Pomozcie wybrać kino domowe

Serdello

New member
Mam takich 5 zestawów do wyboru na jakie chyba powinno mnie byc stac :)

1. Denon 1507 + Denon 1730 + Wharfedale cr40+cr30+cr central = 3200zl
2. Denon 1507 + Denon 1730 + Wharfedale cr30+cr10+cr central = 2800zł
3. Pioneer 516 + Pioneer 490 + Taga 605 = 3200-3300zł
4. Onkyo 504 + Onkyo 404 + Quadral Quintas 500 = 3200zł
5. Onkyo 640 + Onkyo 404 + M-Audio Hts 700 = 2879

Zdaje sobie sprawe ze te nieco droższe mogą być lepsze ale chcialbym 2 ale wiekszośc z was zna sie tu dużo lepiej ode mnie i z chęcia poslucham rad. Nie jestem audiofilem jesli to pomoże ale chyba sprzet jest nienajgorszy :).
Z gory dziekuje za rady.
 
Ostatnia edycja:

jotgie

New member
nie znam się zupelnie i tez poszukuję informacji o tym co wybrać... ale z tych podzespołów na pewno na uwagę zasługują denon, onkyo i whaferdale. quintasy i pioneer tez są często wymieniane, ale to chyba trochę niższej klasy sprzęt... takie mam odczcia, po kilku miesiacach czytania:))

w kolejnym wątku znalazłem cos takiego:

grzeinik napisał:
Odsłuchałem już tego 504 z QQ 500 i niestety porażka./ Zero basu, sama góra i tony średnie./ Natomiast nieco lepsze wrażenie zrobił na mnie zestaw denon 1507 + cristale 30 bodajże. Dlatego też skłaniałbym się ku Wharfedale'om.
 

ArtS007

New member
Bez reklam
Słuchałem ostatnio Denona 1707 z Dali Concept 6 i wypadło to całkiem przekonująco. Model 1507 gra tak samo, więc wart jest rozważenia. W połączeniu z Crystalami otrzymujemy subtelny, szczegółowy dźwięk.

Z tego zestawienia warto zwrócić uwagę na Onkyo 640. Jest pięciokanałowa odmiana modelu 604. I jeśli się nie mylę, może mieć do zaoferowania zbliżoną jakość dźwięku. Kolumny M-Audio są tu słabszym punktem, ale całość powinna zagrac w miarę poprawnie.

ArtS :)
 

Serdello

New member
Z tego co widzialem Onkyo 640 jest 7x125W wiec wydaje sie ciekawy ale te M-audio troszke odstraszaja.