Pomysły na pierwszy zakup zestawu stereo do 4000 zł

Krzchj

New member
Witam wszystkich,

Jako , że jestem raczej laikiem w tematach audio, to postanowiłem że napiszę posta tutaj.
Do rzeczy:

Cel:
Jak w temacie, poszukuję zestawu stereo w kwocie +/- 4 000 zł.

Dodatkowe informacje:
Przestrzeń: pokój 20m2
Przeznaczenie: 80 % słuchanie muzyki / 20 % oglądanie filmów, granie na pc, itd.
Preferencje: 80 % Heavy Metal, Folk Metal, Hard Rock, Funk Rock, Rock alternatywny / 20 % synth pop, indie pop i pochodne. Generalnie zdecydowanie wolę energiczne i szybkie kawałki w których czuć moc, ale nie ograniczam się jedynie do takich.

Zrobiłem mały re-search wśród znajomych mniej lub bardziej ogarniających temat. Ich sugestie były następujące:

1. Zakup kolumn podłogowych + piec. Padły padły następujące propozycje:
Piec: Onkoyo A9010
Kolumny: Acoustic Energy AE120 / Paradigm Monitor SE 3000F / Klipsch R-820f

2. Zakup monitorów aktywnych + DAC. Propozycje:
DAC: "jakiś dobry" :)
Kolumny: Klipsch rp-600m, Edfier 2600.

Niestety, z braku doświadczenia nie wiem jakie korzyści i wady posiadają powyższe rozwiązania oraz które byłoby dla mnie lepsze. Poza tym nie jestem pewny czy propozycje podane przez znajomych są sensowne. A może Wy moglibyście coś doradzić ? Wiem że dobór sprzętu do upodobań to rzecz mocno subiektywna, jednak Wasza pomoc mogłaby zawęzić moje pole poszukiwań. Przynajmniej będę wiedział czego szukać do odsłuchu :).

Z góry dzięki za pomoc. piąteczka ! :)
 

przemko77

Well-known member
Bez reklam
Onkyo A 9010 może i dobry jest ,ale jeżeli wybór ma paść na "Japończyka" lepszy może się okazać Denon PMA 800NE ,dźwiękowo jest naprawdę niezły w swojej klasie cenowej ,do tego ma DAC na pokładzie i dobry preamp gramofonowy - rzecz przydatna gdybyś kiedyś zdecydował się na patefon
W roli wzmacniacza dobrze się też spisze NAD C316BEE ,wygląd może niepozorny ale ma serce do grania
 

Krzchj

New member