Problem z n

Bartos81

Member
Bez reklam
to może zrobimy listę co N możne jeszcze spieprzyć ? :) bo chyba już spieprzyła wszystko


A co do pytania to potwierdzam poprzednika, bo u mnie tez jest to samo
 

bogdan_kr

Member
Bez reklam
Faktycznie, z tego co się czyta wynika, że aktualizacja oprogramowania z 16-go kwietnia spowodowała pojawienie się różnych, a u niektórych osób dosyć poważnych problemów z działaniem dekoderów.
trops55, Ty przynajmniej masz jakiś ślad, który możesz sprawdzić. Nietypowe jest to, że problemy pojawiły się u Ciebie 2 dni temu...

Pozdrowienia!
 

mat74

Well-known member
Bez reklam
no to kolejny przyklad sprzed kilku dni-
n-recorder podlaczony componentem do TV i HDMI do projektora,
po wlaczeniu (nie zawsze) VOD i odpaleniu czegokolwiek znika obraz...
n-ka oczywiscie nie znala przyczyny ani nie wiedzieli co zrobic by sie pojawil ... rozwiazanie problemu- po odlaczeniu projektora z pradu znika wszystko i pojawia sie komunikat o problemie HDCP po ponownym podlaczeniu proja do pradu pojawia sie oczywiscie obraz a VOD dziala poprawnie.... tzn. prawie poprawnie bo oczywiscie filmy sie tna, zanika obraz a licznik leci.... rece opadaja...!!!:confused:
 

mholwro

New member
A może trzeba by składać reklamacje na "n"-kę.
Ja tak zrobiłem. I teraz czekam na odpowiedź.
Na razie dostałem potwierdzenie złożenia reklamacji. Poczekam jeszcze trochę, aby minął miesiąc od daty złożenia i będę chciał domagać się od "n"-ki jakiejś rekompensaty finansowej za usterkowy produkt jaki nam sprzedaje.
Jak "n"-ka nie będzie chciała pozytywnie załatwić mojej reklamacji, to mam zamiar zgłosić tę sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta.
A może byśmy się zmobilizowali i zaczeli hurtem wysyłać reklamacje. Może w ten sposób zmusimy "n"-kę do szybkieko usuniecia usterki.
Bo pisanie i biadolenie tu na forum nic nie daje.
:x
 

Bartos81

Member
Bez reklam
A ja mimo że jak wy mam że mam podobne problemy z N to narzekać nie mogę.

Pod koniec kwietnia kończyła mi się promocja wszystkie pakiety za 38 zł więc niektóre wyłączyłem, jak się okazało mimo iż mam je wyłączone to mogę nadal je oglądać. a rachunek dostałem bez naliczania za te pakiety, ale niesety nie przyszedł on na dekoder a jest tylko na stronie internetowej

a więc:

czy ktoś dostał informacje o nowym rachunku na dekoderze?
czy ktoś kto wyłączył niekótre pakiety może je nadal oglądac?

bo ja rachunku nie dostałem w wyłączone pakiety nadal mogę oglądać
 

_MarSs_

New member
A ja miałem kiedyś odwrotnie, zostawili mi pakiet który wyłączyłem, a wyłączyli taki który chciałem. Po 2 dniach się zorientowałem, zadzwoniłem, powołałem się na datę i godzinę złożenia dyspozycji i mi na cito poprawili. Poczatkowo człowiek z infolinii próbował mi wmówić, że zapewne złożyłem niewłaściwą dyspozycję ale jak mu powiedziałem dokładną datę, godzinę i babkę, z którą rozmawiałem, i kazałem mu sprawdzić "zapis rozmowy w trosce o jakość obsługi" to wymiękł.
Swoją drogą to w tym roku już 2 razy powoływałem się na czyjś zapis rozmowy 1. z N; 2. z LINK4, które próbowało mi mwówić, że telefonicznie rozwiązałem umowę!!! Najpierw, że niby ja, potem, że może żona - taaaa, może jeszcze sąsiad! Oczywiście niczego takiego nie było i na szybko przysyłali poprawne kwity! Jakość obsługi polskiego klienta jest rzenująca!
 

oka99

New member
Ode mnie żąda wklepania kodu pin po przełączeniu na inny kanał.Dzieje się tak w przypadku 80% kanałów,nie mówiąc już o zawichach ,czarnym ekranie,zanikiem dzwięku i słabym sygnale.Na szczęście jeszcze tylko 5 miesięcy umowy.
 

marecki6

New member
Bez reklam
a czy ktos ma problem ze skalowaniem obrazu ? bo ja od kilku dni mam taka lipe ze obraz skaluje mi do formatu kineskopowego i dopiero po wybraniu opcji " powiekszenia " mam obraz na calym ekranie telewizora i troszke mnie to juz drazni
 
Do góry