Pomoc w zakupie gramofonu

bartfine

Member
Witam po dłuższej nieobecnosci, tak jakoś(ciekawość,magia) zbiera mnie na zakup gramofonu a kompletnie nie znam sie na nich więc bardzo prosze o jakies typy.Co by do mojego zestawu pasowało w sam raz. Z GÓRY DZIĘKUJE :)
 

bartfine

Member
Jak pisałem wczesniej nie znam się kompletnie na gramofonach nigdy zadnego niemiałem i szukam pomocy,widac jaki mam zestaw i do niego chciałbym cos dobrać, celowo nie pisałem jaki budżet bo to narazie nieistotne, poprostu ktos kto sie zna na sprzecie który teraz mam powinien móc mi doradzić że tak powiem opcje które będą dla mnie sensowne w moim systemie i będą do niego pasowały klasą.A ja zdecyduje czy mnie na nie stać czy nie....:)
 

przemko77

Well-known member
Bez reklam
W normalnych pieniądzach godne uwagi są modele - Rega Planar 1 ,Pro-Ject Debut Carbon ,Audio -Technica AT 120 LP ,Teac TN-300 oraz Denon DP -300F (pełny automat)
 

bartfine

Member
audio technica i denon wziolbym pod uwage tyklo akurat nie potrzebuje gramofonu z przedwzmacniaczem (chyba��) i teraz sie zastanawiam czy ten automat nie bylby w sumie lepszym rozwiazaniem. chelp me.��
 

przemko77

Well-known member
Bez reklam
Nawet jeżeli gramofony mają wbudowane preampy to przecież nie musisz z nich korzystać .Może też być taka sytuacja ,że właśnie ten wbudowany w gramofon bardziej będzie lepiej odpowiadać niż ten wbudowany w posiadany wzmacniacz czy amplituner

Denon jako jedyny jest pełnym automatem ,w sumie to nowoczesny gramofon .Jego kupno ma sens jeżeli w przyszłości nie będziesz zainteresowany dalszą rozbudową - czyli na zasadzie kupić i zapomnieć
 

przemko77

Well-known member
Bez reklam