Pomoc w wyborze Soundbara| laik.

Pirzu

New member
Witam serdecznie.
Zacznę od tego, że jestem zupełnym "laikiem" w tych sprawach. /

A więc przechadząc do tematu, poszukuję dobrego soundbara do tv Sony Bravia kdl-40w605b. Nie znam się zupełnie, rozejrzałem się za paroma i od to co znalazłem.
Yamaha YAS-93
Yamaha YAS-101
Yamaha YSP-1400

JBL SB100
JBL SB200
JBL SB350

Pytania:
Czy róźnice są zauważalne między sb100 a sb200? Czy warto dopłacać do 1500zł czy jednak kupić tańszy i kiedyś dokupić suba?

Czekam na Waszą pomoc. Czytając poprzednie tematy, polecacie JBL, jednak co z yamahą? Dodam, że mam technics SA-EH790 (tylko glowne kolumny) jednak troche szpeci pokój, potrzebuję coś bardziej minimalistycznego. Chyba że mnie przekonacie, żę warto kupić jakis adapter Bluetooth i polaczyc go z tv i na tym pozostać.

I zasadnicze pytania: Czy jest DUŻA różnica między stockowymi głośnikami z tv a soundbarem?

Przesyłam zdjęcie okolicy gdzie tv bedzie wisiał (po prawo czarna plama).
20141230_030007.jpg
 
Ostatnia edycja:

Pirzu

New member
Okej.. pytam o sb200 czy jest warto. Jestem zwykłym studentem, nie mam stałej pracy także dla mnie wydatek musi być zdecydowanie głęboko przemyślany. :)
 

Baltazar Gąbka

New member
Bez reklam
Okej.. pytam o sb200 czy jest warto. Jestem zwykłym studentem, nie mam stałej pracy także dla mnie wydatek musi być zdecydowanie głęboko przemyślany. :)
Słuchałem niedawno JBL Cinema Base i juz było fajnie jak na taki zintegrowany z subwooferami soundbar 2.2. Jednak po podłączeniu SB350 w wielkim sklepie opadła mi kopara, przestrzeń jest i jest bas szok w sporym sklepie jest bas.
 

derk72

New member
Cinema base za 'gruba'. Sb200 cena jest niezła, sb350 swoje kosztuje :/ chyba 200ke wybiore

Też się zastanawiam nad wyborem Soundbara lub coś podobnego.
Niestety typowe kino odpada, kable + wielkość głośników.
Startowałem od modelu Sony bo i telewizor miał być Sony.