[FONT="]PlayStation 5: oficjalne specyfikacje, 10,3 TFlops i Tempest 3D, ujawnione przez Sony.
[FONT="][FONT="]
[/FONT][/FONT][/FONT]
[FONT="]Kilka minut temu Mark Cerny z Sony Interactive Entertainment, główny architekt PlayStation 5 (i PS4) opublikował oficjalne informacje na PlayStation 5.[/FONT]
[FONT="]
[FONT="]Dlatego na blogu PlayStation Mark Cerny z Sony ujawnił główne parametry techniczne następnej domowej konsoli PlayStation 5 [/FONT]
[FONT="]
[/FONT]
PlayStation 5, 10,3 teraflops
[FONT="]Spośród wszystkich informacji technicznych ujawnionych podczas tej wideokonferencji musimy pamiętać o całkowitej mocy brutto PS5, 10,3 teraflops. Jeśli chodzi o resztę, wystarczy spojrzeć na zrzut ekranu powyżej, aby dowiedzieć się wszystkiego o wyposażeniu maszyny.[/FONT]
[FONT="]
[/FONT]
[FONT="]Inne szczegóły podane przez Marka Cernego, kompatybilność wsteczna PS5 będzie zatem ograniczona do generacji PS4 (sto tytułów przy premierze PS5, później), a zatem sekcja dźwięku 3D będzie oparta na ekskluzywnej technologii Tempest. Technologia 3D Audio Tech (proces techniczny, który z biegiem lat będzie ewoluować i ulepszać) obsługiwana przez silnik Tempest na PS5.[/FONT]
[FONT="]
[/FONT]
[FONT="]avcesar[/FONT]
[/FONT][FONT="]
[/FONT]
[FONT="][FONT="]
[/FONT][/FONT][/FONT]
[FONT="]Kilka minut temu Mark Cerny z Sony Interactive Entertainment, główny architekt PlayStation 5 (i PS4) opublikował oficjalne informacje na PlayStation 5.[/FONT]
[FONT="]
[FONT="]Dlatego na blogu PlayStation Mark Cerny z Sony ujawnił główne parametry techniczne następnej domowej konsoli PlayStation 5 [/FONT]
[FONT="]
PlayStation 5, 10,3 teraflops
[FONT="]Spośród wszystkich informacji technicznych ujawnionych podczas tej wideokonferencji musimy pamiętać o całkowitej mocy brutto PS5, 10,3 teraflops. Jeśli chodzi o resztę, wystarczy spojrzeć na zrzut ekranu powyżej, aby dowiedzieć się wszystkiego o wyposażeniu maszyny.[/FONT]
[FONT="]
[FONT="]Inne szczegóły podane przez Marka Cernego, kompatybilność wsteczna PS5 będzie zatem ograniczona do generacji PS4 (sto tytułów przy premierze PS5, później), a zatem sekcja dźwięku 3D będzie oparta na ekskluzywnej technologii Tempest. Technologia 3D Audio Tech (proces techniczny, który z biegiem lat będzie ewoluować i ulepszać) obsługiwana przez silnik Tempest na PS5.[/FONT]
[FONT="]
[FONT="]avcesar[/FONT]
[/FONT][FONT="]
[/FONT]