Pierwsze spojrzenie na telewizor Ultra HD Philips 65PUS8102/12 .

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Każdy może opowiadać co chce.
Mam oledy w domu wiec zapraszam.
Piszę o tym co widzę.
 

janunio

New member
Bez reklam
ATMOS to są kanały SUFITOWE.
Żadna belka tego nie będzie reprodukować. To tak jak pisanie, że STEREO idzie z jednego głośnika.
Problem jest taki, że niektóre urządzenia zagrają DA jako ciszę a te ATMOS READY coś tam coś tam wyplują.
Ogólnie to ATMOS to jeden wielki KIT. Ile to zdarzeń audio słyszycie z góry ? Samolot, kwiczący ptak, balanga piętro wyżej ...
O wiele bardziej ważne są źródła z dołu bo zdarzają się b. często. Np. odgłos kroków, upadanie łusek na podłogę, pisk opon itp. itd.
 

conqest

Well-known member
Bez reklam
Dlatego właśnie w belce te głośniki są ustawione do góry, ale fakt masz sporo racji w tym co mówisz.
Pozdrawiam

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
 

maci

Member
Hej, jak pisałem wcześniej u mnie na środku zaczyna pojawiać się coraz bardziej widoczna plama. W zeszłym roku w kwietniu w ramach rękojmi w Euro wyczyscili mi matryce. Gwarancja / rekojmia skończyła się w czerwcu 2020. Ale z tego co wiem, na ta sama wadę jest przedluzona. Poprawicie mnie jeżeli źle myślę. Lubię ten TV za parametry, ale nie mam ochoty co rok bujać się z plamami.

Czy to już się kwalifikuje ?

https://imageupload.io/i/WaN8G1agzF
 

Robsto

Member
Jak długo czekamiście na odzew serwisu od zgłoszenia. Ja zgłosiłem w tamten czwartek i CISZA. Jak nic mecze Euro będą bez TV :(
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Liczba zgłoszeń z fabryką po akcji zgłoszenia była określona.
Wszyscy którzy zdążyli zostali załatwieni.
 

djrzz

Member
Czyli oficjalnie nic się nie dzieje, a to była tzw. przysługa dla kolegi
Dla mnie to komedia żeby ludzie musieli kombinować i dochodzić swego bo firma uważa że jest idealna. Klient albo ma zwidy albo jest głupi...
 

andrep

Klub HDTV.com.pl
VIP
Dzisiaj wrócił mój TV z serwisu - muszę powiedzieć szczerze że cieszy oczy tak jak w dniu zakupu! Serwis w Radomiu spisał się na medal , żadnych zadrapań itp. ekran wyczyszczony.Szkoda że teraz człowiek będzie podświadomie obserwował czy zachmurzenie nie nadchodzi? Serwis z KRK też szybko odebrał po zgłoszeniu i szybko dostarczył po naprawie.
Podziękowania dla Kiki, bo czy naprawdę musiał coś działać?,też nie wiedział zachwalając ten TV co będzie za 2-3 lata a to co w nim wymieniał jako zalety to działa do dzisiaj.Ja bym się nie zdecydował pewnie do dzisiaj na czyszczenie ale ta akcja zmobilizowała mnie , chociaż czy drugi raz bym się zdecydował oddać na miesiąc TV? nie wiem.Tak czy siak zakleję jeszcze slot na kartę jak niektórzy doradzali i oglądam do oporu.
Kiki dzięki za pomoc i wsparcie, serwis sam od siebie by do nas po TV się nie zgłosił.
Pozdrawiam Wszystkich
 

Miyagi

Member
Widzę coraz więcej osób zadowolonych po czyszczeniu. A macie jakieś pomysły jak uchronić nasze tv przed ponownym zakurzeniem?
 

PiotrekZas

Member
Hej wszystkim. Kurz w stopniu "wkurzającym" pojawił się u mnie po ponad 2 latach. Pytanie do @kiki. Czy mógłbyś się dowiedzieć jaki to byłby koszt gdyby była to naprawa odpłatna? Nie wiem czy w jakikolwiek sposób można uchronić się przed powrotem kurzu... Może już zacząć odkładać na usługę :)
 

inuictus

Member
Pytanie, czy jest możliwość wyłączenia odtwarzania filmów na Netflixie w formacie HDR (chciałbym aby były tylko w Ultra HD 4K - oczywiście jak to tylko możliwe).

HDR niestety bardzo przyciemnia obraz.
 

marioking

Member
Pytanie, czy jest możliwość wyłączenia odtwarzania filmów na Netflixie w formacie HDR (chciałbym aby były tylko w Ultra HD 4K - oczywiście jak to tylko możliwe).

HDR niestety bardzo przyciemnia obraz.


W nawiazaniu do przedmówcy... moze nie mozesz wyłączyć ale nie tak trudno o przystawke android tv która będzie wyswietlała 4k bez certyfikacji... czyli z brakiem hdr... bedziesz miał obraz i efekt...
 
Do góry