Pomocy !! Plazma padla !!

Mabri

New member
ThYX napisał:
Wszczerze współczuje że padł ci sprzęt ale tak naprawde nikt ci w tym tutaj nie pomoże ... po prostu zadzwoń do sklepu lub serwisu i wszystko będzie jasne. NIE ZAŚMIECAJMY SOBIE FORUM !

Nieźle poleciałeś :confused:
A co twoim zdaniem zasługuje na twoją i innych uwagę - oczywiście żeby nie zaśmiecać forum... :confused:
 

ThYX

New member
Sorry Kalixt, odnosłem się do twojego ostatniego posta i tytułu wątku.

Kiedyś też miałem problem ze sprzętem rtv, zadzwoniłem do Federacji Konsumentów, tam skierowano mnie do Sądu Konsumenckiego, umówiłem się z ich prawnikiem (wszystko jest bezpłatne), doradził co nalezy zrobić, napisał na poczekaniu wzór pisma po którym sklep oddał mi całą kasę. Tak więc radzę też skontaktować się z kimś z Sądu Konsumenckiego i na pewno dostaniesz najwłaściwszą odpowiedz na twój problem...
 

ar2

Wsparcie
Członek Załogi
HD Squad
Hmmm no to lekko się zdziwiłem po tym co mówicie, po prostu to co napisałem powiedział mi pewien prawnik, więc sam nie wiem teraz jak to jest.
 

Kalixt

New member
Niestety, ale sprzedawca robi mnie po prostu w balona !!

Oto odpowiedz od Federacji Konsumentow:

Wbrew temu co twierdzi sprzedawca, może Pan skutecznie złożyć reklamację sprzedawcy z tytułu jego odpowiedzialności za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową. Z tego tytułu sprzedawca odpowiada wobec kupującego konsumenta w przypadku stwierdzenia niezgodności przed upływem 2 lat, na podstawie przepisów ustawy z dnia 27.07.2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 ze zm.). Od sprzedawcy może Pan żądać naprawy lub wymiany rzeczy na nową, wyznaczając termin 14 dni, z zastrzeżeniem, iż bezskuteczny upływ tego terminu będzie równoznaczny z odstąpieniem przez Pana od umowy sprzedaży i żądaniem zwrotu równowartości uiszczonej ceny. Reklamację proszę złożyć na piśmie, za potwierdzeniem na kopii. W załączeniu przesyłam wzór pisma reklamacyjnego.
Termin 6 miesięcy, o którym wspomina sprzedawca, dotyczy jedynie ustanowienia domniemania niezgodności. W sytuacji gdy niezgodność zostaje wykryta przed upływem 6 miesięcy od daty wydania towaru, domniemywa się, że niezgodność (lub jej przyczyna) tkwiła w rzeczy w chwili wydania towaru.
 

baranskia

Member
Teraz od razu jaśniej i lżej na sercu mi się zrobiło - brawo Kalixt!

Kalixt napisał:
Niestety, ale sprzedawca robi mnie po prostu w balona !!

Oto odpowiedz od Federacji Konsumentow:

Wbrew temu co twierdzi sprzedawca, może Pan skutecznie złożyć reklamację sprzedawcy z tytułu jego odpowiedzialności za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową. Z tego tytułu sprzedawca odpowiada wobec kupującego konsumenta w przypadku stwierdzenia niezgodności przed upływem 2 lat, na podstawie przepisów ustawy z dnia 27.07.2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 ze zm.). Od sprzedawcy może Pan żądać naprawy lub wymiany rzeczy na nową, wyznaczając termin 14 dni, z zastrzeżeniem, iż bezskuteczny upływ tego terminu będzie równoznaczny z odstąpieniem przez Pana od umowy sprzedaży i żądaniem zwrotu równowartości uiszczonej ceny. Reklamację proszę złożyć na piśmie, za potwierdzeniem na kopii. W załączeniu przesyłam wzór pisma reklamacyjnego.
Termin 6 miesięcy, o którym wspomina sprzedawca, dotyczy jedynie ustanowienia domniemania niezgodności. W sytuacji gdy niezgodność zostaje wykryta przed upływem 6 miesięcy od daty wydania towaru, domniemywa się, że niezgodność (lub jej przyczyna) tkwiła w rzeczy w chwili wydania towaru.


:cool:
teraz to od razu jaśniej i lżej na sercu mi się zrobiło - brawo Kalixt!

PS:
I dosuń temu sprzedawcy-baranowi aż miło!
powodzenia :)
 

Kalixt

New member
No i udalo sie ! Jednak firma Avans stanela na wysokosci zadania i po 6 miesiacach walki dostane nowa plazme a stara Avans zabierze ! :)
 

tades

New member
gratuluję, chociaż po takiej długiej walce to powinieneś dostać dwie plazmy a nie jedną. :grin:
 
Ostatnia edycja:

ewa3

New member
Goliat napisał:
No to się wytworzyło :( wygląda na uszkodzenie panelu ...... uważaj żeby serwis nie próbował ci wmówić uszkodzenia mechanicznego bo wtedy gwarancji brak :(
Pozdrawiam.
mam taki przypadek w plażmie zrobił sie czarny ekran serwis twierdzi że to uszkodzenie mechaniczne telewizor jest na gwarancji jak ja mam udowodnić że nie jest to z mojej winy, telewizor rok temu był dwa razy w tym samym serwisie naprawiany..mam zdjecia które wysłałam z powiadomieniem o uszkodzeniu telewizora do serwisu, najpierw to była plama w prawym górnym rogu która sie kończyła pajeczyna , na drugi dzień czarny ekran był cały, nie uznano reklamacji bo koszt naprawy jest większy od wartosci TV..jak ja mam im udowodnić że to uszkodzenie nie jest z mojej winy
 
Do góry