Problem w zakupie! HDready czy FullHD

sedrak

New member
Witam!. Mam dylemat poniewaz niebawem planuje zakup konsoli X-Box a moj Tv raczej nie da rady(12 letni Sony,ale dalej dziala bez szwanku). Chce kupic lcd max 32" poniewaz nie mam zbyt duzego pokoju. Tv ma byc tylko i wylacznie do grania, wiec zalezy mi jak naj lepszej jakosci obrazu i zeby wykorzystac cala moc jaka sie da za ta kwote pieniedzy, ktora mam do wydania. Chcialem sie zmiescic w granicach 2500zl,ale tutaj ciezko o fullHD wiec moglbym tak do 3000-3200 bo i tak na raty chce wziac. Na oku mam np.Samsung LE32A551 Toshiba Regza 32XV500PG jestem laikiem w tej dziedzinie wiec prosze o fachowa rade
 
Ostatnia edycja:

szfagier

New member
z tego co wiem to xbox 360 nie ma pelnej rozdzielczosci 1080p, jedynie ps3, to moze pomoze Ci przy decyzji hd ready - full hd
 

SierzantHarris

New member
Bez reklam
Jak kupisz 32a551 to Ci oczy z orbit wyskoczą jak obejrzysz na nim hd z dobrego sygnału. Ja mam a656 a wcześniej miałem a551 i w tej cenie to absolutnie najlepszy lcd na rynku i nikt mi nie powie że jest inaczej. Toshiba jest na tej samej matrycy ale kontrast i czerń jakimś cudem ma duuużo słabszy.
 

adrat

New member
Sharp LC-32X20E

Witam, wczoraj zakupiłem Sharp LC-32X20E (Full HD). Telewizorek w obecnej chwili działa jako monitor do komputera. Cena ok 2500zł brutto . Muszę przyznać je jestem pod wrażeniem, jakość obrazu (komputer jest podłączony przez kabel DVI-HDMI ), kolory , czas reakcji 4ms, bardzo dobre kąty widzenia. Dla sprawdzenia podłączyłem dosyć słabej jakości kablówkę i odziwo SHARP swietnie sobie radzi z tak słabym sygnałem. Telewizor miał służyć w innym pokoju jako typowy TV ale po wczorajszych testach zdecydowanie pozostanie w moim pokoju jako monitor do komputera. Czysta przyjemność pracować na rozdzielczości 1920-1080, internet , word, gry:grin: filmy. Jesnym słowem POLECAM!!!
 

sedrak

New member