Pomoc w wyborze OLED'a 65" (~ 7500 zł)

vidocq-hdtv

New member
Witam Szanownych Forumowiczów,

Nadszedł moment, w którym czas zmienić wysłużony już Panasonic LCD. Zawsze posiadałem TV tej marki i zawsze byłem zadowolony, więc nadal się ku niej skłaniam :)
Jestem laikiem, ale z tego co się orientuję i widziałem (u znajomych, czy w sklepach) jakość obrazu OLED przewyższa inne. Do tego większy TV, jak 65" mi nie wejdzie :(
Dlatego celuję w 65" Panasa OLED. Jednakże są różne modele Panasa. Nie zamykam się też na inne firmy. TV zmieniam rzadko, a koszt jest spory, więc może Szanowni Forumowicze coś mi doradzą/zwrócą na coś uwagę, itp..

Pozdrawiam

Ankieta:
1. Jak duże jest pomieszczenie w którym ma być telewizor? 25 m2
2. Jak daleko siedzimy od ekranu telewizora? 3 m
3. Ile osób zasiada przed telewizorem? 2
4. Czy siedzimy na wprost ekranu czy również bokiem do ekranu? na wprost
5. Telewizor ma stać czy ma wisieć? stać
6. Jak słońce świeci w pokoju? z boku
7. Jaki masz obecnie telewizor? Panasonic TX-L47ET5E
8. Co chcemy aby telewizor posiadał?
wg priorytetów:
* dobrą czerń (TV oglądam głównie wieczorem/w nocy)
* płynny obraz podczas transmisji sportowych
* 4 HDMI
* 120Hz
* możliwie wszelkie kodeki: Dolby Atmos, aptX (tutaj od razu pytanie - lepiej słuchawki BT parować z TV, czy Nvidia Shield?)
9. Jaki sygnał będzie podłączony do telewizora?
* po HDMI:
* Nvidia Shield - streaming z neta
* Horizon od UPC
* jak mnie "najdzie" to lapek do grania
10. Jakie urządzenia? kino domowe Panasonic SC-BTT190E, może słuchawki BT
11. Ile godzin dziennie ma pracować telewizor? 2-3 / w weekend dłużej
12. Czy zdarza się że przez kilka godzin oglądasz tylko jeden program? NIE (chyba, że gram)
13. Jaki rodzaj programów oglądasz najczęściej? filmy/seriale, transmisje sportowe
14. Czy zamierzasz surfować po internecie? NIE
15. Czy zamierzasz grać w gry? jak mnie najdzie z lapka. Dlatego nie kupuje konsoli, bo nachodzi rzadko :)
16. Preferencje co do marki? Panasonic