Pierwsze spojrzenie na telewizor Ultra HD Philips 65PUS8102/12 .

last_chance

New member
Paranoja, przyjechał serwis i 200zł za usługę mam zapłacić. Czyli sprawa jasna, nic nie zrobili tylko przejechali się z moim TV.
Czekam na rozwój sytuacji bo zapowiada się ciekawie. Dzwonią do serwisu centralnego :)
 

Miyagi

Member
Paranoja, przyjechał serwis i 200zł za usługę mam zapłacić. Czyli sprawa jasna, nic nie zrobili tylko przejechali się z moim TV.
Czekam na rozwój sytuacji bo zapowiada się ciekawie. Dzwonią do serwisu centralnego :)


Daj znać jak się sytuacja rozwinęła.Szczyt chamstwa zabrac tv z wadą powiedzieć że wszystko ok i żądać jeszcze 200zł.Ja cały czas czekam na kontakt.
 

PiotrekZas

Member
Daj znać jak się sytuacja rozwinęła.Szczyt chamstwa zabrac tv z wadą powiedzieć że wszystko ok i żądać jeszcze 200zł.Ja cały czas czekam na kontakt.


Hej, ja już sciaglem TV że ściany. Serwis ma odebrać go w poniedziałek. Ostatnio chcieli go zabrać do Krakowa a teraz mam informację że jedzie do Radomia.
Czy wasze telewizory były w Radomiu czy w lokalnych serwisach?
 

last_chance

New member
Jednak oddali TV i mają się sami rozliczać z serwisem centralnym. Oczywiście nic nie zostało zrobione. Według serwisu wszystko jest ok i to co widać to nie jest powód do reklamacji - jak usłuszałem "Philips to średnia półka i droższe TV tak mają a i tak w większości przypadków nie uznają tego jako wady".
Czekam do wieczora, robie dokładne fotki, filmiki i piszę reklamacje do MIK...
 

arazek

New member
Cześć, widzę, że temat tego telewizora się ładnie długo ciągnie. Sam u siebie z początku to olewalem, bardziej drażniło mnie to, że nie mogłem dobrze go ustawić, a z kalibracją czekałem na nowe mieszkanie. Teraz jednak widzę, że cały pasek na górze, plus plama na boku jest brudna. Nie znalazłem w temacie, ale może przegapiłem, wiecie może, czy zgłaszał to ktoś na "przedłużona gwarancję"? Będę chyba próbował, ale szukam jeszcze jakichś potencjalnych usterek, zauważyłem, że co jakiś czas odparowywuje mi się pilot, kojarzycie taka usterkę?
 

inuictus

Member
Zmieniając temat, czy ktoś korzysta z UPC i dekodera Horizon? Jeśli tak, to czy istnieje możliwość „separowania” pilota od TV do sterowania dekodera Horizon? W drugą stronę wiem że się da, ale wolałbym używać pilota od TV.
 

SEBOL74

Member
Bez reklam
Czułem, że g..no z tego czyszczenia wyjdzie. To jest paranoja. Ja rezygnuje z takiej pseudo usługi i będę żył z tą plamą dalej aż w końcu go sprzedam. Nie będę czekał tydzień, dwa i się stresował czy uznają czy nie i czy trzeba płacić czy nie, czy plamy powrócą czy nie. Philips dalej robi nas w ciula. A teksty serwisu w stylu, "że ten typ tak ma" to już jest szczyt wszystkiego.
 

Miyagi

Member
Czułem, że g..no z tego czyszczenia wyjdzie. To jest paranoja. Ja rezygnuje z takiej pseudo usługi i będę żył z tą plamą dalej aż w końcu go sprzedam. Nie będę czekał tydzień, dwa i się stresował czy uznają czy nie i czy trzeba płacić czy nie, czy plamy powrócą czy nie. Philips dalej robi nas w ciula. A teksty serwisu w stylu, "że ten typ tak ma" to już jest szczyt wszystkiego.


A zabrali już tv do czyszczenia?? Bo ja czekam już drugi tydzień i zero odzewu.
A czy ktoś może się pochwalić jak po czyszczeniu?? Jedynie narazie jeden kolega pisał że mu nie uznali że wszystko jest ok.
 

SEBOL74

Member
Bez reklam
A zabrali już tv do czyszczenia?? Bo ja czekam już drugi tydzień i zero odzewu.
A czy ktoś może się pochwalić jak po czyszczeniu?? Jedynie narazie jeden kolega pisał że mu nie uznali że wszystko jest ok.


