Powolna transformacja Facebooka w TikTok. Albo coś podobnego.
Aplikacja zmieni się, aby proponować treści sugerowane nawet przez „nieznajomych”, aby spróbować wydłużyć czas spędzany przez ludzi w sieci społecznościowej.
Aplikacja Facebook będzie coraz bardziej przypominać TikTok. Droga jest oznaczona: z 3,6 miliarda pobrań TikTok cieszy się większym zainteresowaniem niż inne media społecznościowe dzięki głównej sekcji „Dla Ciebie”, która oferuje krótkie filmy wideo w krótkim odstępie czasu. I tak ludzie spędzają godziny na TikTok; i zamiast tego nie wydają ich na Facebooku.
Instagram był pierwszą siecią społecznościową Meta, która podjęła nowe nakazy doświadczenia Tik Tok: wprowadził Reel, krótkie filmy do 60 sekund; i ostatnio zaczął oferować je bardziej inwazyjnie w głównym kanale, nawet jeśli są tworzone przez kogoś, z kim nie jesteś związany.
Meta przestanie sprzedawać inteligentne ekrany Portalu klientom
A jeszcze niedawno Rolki zaczęły pojawiać się również na Facebooku . Sekcja, która początkowo była wypełniona postami i zdjęciami znajomych i krewnych, a która zamiast tego stanie się miejscem wyszukiwania wszelkiego rodzaju treści, zwłaszcza filmów, o ile służą one zwiększeniu zaangażowania i liczbie interakcji.
Innymi słowy, jak donosi The Verge , Facebook zamierza stawać się coraz bardziej – lub lepiej powiedzieć – zbiorem treści .
Przyszła aplikacja będzie miała różne zakładki. W głównym będą w innych Stories and the Reels, a Facebook ma również na celu ponowną integrację wiadomości wysyłanych i odbieranych przez Messengera w górnej części aplikacji, skutecznie odtwarzając kroki w porównaniu z rozdzieleniem Facebooka i Messengera na dwie różne aplikacje .
Będzie można uzyskać dostęp do grup za pomocą przesunięcia od lewej do prawej – zamiast tego pochodzi z Discord.
Więcej treści nawet od „nieznajomych”
Intencją jest właśnie przytłoczenie ludzi na Facebooku treściami śledzącymi TikTok, w nadziei na odzyskanie „magii”, którą sieć społecznościowa utraciła w ostatnich latach.
I tak jak zabrał Stories ze Snapchata, kiedy stały się popularne, dziś zamierza nauczyć się od TikToka, co działa najlepiej i mieć to.
Jednocześnie jednak jest to również zgodne z tym, jak ludzie dzisiaj korzystają z Facebooka: połowa czasu spędzana jest na filmach, dyrektor generalny Meta, Mark Zuckerberg, podkreślił
„ Widzimy, że ludzie chcą łączyć się za pośrednictwem treści. A tak wiele rzeczy, które zamierzamy zrobić z Facebookiem, to próba zaoferowania Ci treści, które najlepiej pasują do Twoich zainteresowań, ale także ułatwienie udostępniania i dyskutuj i łącz się z innymi osobami w Twojej sieci wokół tych treści ”- dodała Alison.
Wiadomości, które przed artykułem w The Verge zostały ogłoszone pracownikom wewnętrznym okólnikiem, zostały przyjęte w Meta z pewnym sceptycyzmem.
Głównym powodem jest obawa, że pogoń za TikTokiem może poprowadzić Facebooka zupełnie inną ścieżką niż wskazówki i że może sprawić, że Meta będzie preferować krótkoterminowe korzyści (większe zaangażowanie) ze szkodą dla ogólnej jakości treści. podważyłoby długoterminowe zaangażowanie.
Dla Alison zmiany nie będą tak wszechobecne. „ Myślę, że najbardziej zmieni się to, że nie będziemy ograniczać tego, gdzie i kiedy będziemy pokazywać treści sugerowane w Feed, tak jak szczerze to zrobiliśmy w przeszłości ”.
