Pomoc: KD czy KD i stereo

FuriousAA

New member
Witam serdecznie,

Od razu na początku chciałbym zaznaczyć, że jestem totalnym laikiem. Trochę czytałem, edukowalem sie, ale nie pozwoliło mi to rozwiazac mojego problemu, dlatego liczę na pomoc mądrzejszych w temacie użytkowników. Czego potrzebuję? Sprzętu do odtwarzania muzyki (ok, 6h dziennie) i oglądania filmow, gier komputerowych ( tez ok 6h). Budżet to powiedzmy coś ok 10k zł. Z tego co wiem KD nie zagra dobrze muzyki, a i tak wiekszosc utworow jest dwukanałowa i tak samo 2 kolumny nie dadzą rady z filmem. Dlatego moje pytanie brzmi co wybrac? Zakupic osobno KD i stereo czy dobre KD da rade dobrze zagrac. Sam sprzet stereo raczej nie wchodzi w gre. Mieszkam na wsi, a pokoj jest dosc spory, wiec nie powinno byc problemu z umiejscowieniem tego. Chcialbym zeby sprzet dobrze gral i mial moc z niezlym basem, poniewaz lubie czasami podkręcić muze. Co do KD to mam jeszcze pytanie 5.1 czy 7.1. Czym sie kierowac przy wyborze? Co jest lepsze? Wiekszosc filmow jest chyba 5.1? No chyba ze to nie ma znaczenia.

Moj pokoj wyglada mniejwiecej tak: http ://pokazywarka.pl/oebne5/

Mysle ze moglbym rozwazyc kupno uzywanego sprzetu stereo.

Z gory bede wdzieczny na sugestie i pomoc.

Pozdrawiam
 

krzysztofradio

Well-known member
Bez reklam
Budżet już ciekawy. Możesz mieć i dobre stereo i dobre kino. Faktycznie, celując w używki złapiesz lepszy sprzęt, mocniejszy. Jeśli nie zależy Ci na nowinkach wprowadzanych co rok to będzie to lepsze rozwiązanie, tym bardziej, że faktycznie masz spory pokój. Dlatego potrzebujesz niemałych kolumn i dobrej elektroniki.
- Do stereo kupujesz wzmacniacz stereo, najlepiej z gniazdem Direct In (itp.). Kolumny frontowe wpinasz w niego. Kiedy chcesz słuchać muzyki włączasz tylko jego i słuchasz dwukanałowo.