Pierwsze spojrzenie na telewizor Ultra HD Philips 65PUS8102/12 .

kamils11

New member
Witam
udało mi się dostać jeszcze nowy tv, jako leżak magazynowy, i trochę się obawiam po tych wszystkich wiadomościach, przewertowałem wszystko i mam mieszane uczucia.. tv jutro będzie u mnie, kalibracja z tego co czytałem to jest raczej wymagana tak? niestety nie mogłem tej usługi zakupić razem z tv.
czy powinienem coś wiedzieć wcześniej? jakieś zalecenia porady? niby wszystko przeczytałem a jednak wole zapytać.
 

ex-drummer

New member
Chętnie kupię 65PUS8102

Hej
jeśli ktoś z okolic Wrocławia będzie wymieniał 8102 na Oleda to chętnie go odkupię.
Jak coś to proszę pisać na priv.
Pozdrawiam serdecznie
Adam
 

PiotrekZas

Member
Napisz proszę na PW Gdzie kupiłeś i kiedy ?
Witam,
Kiki - kupiłem u ciebie 8102 w listopadzie 2018. Minęła już gwarancja a plamy pociemniały tak, że zaczynają mnie denerwować.
Czytałem tutaj, że pytasz użytkowników tego TV (po gwarancji) o to gdzie i kiedy kupili?
Coś się da "załatwić"?
Foto wrzucę wieczorem :)
 

janunio

New member
Bez reklam
Witam
udało mi się dostać jeszcze nowy tv, jako leżak magazynowy, i trochę się obawiam po tych wszystkich wiadomościach, przewertowałem wszystko i mam mieszane uczucia.. tv jutro będzie u mnie, kalibracja z tego co czytałem to jest raczej wymagana tak? niestety nie mogłem tej usługi zakupić razem z tv.
czy powinienem coś wiedzieć wcześniej? jakieś zalecenia porady? niby wszystko przeczytałem a jednak wole zapytać.
- zatkaj otwór na kartę SAT. Zablokujesz przepływ kurzu do środka TV.
- jako przeciwnik kalibracji odradzam.
- preferuj tryb Naturalny.
- wyłącz Czujnik światła.
 
Ostatnia edycja:

Miyagi

Member
Witam,
Kiki - kupiłem u ciebie 8102 w listopadzie 2018. Minęła już gwarancja a plamy pociemniały tak, że zaczynają mnie denerwować.
Czytałem tutaj, że pytasz użytkowników tego TV (po gwarancji) o to gdzie i kiedy kupili?
Coś się da "załatwić"?
Foto wrzucę wieczorem :)


Też już jestem po gwarancji , tv kupiony u kikiego w maju 2018 i plamy też mnie powoli dobijaja.Tv premium a tu taka lipa.Plamy pojawiły sie już jakiś czas temu ale myślałem że nie jest najgorzej ale z perspektywy czasu widze że się powiększają.Ogólnie tv jest ok tylko ta matryca, posiadam jakiegoś taniego samsunga prawie 10 lat i nawet nie żadnego śladu od kurzu. Dzwoniłem do kikiego ze trzy razy ale nie odbierał.Czy też można liczyć na jakąś pomoc??
 

PiotrekZas

Member
Plamy na 65PUS8102

Tak jak obiecałem, wrzucam foty.
Nie oddają one tego co widzę na żywo :(
W rzeczywistości są jeszcze ciemniejsze :(
 

Attachments

  • Phil2.jpg
    Phil2.jpg
    161,5 KB · Wyś: 37
  • Phil1.jpg
    Phil1.jpg
    110,3 KB · Wyś: 33
  • Phil3.jpg
    Phil3.jpg
    138,7 KB · Wyś: 31

DJ82

Member
Z tym kurzem to straszna lipa - jak już się pojawi to ciągle się człowiek patrzy na tą plamę...

Sam nie wiem co z tym zrobić bo TV po gwarancji...
 

hiper86

New member
czesć od paru dni mam problem z Nrtflixem, co chwilę wywala mi błąd

"Niestety nie udało się połączyć z serwisem Netflix,Spróbuj zrestartować aplkacje Netflix (-118)

tvq-pb-101(5.2.5)

Wyłączyłem telewizor z zasilania, potem wylogowałem się z netflixa i zalogowałem spowrotem , nic to nie daje,

Macie jakiś pomysł??
 

Robsto

Member
Kiki - czy chcesz czy nie - jesteś jakby naszym takim przedstawicielem producenta. Pomóż mi zrozumieć. To, że większość klientów ma problem z konkretnym modelem (pomijam już że flagowego w owym czasie )z ich portfolio - oznacza jednoznacznie, że ma wadę fabryczną. Największy problem, że wada wychodzi tuż przed lub tuż po gwarancji. Nie zmienia to faktu - że odnosząc się do branży motoryzacyjnej - w takim przypadku producent robi akcję serwisową i za friko wszystkim dotkniętym problemem usuwa usterkę - nawet po gwarancji. W naszym przypadku wystarczyło by pomóc chociażby zgłaszającym się. A nawet patrząc z drugiej strony. Czyszczenie kosztuje z tego ca ja wiem (popraw jeśli się mylę) ok 250-450 pln. Ja osobiście jestem skłonny zapłacić. Problemem jest tylko taki, że po czyszczeniu nie będę miał kurzu - ale wciąż nikt nie naprawi mi wady fabrycznej produktu - czyli nie da gwarancji, że za chwilę nie będę w punkcie wyjścia. Trochę to słabe wizerunkowo dla Phila. Naprawdę nie da się nic zrobić dla tylu ludzi którzy z wielkim rozmysłem zawierzyli temu konkretnemu produktowi?
 

Miyagi

Member
Kiki - czy chcesz czy nie - jesteś jakby naszym takim przedstawicielem producenta. Pomóż mi zrozumieć. To, że większość klientów ma problem z konkretnym modelem (pomijam już że flagowego w owym czasie )z ich portfolio - oznacza jednoznacznie, że ma wadę fabryczną. Największy problem, że wada wychodzi tuż przed lub tuż po gwarancji. Nie zmienia to faktu - że odnosząc się do branży motoryzacyjnej - w takim przypadku producent robi akcję serwisową i za friko wszystkim dotkniętym problemem usuwa usterkę - nawet po gwarancji. W naszym przypadku wystarczyło by pomóc chociażby zgłaszającym się. A nawet patrząc z drugiej strony. Czyszczenie kosztuje z tego ca ja wiem (popraw jeśli się mylę) ok 250-450 pln. Ja osobiście jestem skłonny zapłacić. Problemem jest tylko taki, że po czyszczeniu nie będę miał kurzu - ale wciąż nikt nie naprawi mi wady fabrycznej produktu - czyli nie da gwarancji, że za chwilę nie będę w punkcie wyjścia. Trochę to słabe wizerunkowo dla Phila. Naprawdę nie da się nic zrobić dla tylu ludzi którzy z wielkim rozmysłem zawierzyli temu konkretnemu produktowi?


Brawo o coś takiego mi chodzi.O problemie kurzu nie pisze tu tylko jedna osoba.Problem jest znany ale niestety nie rozwiązany.Tak jak pisze przedmówca tez mogę zapłacić za czyszczenie ale to chyba nie tędy droga.Było już kilka razy na forum że czyszczenie jest ratunkiem na krótką mete i kurz znowu się pojawia.Jak już pisałem wcześniej nie po to kupowałem tv premium żeby praktycznie po dwóch latach miał taką wade.Szczerze powiem że obawiałem się kupna Philipsa po wcześniejszych problemach z kurzem w tych telewizorach ale po rozmowie z Kikim zostałem zapewniony że tego modelu to już nie dotyczy.Niestety okazało się inaczej i powiem szczerze jestem zawiedziony.Tv fajny, wszystko chodzi ok tylko ten kurz.Prosimy o jakąs sensowną pomoc.
 
Do góry