Pierwsze spojrzenie na telewizor Ultra HD Philips 65PUS8102/12 .

pekus1982

Klub HDTV.com.pl
VIP
Odpowiedź EURO-net w stylu:
"Plamy są spowodowane niewłaściwym korzystaniem z telewizora przez użytkownika. Niestety nie powiemy Panu jakie to było działanie.
W ramach aktu łaski serwis może wyczyścić telewizor, lub odesłać go razem z kurzem w środku"

Właśnie zostałem anty-ambasadorem RTV EURO AGD i Philipsa.

Przecież dokładnie to samo mówiłem. Lodówkę, kuchenkę czy pralkę... Można jeszcze w takiej sieciówce nabyć. Ale szkiełka nigdy już tam nie kupię..

Ja po swoich wojarzach z Euro i Mik sprzedałem TV i zakupiłem Samsunga z 5-letnią gwarancją z serii MU.
Obsługa na infolinii oraz serwis w porównaniu do Philipsa lata świetlne. Dlatego podziękuje za jakieś światełka. Dookoła TV możesz sam sobie zamontować listwe, a kurz to jedynie na szafce RTV, a nie pod matrycą.

Ja kurzu nie doczekałem, ale robaka za to tak. Brak słów.
Tv za gruby hajs z dodatkową wentylacją pod matrycą.
Powodzenia.

Zawsze będą zwolennicy i przeciwnicy marki telewizora czy serwisu napraw. Niestety taka mentalność Polaka.
Człowiek uczy się na błędach. A inni zamiast pomagać to jeszcze na tym zbijają korzyści.
 

inuictus

Member
Możecie pokazać na zdjęciach jak u was wyglądały/wyglądają te plamy, chciałbym to zweryfikować z moim modelem który niebawem kończy 2 lata.
 

pogrodnik

Klub HDTV.com.pl
VIP
W dobrym sklepie też serwis Philipsa wykonuje ekspertyzy. A to co od nich dostałem to po prostu skandal:
"Uprzejmie informujemy, iż w ramach konsultacji z autoryzowanym serwisem producenta przekazano nam, że urządzenie wymaga chłodzenia ( oddawania ciepła na zewnątrz) w związku z czym doszło do rozszczelnienia.
Pełny opis diagnozy otrzyma Pan z serwisu po zakończonych czynnościach wraz ze zwrotem reklamowanego sprzętu.

Czyszczenie matrycy nie jest objęte usługą gwarancyjną oraz nie leży w odpowiedzialności sprzedawcy.
Autoryzowany serwis producenta warunkowo wykona nieodpłatnie usługę biorąc pod uwagę dobro Pana jako użytkownika marki Philips."

Przyłączam się do poprzedników. Nigdy więcej Philipsa.
Po powrocie z czyszczenia matrycy telewizor idzie na OLX, a ja szukam sobie bardziej solidnego produktu u konkurencji.
 

pekus1982

Klub HDTV.com.pl
VIP
W dobrym sklepie też serwis Philipsa wykonuje ekspertyzy. A to co od nich dostałem to po prostu skandal:
"Uprzejmie informujemy, iż w ramach konsultacji z autoryzowanym serwisem producenta przekazano nam, że urządzenie wymaga chłodzenia ( oddawania ciepła na zewnątrz) w związku z czym doszło do rozszczelnienia.
Pełny opis diagnozy otrzyma Pan z serwisu po zakończonych czynnościach wraz ze zwrotem reklamowanego sprzętu.

Czyszczenie matrycy nie jest objęte usługą gwarancyjną oraz nie leży w odpowiedzialności sprzedawcy.
Autoryzowany serwis producenta warunkowo wykona nieodpłatnie usługę biorąc pod uwagę dobro Pana jako użytkownika marki Philips."

Przyłączam się do poprzedników. Nigdy więcej Philipsa.
Po powrocie z czyszczenia matrycy telewizor idzie na OLX, a ja szukam sobie bardziej solidnego produktu u konkurencji.

Na spokojnie wuja. Proponuję ochłonąć... wiem, że takie informacje nie są za bardzo miłe, ale od razu nie można skreślać marki ze względu na jeden akurat wadliwy model. Ja również z początku byłem bardzo zdenerwowany oraz sceptyczny jeżeli chodzi o Philipsa.. Chociaż poprzednio miałem model PUS 7502, który sprzedałem znajomemu i bardzo sobie chwali ten TV. Ja kierowałem się opiniami i wielkością i chciałem coś zupełnie większego pozostając przy tym z Ambilightem. Dlatego zakupiłem 8102, no i jak sam widzisz po czasie prawie każdy użytkownik ma podobne problemy z tym bądź co bądź naprawdę dobrym modelem.

A to, że ktoś dał brzydko mówiąc "dupy" z kurzem itd....
To już nie nasza wina.
A szkoda bo model był naprawdę BDB.

Ale jak uważasz... Mi akurat udało się sprzedać na OLX po pół roku i byłem 1500 w plecy, ale również szybko się zagotowałem i chciałem sie pozbyć co też uczyniłem.

Dla mnie na chwilę obecną SONY lub Samsung qled...
Fajnie też zapowiadają się nowe TCL, ale czekamy na testy.
 

marioking

Member
Na spokojnie wuja. Proponuję ochłonąć... wiem, że takie informacje nie są za bardzo miłe, ale od razu nie można skreślać marki ze względu na jeden akurat wadliwy model.