Aplikacja zmieni się, aby proponować treści sugerowane nawet przez „nieznajomych”, aby spróbować wydłużyć czas spędzany przez ludzi w sieci społecznościowej.
Aplikacja Facebook będzie coraz bardziej przypominać TikTok. Droga jest oznaczona: z 3,6 miliarda pobrań TikTok cieszy się większym zainteresowaniem niż inne media społecznościowe dzięki głównej sekcji „Dla Ciebie”, która oferuje krótkie filmy wideo w krótkim odstępie czasu. I tak ludzie spędzają godziny na TikTok; i zamiast tego nie wydają ich na Facebooku.
Instagram był pierwszą siecią społecznościową Meta, która podjęła nowe nakazy doświadczenia Tik Tok: wprowadził Reel, krótkie filmy do 60 sekund; i ostatnio zaczął oferować je bardziej inwazyjnie w głównym kanale, nawet jeśli są tworzone przez kogoś, z kim nie jesteś związany.
Meta przestanie sprzedawać inteligentne ekrany Portalu klientom
A jeszcze niedawno Rolki zaczęły pojawiać się również na Facebooku . Sekcja, która początkowo była wypełniona postami i zdjęciami znajomych i krewnych, a która zamiast tego stanie się miejscem wyszukiwania wszelkiego rodzaju treści, zwłaszcza filmów, o ile służą one zwiększeniu zaangażowania i liczbie interakcji.
Innymi słowy, jak donosi The Verge , Facebook zamierza stawać się coraz bardziej – lub lepiej powiedzieć – zbiorem treści .
Przyszła aplikacja będzie miała różne zakładki. W głównym będą w innych Stories and the Reels, a Facebook ma również na celu ponowną integrację wiadomości wysyłanych i odbieranych przez Messengera w górnej części aplikacji, skutecznie odtwarzając kroki w porównaniu z rozdzieleniem Facebooka i Messengera na dwie różne aplikacje .
Będzie można uzyskać dostęp do grup za pomocą przesunięcia od lewej do prawej – zamiast tego pochodzi z Discord.
Więcej treści nawet od „nieznajomych”
Intencją jest właśnie przytłoczenie ludzi na Facebooku treściami śledzącymi TikTok, w nadziei na odzyskanie „magii”, którą sieć społecznościowa utraciła w ostatnich latach.
I tak jak zabrał Stories ze Snapchata, kiedy stały się popularne, dziś zamierza nauczyć się od TikToka, co działa najlepiej i mieć to.
Jednocześnie jednak jest to również zgodne z tym, jak ludzie dzisiaj korzystają z Facebooka: połowa czasu spędzana jest na filmach, dyrektor generalny Meta, Mark Zuckerberg, podkreślił
„ Widzimy, że ludzie chcą łączyć się za pośrednictwem treści. A tak wiele rzeczy, które zamierzamy zrobić z Facebookiem, to próba zaoferowania Ci treści, które najlepiej pasują do Twoich zainteresowań, ale także ułatwienie udostępniania i dyskutuj i łącz się z innymi osobami w Twojej sieci wokół tych treści ”- dodała Alison.
Wiadomości, które przed artykułem w The Verge zostały ogłoszone pracownikom wewnętrznym okólnikiem, zostały przyjęte w Meta z pewnym sceptycyzmem.
Głównym powodem jest obawa, że pogoń za TikTokiem może poprowadzić Facebooka zupełnie inną ścieżką niż wskazówki i że może sprawić, że Meta będzie preferować krótkoterminowe korzyści (większe zaangażowanie) ze szkodą dla ogólnej jakości treści. podważyłoby długoterminowe zaangażowanie.
Dla Alison zmiany nie będą tak wszechobecne. „ Myślę, że najbardziej zmieni się to, że nie będziemy ograniczać tego, gdzie i kiedy będziemy pokazywać treści sugerowane w Feed, tak jak szczerze to zrobiliśmy w przeszłości ”.