Pierwsze spojrzenie na telewizor Ultra HD Philips 65PUS8102/12 .

Miyagi

Member
Jak był u mnie serwisant po odbior tv to chwile z nim pogadałem jak wygląda temat z kurzem i przyznał że wszyscy producenci mają z tym problem.W tej chwili oglądam w oczekiwaniu na swojego Philipsa tv na Sharpie XD1E , jest to flagowy model z 2006 roku i też jest kurz pod matrycą.Tv też na gwarancji był czyszczony ale po pewnym czasie kurz pojawił się ponownie.Natomiast w drugim pokoju mam jakiegoś Samsunga chyba od 2011 roku i żadnych plam nie ma.Trochę to dziwne że technologia idzie tak do przodu a nie mogą uszczelnić telewizorów.Jak to mi pani z Philipsa powiedziała że tv nie może być szczelny bo matryca się grzeje i musi być przepływ powietrza.
 

Paździoch1

Klub HDTV.com.pl
VIP
Jeśli telewizor nie może być szczelny, i muszą być otwory wentylacyjne, to dlaczego nikt nie pomyślał, by zakładać na nie filtry, chociażby takie jak do odkurzacza?
 

PiotrekZas

Member
Jeśli telewizor nie może być szczelny, i muszą być otwory wentylacyjne, to dlaczego nikt nie pomyślał, by zakładać na nie filtry, chociażby takie jak do odkurzacza?

No tak... W 65PUS8102 problem plam pokrywa się mniej więcej z wysokością otworu wentylacyjnego, który jest na całej szerokości TV.
Tylko co tam włożyć? Jaki typ filtra, żeby wnętrze się nie przegrzało? Może jakaś HEPA?
 

Miyagi

Member
Niestety cały czas ten sam status czyli naprawa-oczekująca, dzisiaj mija 2 tygodnie od zabrania tv.PiotrekZas a kiedy twój zabrali na serwis??
 

PiotrekZas

Member
Niestety cały czas ten sam status czyli naprawa-oczekująca, dzisiaj mija 2 tygodnie od zabrania tv.PiotrekZas a kiedy twój zabrali na serwis??

23-go kwietnia. Dojechał do Radomia dopiero 26-go. A sprawdzasz na Mik czy z linku z maila Philipsa? Bo z linku cały czas był oczekujący naprawy.
 

andrep

Klub HDTV.com.pl
VIP
U mnie status się zmienił na taki:
Model sprzętu: Philips 65PUS8102/12
Status zlecenia: W realizacji
Aktywność: Naprawa [W naprawie]
Zabrany 20.04
a było tak:
Status zlecenia: W realizacji
Aktywność: Naprawa [Oczekująca]
 

DJ82

Member
Mnie zaczyna to powoli irytować bo od 19.04 nie mam TV i żadnej informacji co z nim się dzieje - od pierwszego dnia mam taki status:
Model sprzętu: Philips 65PUS8102/12
Status zlecenia: W realizacji
Aktywność: Naprawa [Oczekująca]

Odpowiedzieli komuś na maila czy nie ma z nimi kontaktu??
 

PiotrekZas

Member
Mnie zaczyna to powoli irytować bo od 19.04 nie mam TV i żadnej informacji co z nim się dzieje - od pierwszego dnia mam taki status:
Model sprzętu: Philips 65PUS8102/12
Status zlecenia: W realizacji
Aktywność: Naprawa [Oczekująca]

Odpowiedzieli komuś na maila czy nie ma z nimi kontaktu??

Hej, ja dzwoniłem i miła pani poinformowała mnie, że TV jest w trakcie naprawy.
Mimo, że był status - Naprawa [Oczekująca]

Pozdrawiam
 

inuictus

Member
Jak tak czytam te czasy oczekiwania, dobrze że jeszcze nie oddałem swojego [emoji846]

Dajcie znać po czyszczeniu czy warto było, bo cały czas się zastanawiam.

Niby mam w sypialni drugi TV, ale jednak finał LE/LM wolałbym obejrzeć w salonie [emoji846]
 

PiotrekZas

Member
Jak tak czytam te czasy oczekiwania, dobrze że jeszcze nie oddałem swojego [emoji846]

Dajcie znać po czyszczeniu czy warto było, bo cały czas się zastanawiam.

Niby mam w sypialni drugi TV, ale jednak finał LE/LM wolałbym obejrzeć w salonie [emoji846]

Ja już 2,5 tygodnia oglądam 32cale. Można się przyzwyczaić, uwierz.
Śmieję się, że jak przyjedzie 65 to znowu będzie WOW !!! jak wtedy, kiedy go kupiłem :)

Na pewno podzielę się opinią odnośnie czyszczenia.
Pozdrawiam
 

inuictus

Member
A tak zmieniając temat, mam Soundbar obsługujący Dolby Atmos, rozumiem że posiadając ten TV nie uda się nic obejrzeć (np. na Netflixie) z taką ścieżką dźwiękową? TV też musi być w standardzie Dolby Atmos, mimo że dźwięk jest tylko z soundbara. Dobrze zgaduje?
 

SEBOL74

Member
Bez reklam
Jak tak czytam te czasy oczekiwania, dobrze że jeszcze nie oddałem swojego [emoji846]

Dajcie znać po czyszczeniu czy warto było, bo cały czas się zastanawiam.

Niby mam w sypialni drugi TV, ale jednak finał LE/LM wolałbym obejrzeć w salonie [emoji846]


Dlatego ja zrezygnowałem zupełnie bo wiedziałem że tak będzie. Pisałem o tym wcześniej i niestety (dla Was) wykrakałem. Dlatego będę żył z plamą i przestałem się tym w ogóle przejmować.
 
Do góry