pioneer VSX 919-AH problem z włączeniem

Mike1380

New member
Ponawiam temat, gdyż poprzedni post był przez kogoś zamieszczony w 2007 roku.

Ja swój amplituner mam od pół roku. Od momentu kiedy wyłączyłem funkcję kurolink pojawił się następujący problem. Nie ma reguły ale przy dłuższym, kilkunastogodzinnym nie używaniu amplitunera, nie można go uruchomić pilotem tylko przyciskiem na przednim panelu. Czytając trochę artykułów, wyczytałem, że problem znika kiedy wgra się nowe oprogramowanie. Napisałem do głównego serwisu do Gdyni a oni potwierdzili wadę oprogramowania.

Wszystko byłoby ok, w Krakowie gdzie mieszkam jest serwis "autoryzowany" na ul.Lea BS Elektronik ale Pan serwisant nic na temat problemu nie wie, nigdy się z nim nie spotkał i nie ma urządzenia do wgrywania oprogramowania oraz musi zapoznać się z wydanym biuletynem dot. tej sprawy... ręce opadają to ma być autoryzowany serwis.

Mam prośbę może znacie dobry serwis gdzie szybko wgrają oprogramowanie(Kraków lub okolice do 250 km). Może przeczyta mój post jakiś serwisant i przyjmie mój sprzęt.

Pozdrawiam

Michał
 

szmyk

Member
Miałem ten sam problem z włączeniem. Po wielkich bojach z serwisem w Warszawie udało mi się go naprawić w Białymstoku. Tam serwisant powiedział, że najpierw poczyta "biuletyn", a jeżeli nadal nie będzie wiedział jak naprawić, to skontaktuje się z serwisem centralnym w Gdyni. Za 2 dni sprzęt był gotowy do odbioru.

Jak widać, to kwestia podejścia serwisanta i jakości obsługi. Wystarczy tylko chcieć. Szkoda, że nie ma możliwości wystawienia opinii na temat serwisu lub programu do badania jakości obsługi klienta. Wyszło by to na dobre dla klientów i samego Pioneera.
 

Mike1380

New member
Znalazłem dobry serwis Pioneera w Katowicach AVS Serwis
Boh. Monte Cassino 1. Sprawnie i szybko w ciągu trzech godzin usunęli problem (oczywiście po wcześniejszym umówieniu telefonicznym). Pan serwisant zna się na swojej pracy i widać, że lubi to co robi. Z tego miejsca chaciałbym polecić ten serwis wszystkim tym, którzy mają problemy z swoimi Pionkami i podziękować Panu serwisantowi za wgranie nowego oprogramowania.
 
Ostatnia edycja:
Do góry