze swiatlowodowe, kabelek z gniazdka podłaczony do tego zielonego portu.
 
Ostatnia edycja:

Makatka

New member
Dokładnie tak jest, dostawca też dostarcza TV kablową (i chyba sygnał jest skoro dioda opisana jako sygnał TV świeci się na zielono). Czyli powinnam podłączyć kabel antenowy do terr Inn ten wychodzący z boxa?