Hej. Napisalem ze rezygnuje. Nie mialem czasu ostatnio sie tym zajac, poza tym zona suszyla mi glowe ze nie chce byc tydzien, dwa albo wiecej bez tv. Ale jak po tygodniu przeczytałem tu ostatnie wpisy to mi sie odechcialo zupelnie. Gdybym moze jeszcze mial tv zastepczy na ten czas to moze bym zaryzykowal. Ale na pewno nie oddalbym zonie oleda z sypialni na ten czas. Tak czy siak tv poki co zostaje i prawdopodobnie w przyszlym roku go sprobuje sprzdac za jakiekolwiek pieniadze. Jedno jest pewne, nigdy wiecej tv od TP Vision.



Na marginesie, gdyby producent byl w porządku to by zaproponowal jakies oledy nawet z roku 2018, ktorych na pewno wiele zalega na magazynach jako niesprzedane a wciaż nowe / nieuzywane. W szczycie sprzedazy nasz model kosztował od 6,500 do ponad 8,000 pln. Za tyle mozna kupic dzis dobrego oleda w 65" z 2020 roku. Szkoda gadac. Dla mnie temat jest skonczony i sie poddaje. Walka z wiatrakami i kopanie sie z koniem.
 

PiotrekZas

Member
Hej. Napisalem ze rezygnuje. Nie mialem czasu ostatnio sie tym zajac, poza tym zona suszyla mi glowe ze nie chce byc tydzien, dwa albo wiecej bez tv. Ale jak po tygodniu przeczytałem tu ostatnie wpisy to mi sie odechcialo zupelnie. Gdybym moze jeszcze mial tv zastepczy na ten czas to moze bym zaryzykowal. Ale na pewno nie oddalbym zonie oleda z sypialni na ten czas. Tak czy siak tv poki co zostaje i prawdopodobnie w przyszlym roku go sprobuje sprzdac za jakiekolwiek pieniadze. Jedno jest pewne, nigdy wiecej tv od TP Vision.



Na marginesie, gdyby producent byl w porządku to by zaproponowal jakies oledy nawet z roku 2018, ktorych na pewno wiele zalega na magazynach jako niesprzedane a wciaż nowe / nieuzywane. W szczycie sprzedazy nasz model kosztował od 6,500 do ponad 8,000 pln. Za tyle mozna kupic dzis dobrego oleda w 65" z 2020 roku. Szkoda gadac. Dla mnie temat jest skonczony i sie poddaje. Walka z wiatrakami i kopanie sie z koniem.

A ja jednak oddałem TV. Jeżeli będę chciał sprzedać to na pewno "czysty" lepiej się sprzeda. Z tego co tu widzę, to telewizory trafiły do lokalnych serwisów a mój jednak jedzie do Radomia. Podejrzewam że system wywalił zgłoszenia i serwisy się kontaktowały z nami bez porozumienia z centralnym serwisem.
Teraz pozostaje mi czekać. Dam znać jak to się skończyło.
 

SEBOL74

Member
Bez reklam
Kiki, dzięki ze pochyliłeś się nad tematem ale wygląda na to, że tez przegrywasz z "systemem" i praktykami w TP Vision skoro nie dajesz rady nam inaczej pomóc. Nic osobistego.
 

Miyagi

Member
Dzisiaj tv pojechał do Radomia. Pan który odbierał poinformował mnie że jak mam naprawę pogwarancyjną to będę płacił za czyszczenie. Poinformowałem go ze mam kod od sprzedawcy i wszystko jest w zgłoszeniu, on na to zdziwiony że pierwszy raz takie coś widzi i nie wie jak serwis na to zareaguje . Kiki jak dalej postępować jakby upierali się o zapłatę?
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Jest nie odpłatnie.
Masz potwierdzenie Kod i nazwisko.
Jeśli będą chcieli kasę, daj znać.
Dopytałem - jest nie odpłatnie.
 

last_chance

New member
Ja już sam nie wiem co myśleć. Pół dnia dzwonienie do serwisu, odebrał nie do końca miły Pan. Przedstawiam sytuacje i odpowiedź - proszę kontaktować się z firmą trzecią. Na pytanie ale jak to, zlecam naprawę w MIK a to że wykonuje to firma trzecia to mam teraz z nimi rozmawiać? "Mogę Panu jeszcze raz otworzyć zgłoszenie ale to i tak oni przyjadą i pewnie taka sama będzie odpowiedź". Na moje pytanie że jak, ja mam teraz firmą trzecią rozmawiać Pan poprosił o przesłanie zdjęć do nich, oni rozpatrzą co z tym zrobić chyba że wolę zadzwonić do producenta. I tu mnie znowu zabił - ja mam dzwonić do producenta na naprawę pograwrancyjną...
Niestety ale serwisy w PL (w większości) to zawsze ten sam problem. A udowodnij nam - usterki które wystąpiły są zapisane w eksploatacje i nie podlegają...
Piszę maila, ale wątpię że coś to da.
 
Do góry