Problem Onkyo 646 i Klipsch RP250

DrWredman

Active member
Ja lecę przez HDMI. Pliki bardzo dobrej jakości. Musiałbym dorwać chyba jeszcze jeden 646, żeby durnia z siebie nie zrobić i nie wysyłać bez sensu ;/

Ja z komputera puszczałem po optyku.
jeszcze raz napiszę. Stary Onkyo TX-DS575 szumiał okrutnie. Przy cichych scenach było słabo.
Nowy 646, w porównaniu do starego: musiałem ucho przyłożyć aby coś usłyszeć. Chyba, że vol na bardzo głośno i wtedy coś oczywiście szumiało.

Może Wiesiu podłączy lapka u córki przez HDMI i sprawdzi te szumy. Najlepiej wyślij mu ten sam przykładowy plik, który odpalasz.
 

dazdilly

Member
Może Wiesiu podłączy lapka u córki przez HDMI i sprawdzi te szumy. Najlepiej wyślij mu ten sam przykładowy plik, który odpalasz.[/QUOTE]

Nie ma różnicy właśnie jaki plik :/ Spróbuje nagrać lustrzanką później dźwięk może wyłapie :)
 

Wiesiek19

Active member
Bez reklam
Tak i subwoofer na off :)

Suba brak i tak i tak.
Sprawdzone.
Jest jakiś szum we wszystkich trybach zarówno na Movie jak i Music.
Na frontach głośniej, na surr trzeba ucho w kolumnę wsadzić.
W direct cisza. W stereo słabo, w pozostałych głośniej, ale nie tak jak na filmiku.
Generalna ocena ...problemu nie ma.
 

Wiesiek19

Active member
Bez reklam
Ok. Dzięki za pomoc. Wyślę na serwis, może coś poradzą :)

Jak będzie szansa to sprawdzę głębiej na własne uszy bo przekazałem tylko info z drugiej ręki.
Pytanie czy to wersja softu np po upgrade do atmos, czy było to przed, czy może jest to kwestia zakłóceń na zasilaniu ?
 

dazdilly

Member
Jak będzie szansa to sprawdzę głębiej na własne uszy bo przekazałem tylko info z drugiej ręki.
Pytanie czy to wersja softu np po upgrade do atmos, czy było to przed, czy może jest to kwestia zakłóceń na zasilaniu ?

Jak kupiłem amplituner, to nie miałem jeszcze subwoofera i leciałem na Schneiderach na froncie i nie słyszałem tego problemu. Przypadkiem na to trafiłem, bo jak kupiłem fronty to wyłączyłem suba i chciałem zobaczyć jak kino będzie chodziło bez suba i tu taka niespodzianka :)

Upgrade robiłem rok temu od razu po zakupie, fronty przyjechały pod koniec roku :)
 

dazdilly

Member
Czyli punktu odniesienia brak :)

Chłopek w sklepie uważa, że to wina sygnału, który idzie w kompa, bo jak odpalił z Blureja Metallice w DTS Master HD to problem zniknął, ale jak u siebie podpiąłem blureja i włączyłem coś z dysku to szumy też były. Odłączę wszystkie kable zostawię dwie kolumny podłączone też szumi.

Ogólnie mógłbym to olać, bo jak jest sub włączony, to jest cisza, ale pytanie czy przypadkiem i tak coś źle nie gra. Krew mnie pomału zalewa :)
 

Wiesiek19

Active member
Bez reklam
A jak tam u ciebie z zasilaniem ? Ampli masz bezpośrednio z gniazdka czy przez jakąś listwę z filtrem przeciwzakłóceniowym ? Zanim polecisz do serwisu może dobrze byłoby sprawdzić w tym kierunku. Może jakiś tłumik ferrytowy na kabel zasilający lub/i odpowiednia listwa ?
 

dazdilly

Member
A jak tam u ciebie z zasilaniem ? Ampli masz bezpośrednio z gniazdka czy przez jakąś listwę z filtrem przeciwzakłóceniowym ? Zanim polecisz do serwisu może dobrze byłoby sprawdzić w tym kierunku. Może jakiś tłumik ferrytowy na kabel zasilający lub/i odpowiednia listwa ?

Bezpośrednio gniazdko :)
 

Wiesiek19

Active member
Bez reklam
No to tanim kosztem sprawdź z listwą z filtrem. Z tego co pamiętam to ten mój/nie mój 646 jest na listwie i tam jest filtr. Stąd zapewne efekt szumu/buczenia minimalny.
 

DrWredman

Active member
widzę takie rozwiązania:
- sprawdzić drugi egzemplarz onkyo,
- sprawdzić inne wejścia HDMI, bo zapewne kompa podłączasz do PC, a BR do BR. Jeśli będzie poprawa to możesz sobie przyporządkować nazwę PC do innego HDMI,
- zrobić reset ampli i sprawdzić czy przed i po kalibracji jest to samo,

Jak nie pomoże wysyłaj na serwis, jest gwarancja więc niech kombinują.
Napisz, że w tych samych modelach u innych użytkowników nie ma takiego problemu.
 

dazdilly

Member
widzę takie rozwiązania:
- sprawdzić drugi egzemplarz onkyo,
- sprawdzić inne wejścia HDMI, bo zapewne kompa podłączasz do PC, a BR do BR. Jeśli będzie poprawa to możesz sobie przyporządkować nazwę PC do innego HDMI,
- zrobić reset ampli i sprawdzić czy przed i po kalibracji jest to samo,

Jak nie pomoże wysyłaj na serwis, jest gwarancja więc niech kombinują.
Napisz, że w tych samych modelach u innych użytkowników nie ma takiego problemu.

Zmiana wejścia nie pomaga, reset też już robiłem i też kupa. Pozostaje mi dorwać ten sam model Onkyo, niestety chłopek w salonie nie miał więc może być problem żeby kogoś znaleźć u mnie w mieście :/

Dzięki za sugestie. 5
 

dazdilly

Member
Amplituner wrócił z serwisu, 3 tygodnie trzymali, w karcie wpisane sprawdzenie obwodów wzmacniacza i gówno dalej to samo ;/
 
Do góry