Pioneer 51FD

sharan1

Member
Witam .Od kilku miesiecy mam tego blu raya,ale dopiero dzis wlozylem plyte mp3 i zonk ,nie gra.W samochodzie ta plyta smiga ,a na blu rayu jest napis Data - Disc. :(
 

setunia

New member
Bez reklam
Nie chcę być złośliwy, ale bo nie jestem fanem muzyki, ale słuchać ze sprzętu tej klasy mp3? To jak kupić sobie Blu-raya i projektor za 20000 i puszczać z tego divixy. Inżynierowie Pioneera nie wpadli na to, ze można do słuchania mp3 używać 51FD! :razz:
 

janusz

New member
Bez reklam
setunia napisał:
Nie chcę być złośliwy, ale bo nie jestem fanem muzyki, ale słuchać ze sprzętu tej klasy mp3? To jak kupić sobie Blu-raya i projektor za 20000 i puszczać z tego divixy. Inżynierowie Pioneera nie wpadli na to, ze można do słuchania mp3 używać 51FD! :razz:
No to już jazda po krawędzi. Nie jesteś fanem muzyki, to pewne, o sprzęcie też chyba niewiele wiesz? Co ma znaczyć sprzęt tej klasy? To Pioneer ma klasę, toż to sprzęt niskobudżetowy, przynajmniej w audio. Pioneer robił dobre plazmy, bardzo dobre odtwarzacze BR ale tylko w porównaniu np. z Panasonikiem. Nie zmienia to jednak fektu, iż 51FD to tani budżetowy odtwarzacz, a z tekstu można odnieść wrażenie, że to Hi-End. Jak odtwarzacz Marka Levinsona, Naima, czy Accaphuse nie będą odtwarzać MP3 to bedzie to zrozumiełe, na szczęście ten odtwarzacz radzi sobie.
 

setunia

New member
Bez reklam
Człowieku Tobie się chyba w potfelu po.......przewracało!
120, 320 to sa budżetowe odtwarzacze, seria 5x i 7x to sprzęta za średnią krajową!

I jak stać kogoś na coś takiego to niech se MP3 za 50 pln dokupi i podłączy mini jack - 2xcinch do amplitunera, albo po USB wepnie pendriwa, a nie robi z siebie wiochy co na sprzęt wywala kupę szmalu a skąpi na CD. Z MP3 usłyszy .mp3 bez problemu.

I czytaj ze zrozumieniem z wyczuleniem na aluzje to nie będę musiał łopatą i chamsko tłumaczyć moich słów.