Witam
Posiadam Plazmę Panasonica zakupioną 4 lata temu- model telewizora: TX-P50G30E.
Przy zakupie Plazmy otrzymałem od Panasonic Polska -certyfikat w związku z przedłużeniem gwarancji na okres 5 lat.Ważna gwarancja do roku 2016.
Od jakiegoś czasu zauważyłem że nasiliło się buczenie .Plazma wisi na ścianie ok 6 metrów od kanapy i niestety słychać mniej lub więcej tzw.brzęczenie czy buczenie .
Moje zapytanie jest następujące czy ktoś miał podobny przypadek w modelu o którym pisze lub w podobnych modelach przy plazmach Panasonica?
Czy Panasonic uzna defekt buczenia czy brzęczenia jako defekt i będzie możliwość naprawy defektu usterki czy nawet wymiany na nowy TV plazmy Panasonic o zbliżonych parametrach technicznych?
Proszę o wasze sugestie co byście zrobili na moim miejscu dalibyście do serwisu póki jeszcze jest gwarancja ( odp.producenta "brzęcznie czy buczenie nie jest to usterka ) ?:niewiem:
Posiadam Plazmę Panasonica zakupioną 4 lata temu- model telewizora: TX-P50G30E.
Przy zakupie Plazmy otrzymałem od Panasonic Polska -certyfikat w związku z przedłużeniem gwarancji na okres 5 lat.Ważna gwarancja do roku 2016.
Od jakiegoś czasu zauważyłem że nasiliło się buczenie .Plazma wisi na ścianie ok 6 metrów od kanapy i niestety słychać mniej lub więcej tzw.brzęczenie czy buczenie .
Moje zapytanie jest następujące czy ktoś miał podobny przypadek w modelu o którym pisze lub w podobnych modelach przy plazmach Panasonica?
Czy Panasonic uzna defekt buczenia czy brzęczenia jako defekt i będzie możliwość naprawy defektu usterki czy nawet wymiany na nowy TV plazmy Panasonic o zbliżonych parametrach technicznych?
Proszę o wasze sugestie co byście zrobili na moim miejscu dalibyście do serwisu póki jeszcze jest gwarancja ( odp.producenta "brzęcznie czy buczenie nie jest to usterka ) ?:niewiem: