Pierwsze spojrzenie na telewizor Ultra HD Philips 65PUS8102/12 .

PiotrekZas

Member
Hej,
Dzisiaj dostałem na maila potwierdzenie zgłoszenia.
A na nim "zgłoszenie pogwarancyjne, odpłatne" i "naprawa domowa" :-?

Nie zdążyłem doczytać maila do końca a tu telefon z serwisu, że chce być u mnie za 10 minut po TV...
i zabiera go do Krakowa :confused:
Niestety nie mogę z pracy się dzisiaj wyrwać :(
Rozmówca zapytany o koszty, powiedział że on nic nie wie, on ma tylko zlecenie na odbiór TV.
Ma do mnie dzwonić jakaś pani w celu ustalenia innego terminu odbioru TV.

Teraz już nie wiem czy trzeba coś płacić, czy nie?
Rozumiem opłatę logistyczną ale czyszczenie miało być za darmo

Czekam na dalszy rozwój wydarzeń.
Pozdrawiam
 

Miyagi

Member
A ja wysłałem zgłoszenie w środę na wieczór i jeszcze bez odzewu. Ani maila ani telefonu. Też zaznaczyłem naprawa pogwarancyjną i mam nadzieję że nie będzie żadna opłata naliczona
 

andrep

Klub HDTV.com.pl
VIP
Ja dostałem tel. 2 godziny temu z propozycją odbioru TV jutro , miła Pani potwierdziła że naprawa bezpłatna jak na gwarancji.
 

DJ82

Member
U mnie dzisiaj TV został zabrany i teraz czekam na efekty naprawy. Chociaż Pan, który odbierał TV stwierdził, że nie taka straszna ta moja plama i że widział gorsze.
 

andrep

Klub HDTV.com.pl
VIP
Mój TV ok 14 tej pojechał do "łaźni" zmyć plamę, miły Pan poinformował że teoretycznie mają 2 tyg. ale postarają się wcześniej naprawę wykonać ,no i co będą mogli to uszczelnią ale też nie mogą przesadzać bo wentylacja musi być. Na koniec dodał że kurz może i raczej powróci.
 

Miyagi

Member
"Opis naprawy: W czasie przeprowadzonego testu w serwisie nie potwierdzono zjawisk opisywanych przez klienta.TV sprawny."
:fool:

Pięknie,tv zabrany i serwisant nic nie widzi. Czyli klient ma jakieś zwidy i widzi plamy. Były już takie przypadki że serwis mówił że jest wszystko ok. Nie wiadomo czy się śmieć czy płakać. Ja nadal czekam na kontakt z serwisu kiedy mają zabrać
 

last_chance

New member
TV pojechał do ELSAN. Jutro między 12 a 14 ma zostać przywieziony.
Pan z serwisu przez telefon powiedział że chyba był rozkręcany i sprawdzany.
W każdym razie nie wypuszczę serwisantów bez weryfikacji a idę o zakład że się nic nie zmieniło.
 

andrep

Klub HDTV.com.pl
VIP
U mnie przy odbiorze Pan podłączył pendrive swojego zrobił zdjęcia i nie komentował, owinęliśmy streczem TV i do pudła.Tak wyglądała plama moja, w normalnym użytkowaniu aż taka widoczna nie była.
 

Attachments

  • Plamy na ekranie.jpg
    Plamy na ekranie.jpg
    30,2 KB · Wyś: 36
Do góry