Problem z matrycą

trebord

New member
Temat już był wałkowany 100 razy co do usterki polegającej na nierówno podświetlonej matrycy co objawia się mocno jasnymi plamami na ciemnym tle w każdym z rogów telewizora. Gdy telewizor jest "zimny" ów plamy są bardzo wyraziste, wręcz białe. Po kilku godzinach trzy się "wchłaniają" jedna zostaje.
Serwis stwierdził że jest wszystko w normie. Zaznaczę przy tym że ta usterka pojawiła się u mnie w telewizorze poraz drugi. Za pierwszym razem wymienili matrycę, pomimo tego że plamy były dużo mniejsze i mniej intensywne. Tym razem nie chcą wymienić. Podejrzewam że ze względu na to że jest to już starszy model i serwis Philipsa nie posiada już takich matryc. Pewnie chcą mnie zwyczajnie zbyć. To jest tak jak się kupuje telewizor w super promocji bez kompletnej braku znajomości tematu. Teraz już będę wiedział na co zwracać uwagę i czy nie jest to stary model
Mam pytanie co mam w tej sytuacji zrobić?
Jak się uprą to mam "walić" do federacji konsumentów??? Jakie są procedury z tym związane. Napewno nie popuszczę.
Może ktoś z was się wypowie, kto przeszedł taką ścieżkę z reklamacją sprzętu.
Pozdrawiam Robert
 

anastazy

New member
ciezko bedzie, problem mi znany bo to problem z cala gama tego modelu, jedyna nadzieja to wymiana na cos innego (bo jesli znow zmienia matryce to znow bedzie tak samo bo to problem z matrycami)
 

trebord

New member
No niestety, serwis napisał że parametry matrycy są ok i zwrócili telewizor.
Także zaczynam sprawę od federacji konsumentów. Będę na bierząco informował, co się dzieje.
I jeszcze jedno. Mam nauczkę na przyszłość, że trzena trochę poszperać w prawach konsumenta. Jeżeli usterka towaru zdarzy się w przeciągu 6 miesięcy od daty zakupu sprzętu, sprzedawca musi zwrócić pieniądze, lub wymienić na nowy model!!!!!!! Ponieważ towar nie jest zgodny z umową. Pamiętajcie!!!!!!!!!!
 
Do góry