Problem z Internetem - LG OLED65CX

podhalanin

New member
Drodzy,
mam problem techniczny i mój zasób pomysłów się wyczerpał.

Posiadam LG OLED65CX, wpinam go do domowej sieci i... i nic. Pokazuje, że połączenie jest, natomiast nie mogę z niczym się połączyć, ni z Netflixem ni wybrać np. strony internetowej we wbudowanej przeglądarce.

Próbowałem:
- podpięcia bezpośrednio z sieci jak i via router;
- zmiany DNS (9.9.9.9, 8.8.8.8, 8.8.4.4, 1.1.1.1) zarówno w ustawieniach TV jak i na routerze
- odznaczenia i zaznaczania IpV6.

Co najciekawsze, czasami działa. Czasami wystarczy kilka razy wyłączyć i włączyć TV i zaczyna się ładować, czasami czekam i godzinę na Netflix i nijak nie chce się połączyć.

W tej samej sieci działa inny TV(Philipsa) i jest OK. Internet działa, w tym samym czasie odpalam na laptopie Netflixa i surfuje przez komórkę. Poza tym, na TV jest ta informacja: połączona przy użyciu kabla.

Oprogramowanie TV aktualne, aplikacje aktualne. Reset TV do ustawień fabrycznych też był.

Może ktoś z Was da rady mi pomóc?
 

Undziak

Member
Ja tego CXa kupiłęm wczoraj i mi śmiga choć sieć u mnie na wiosce czasem się rwie. Jeśli spróbowałeś wszystkiego to może coś nie tak z kartą sieciową? Zgłoś problem, szkoda czasu na grzebanie skoro wszystko inne działa.
 

podhalanin

New member
Próbowałem też odpinać zasilanie na jakiś czas, ale gdzie tu sens by przed każdym uruchomieniem TV wyłączać go z prądu? :)

Kable różne też próbowałem, starałem się pełną checklistę wykonać.

Nówka TV, przecież to jakaś padaka jak trzeba go do serwisu oddawać na starcie. ;/
 

ELLIOTT

New member
Bug w ostatnim sofcie 25. Aktualnie wyszła wersja 30. Jeśli nie zadziała, mam na to patent, wystarczy wyłączyć kartę wifi na sekundę i włączyć ponownie.
 

podhalanin

New member
Bug w ostatnim sofcie 25. Aktualnie wyszła wersja 30. Jeśli nie zadziała, mam na to patent, wystarczy wyłączyć kartę wifi na sekundę i włączyć ponownie.


Mam 03.11.25 i TV nie widzi aktualizacji, ale na supporcie widzę 30.
Manualna instalacja nie wpływa na gwarancję?
edit: tylko taka zmiana 1. Update to allow PC and Console gamers smooth VRR playback
Jak wyłączyć kartę? W TV?

Pomoże?
 
Ostatnia edycja:

ELLIOTT

New member
Możesz przez usb, gwarancji nie tracisz(niby czemu miałbyś stracić). Na forum zagranicznym, ktoś potwierdził poprawę trochę płynności filmów z YT 4k w tej aktualizacji. Producent napisał podstawowy problem wydania FW.
Ustawienia> połączenia sieciowe> bezprzewodowe i tam takie okienko z kropeczką będzie nad sieciami wifi włącz/wyłącz.
 

jak30

Member
Miałem podobny problem na BX 65.Okazało się,ze wina leży po stronie dostawcy internetu. Sprawdz jak działa na hotspocie ze smartfona.
 

podhalanin

New member
Tak, problem z wifi już nie istnieje.
Pomogła albo aktualizacja albo wyłączenie synchronizacji daty/godziny. :)

Niestety, po kablu bez zmian. No ale grunt że wifi. :)
 
Do góry