Pierwsze spojrzenie na telewizor Ultra HD Philips 65PUS8102/12 .

Miyagi

Member
Albo najlepiej kupić i nie wyciągać z pudełka.To jest śmieszne że tv premium za niemałe pieniądze ma takie dolegliwości.Najgorsze jest to że po czyszczeniu niestety kurz wraca i czy to nie jest ewidentna wada fabryczna??Czekamy na Kikiego.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Witam
Udało się uzgodnić z szefem Serwisu Centralnego, że wszyscy z plamai i brudną matrycą otrzymają czyszczenie gratis.

Każdy otrzyma od jutra link do zgłoszenia czyszczenia matrycy
Będzie powoływał się na szefa serwisu Centralnego w uwagach i poda kod który mu wyślę.

Serwis Philipsa przyjedzie odbierze telewizor na swój koszt, wyczyści matrycę i dostarczy po naprawie do domu.

Jutro będę przesyłał linki.

Wszyscy zainteresowani proszę o potwierdzenie chęci pisząc na PW.
Będę wysyłał linki i kod.
 

kerim27

New member
Witam
Udało się uzgodnić z szefem Serwisu Centralnego, że wszyscy z plamai i brudną matrycą otrzymają czyszczenie gratis.

Każdy otrzyma od jutra link do zgłoszenia czyszczenia matrycy
Będzie powoływał się na szefa serwisu Centralnego w uwagach i poda kod który mu wyślę.

Serwis Philipsa przyjedzie odbierze telewizor na swój koszt, wyczyści matrycę i dostarczy po naprawie do domu.

Jutro będę przesyłał linki.

Wszyscy zainteresowani proszę o potwierdzenie chęci pisząc na PW.
Będę wysyłał linki i kod.
A jednak warto było czekać ! Dzięki wielkie KIKI za zajęcie się naszym problemem !!!
Potwierdzenie chęci czyszczenia poszło na PW !
 

Miyagi

Member
Mam jeszcze tylko takie pytanko odnośnie czyszczenia, czy Philips da nam jakąś gwarancję że kurz nie powróci? Gdyż kilka osób pisało że niedługo po czyszczeniu problem powrócił
 

DJ82

Member
To czy problem nie powróci to jedno, a co w sytuacji gdy serwis uszkodzi TV podczas czyszczenia matrycy??

Mimo wszystko chyba warto się zgłosić na czyszczenie, bo ja już nie mogę patrzeć na tą plamę...
 

maci

Member
U mnie tv byl w kwietniu zeszlego roku oczyszczony w ramach rękojmi. Ale w czerwcu 2020 minęło 2 lata. Chyba jednak na te sama wadę rękojmia obowiązuje na nowo. I sam nie wiem czy dam przez kikiego czy próbować rękojmie. Choć może nie ma różnicy. Martwi mnie to, że po roku widzę znów widzę kurz - w innym miejscu, może mniej mocno, ale chyba nieco większy obszar. Widać na jasnych litych tlach. Co będzie dalej?Co roku czyszczenie? Uwielbiam ten TV ze wzgledu na parametry i jednocześnie nienawidzę za ten kurz.
 

SEBOL74

Member
Bez reklam
Ok Kiki, dobre i to. Ważne że ruszyłeś jakkolwiek temat. A życie zweryfikuje. Moja odpowiedź poszła do ciebie na priv. Pozdr.
 

Master-78

Member
Jest załatwione od górnie, więc warto spróbować !

Ave KiKi!
Niestety i u mnie pojawia się plama w centralnej dolnej części ekranu - póki co wielkości połowy dłoni, ale niestety jest.

Pytanie, czy Philips opracował metodę zabezpieczenia - uszczelnienia - aby sytuacja po czyszczeniu nie powtarzała się?
 

DJ82

Member
W poniedziałek zabierają mój TV. Chyba jestem pierwszy. Dam znać jaki efekt. Jak pytałem czy będzie lepiej uszczelniony dostałem info ze technicy będą się starali i że taki problem dotyczy wszystkich LCD.
 

Miyagi

Member
Przecież serwis miał na swój koszt odebrać i dostarczyć po czyszczeniu. Ja swoją sprawę zgłosiłem w środę ale jeszcze nie miałem kontaktu z ich strony
 

last_chance

New member
kiki, wysłałem jeszcze raz na PW numer zlecenia. Jak coś będzie wiadomo daj proszę znać, w zgłoszeniu dopisane jest to co miało poza usterką
 
Ostatnia edycja:
Do góry