Pomocy !!!

asoz

New member
Witam,
nawet nie wyobrażacie sobie jak bardzo jestem zielony w temacie platform cyfrowych. Do rzeczy. Potrzebuję pomocy. Problem jest następujący.
Chcę mieć 2 platformy, mianowicie Polsat Cyfrowy i N. Czy można te dwie platformy mieć na jednej antenie, czaszy czy jak tam... Jeśli tak to co muszę kupić ? Dwa konwertery ?? Jaki/Jakie konwertery ?? Jeden z dokoderów będze Nbox Recodrer czyli wymaga konwertera Twin tak ?? A drugi to dekoder Polsatu, ten HD bez dysku. Jak to zrobić ?? Czy muszę mieć dwie anteny ??
Pomóżcie proszę, bo się wyprowadzam i chcę mieć telewizje, a zanim przyjdzie "fachowiec" chcę mieć jakieś pojęcie. Z góry dziękuję
 

jędrzejj 1957

Active member
Bez reklam
Dwie platformy będziesz odbierał z jednej anteny , potrzebny będzie (jeżeli będzie odbiór tylko z H.Birda) konwerter Quad z czterema wyjściami - dwa wyjścia na nrecordera + jedno na Polsat.
 

ernane

New member
do hd anteny minimum 80cm, quad i ustawienie hotbirda, do tego pociagniecie 3 kabli i edxydtko dziala. nie ma w tym roznicy w porownaniu do ustawienia pojedynczego konwertera na satelite. tylko inny konwerter;)
 

asoz

New member
I żadnej straty na jokości nie będzie ?? Kombinuje tak, gdyż elektryk spieprzył mi sprawę, i z dachu pociągnoł jeden kabel, a ja mam 4 telewizory, z tym że naraz, będą oglądane tylko dwa.

To następne pytanie. Czy jeśli na końcu tego kabla który leci do dekodera polsatu, zrobie rozgałęźnik na 3 telewizory, to tam gdzie podepne dekoder, czyli przy jednym z tych trzech telewizorów, będe miał obraz i również nie będze straty na jakości ?? Ale oczywiście naraz będzie mogł być oglądany tylko jeden tv. No i oczywiście dekoder pod pachę, i trzeba sobie z nim iść do jednego z tych trzech pokoi. Mam nadzieję, że mnie zrozumieiście, a jeśli nie cóż, ja też ledwo rozumiem co pisze.

W każdym razie dziękuję za odpowiedź.

PS A co mi by dał taki zez na astrę ?? Więcej niedekodowanych programów ??
 

acton777

New member
Bez reklam