Plasma 37" czy też LCD 37"

elwiss35

New member
Witajcie,

Przyznam że jestem nieco zielony a chciałbym dokonać dobrego zakupu telewizora.....Prosze Was o sugestię co powinienem wybrać.....

1. Musi być 37" - większy nie wejdzie w miejsce gdzie ma wisieć
2. Ogładam przedewszystkim sygnal SD na plantformie N. + kilka kanałów HD w n-ce - 90%
3. 10% to filmy teraz ogładane na zwykłym DVD.
4. Pokój duży, sloneczny ale z roletami umożliwiającymi zaciemnienie.
5. Oglądany z odleglości ok. 3-3,5m
6.budżet max. 5500zł - wolałbym skończyć na 4000zł

Myslałem o TH-37PV70P...ale w sklepie gdzie pracowal na analogowym sygnale biały kolor wyglądal jak szary.....dlatego zacząłem przyglądac się LCDkom SONY, SHarpa lub Toshiby....
Czy ten szary biały w Panasoniku to kwestia ustawień?

Czy kupując TV o rozdzielczości Panasonica TH37PV70P stracę coś przy oglądaniu kanalów HD w n-ce? Czy wyższa rozdzielczość bedzie dla mnie lepsza?

Z góry dziękuję za pomoc...
pozdrowienia
 

marmac500

Klub HDTV.com.pl
VIP
No i znowu odwieczny problem LCD czy Plazma. Sam bylem miesiac temu w takiej samej sytuacji. Po odwiedzeniu kilkunastu sklepow wybor padl na plazme. Rzeczywiscie biel w Panasoniku nie jest na takim poziomie jak w LCD, ale moim zdaniem to jest jego zaletą. Obraz jest naturalny /kinowy/, a nie walacy po czach jak zarowka 1000 W. Jesli lubisz ogladac naturalne kolory bez podbarwien, przeklaman - bierz plazme, jesli wolisz kreskowki ;) kup LCD. Obraz w HD to... rozkosz dla oczu w 720p czy 1080p. Acha i jeszcze jedno mam wrazenie, ze wtym przypadku czern jest wazniejsza niz biel.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Toshiba 42 X 3000
http://www.hdtv.com.pl/forum/showthread.php?t=17976

obraz obrysowany i czysty

20c023d5b4f30abfmed.jpg


Pioneer 42 Kuro
http://www.hdtv.com.pl/forum/showthread.php?t=14192


IMG_3829.jpg




IMG_3815.jpg
 

autorus

New member
elwiss35 napisał:
Witajcie,