Ja bym powiedział że to właśnie jak najbardziej wina Philipsa! Bo to nie jakiś jednostkowy przypadek... A sklep sprzedaje tylko, to co oni wyprodukują, a za ten cyrk z kurzem pod matryca to Phil powinien sie bić w pierś i przepraszać jak nigdy... a nie zwalac na klienta bo właczyli TV! Kurde to nie był budgetowy model.... nawet pod koniec dostępności sprzedawali po ~4500 gdy były juz w sprzedazy inne filki 65" za nieco ponad 3k, a przez wiekszośc czasu chodził 5500-7000 a przez pierwsze pół roku prawie 9k. Takie podejście że zwalają na uzytkownika bo sytuacja ze TV się rozszczelnia, to jest wstyd i hanba...

Mi póki co się trzyma ale po tych newsach uważam że nie ma sensu inwestować w tv 5-7k czy tym bardziej 10k bo właśnie takie buble potrafią cię zniechęcic do oglądania... Osobiscie ten TV zostanie mi do obejrzenia czasem jakiegoś programu a ja się adaptuje do projektorów które sa mniej kaprysne, sporo poszły do przodu i o dziwo nie porzuciły technologi 3d, nie wciskaj durnych 8k a już sensowne z obsługa 4k moża kupić za niecałe 5k plus jakis ekran za 1k i masz 100-150" :p Co w TV jest nieosiągalne... a przynajmniej w normalnych pieniadzach.
 
Ostatnia edycja:

szybal

Banned
Witam dokupiłem lampki HUE bardzo fajnie świecą można też zamontować w wielu miejscach polecam.
 

Attachments

  • 20200422_083101.jpg
    20200422_083101.jpg
    23,8 KB · Wyś: 21

szybal

Banned
Bardzo dobrze ze Philips rozbudowuje funkcje HUE coraz bardziej zaskakuje pomysłami ,
sam zaczynałem od Hue Bloom teraz mam już 12 rożnych produktów oświetlenia w każdym pomieszczeniu wszystko działa perfekcyjnie spięte na jednym mostku z 3 telewizorami Philipsa każdy działa w innym pomieszczeniu .
Kto nie probował ten nie wie jak to fajnie działa.
 

marioking

Member
Bardzo dobrze ze Philips rozbudowuje funkcje HUE coraz bardziej zaskakuje pomysłami ....


Widzę ze Philips trafił w podatny targert... człowieku rozumiesz że ambilight/hue powstał jako substytut rozmiaru??? Tym philips punktował jak osiagał wielkosc ekranu jak konkurencja.... to ambilightem podbijał troche wzgledem nich, bo to rozciągało perpespktywe.... Teraz sa realne rozwiazanie które eliminują "martwe pole",,,, w sumie nie ma takiej sciany której nie dałoby się wypełnić realnym! prawdziwym! obrazem!!!!



Z takich cyrkowych ficzerów to ja bym chciał kontynuacji 3D! I nie chodzi o to że technologia się nie sprawdziła, bo wciąz hity kina pojawiaja się w 3d... nieustanie... tylko do 3d to trzeba w TV wkładać dobre matryce... a nie pseudo *************** 50hz bostowany przez elektroniczne ogłupiacze... pmr 800hz/2000hz... ale lepiej wydawac choinkowe bajery na których zarabiaja krocie bez koniecznosci oferowania dobrego produktu....



Ja powoli realizuje swój projekcik 120" ekranu projekcyjnego 4k hdr i za cene bagatela zaledwie 6000 ze sprzetem :p Taki odpuścik i cyrk a'la HUe to sie będzie mógł schowac :p Bo prawidzwy obraz deklasuje ten szmelc-ficzer... Czy same takie TV! Ale spoko 8102 pozostanie ze mna az do sfajczenia by ogladać jakies pierdoły w tv...
 

szybal

Banned
Widzisz kolego Hue to nie tylko Ambi w tv to inteligentny system oświetlenia w domu i ogrodzie jak ktoś nie ma to nie wie .
Ja nie pisze że Ferari się źle jeździ bo nie mam ,
to samo dotyczy Ciebie nie pisz o czymś czego nie masz.
 

pogrodnik

Klub HDTV.com.pl
VIP
Kolejne epizody mojej przygody z serwisem Philipsa.

Ubiegła środa - telewizor wraca z czyszczenia. Po rozpakowaniu z prawej strony telewizora szpara ok 3-4 mm między tylną obudową telewizora a telewizorem. Druga strona spasowana okej. Oczywiście telewizora nie przyjąłem i odesłałem z powrotem do serwisu.

Wczoraj - dzwonić do mnie pan z serwisu i twierdzi że złożyli telewizor jeszcze raz ale nie są całkowicie w stanie zlikwidować szpary. Pan twierdzi że cytuje skręcili telewizor według swoich najlepszych umiejętności nie są w stanie zrobić dokładniej. w związku z tym moja reklamacja zostaje zamknięta i odsyłają i telewizor do domu.

Dziś - telewizor z serwisu wrócił po raz kolejny. Szpara po prawej stronie w ciąży występuje ale wynosi już około jednego nie ma tragedii. niestety po włączeniu telewizora okazuje się że na górze matryce pod górną ramką na samym środku świecą się bad Pixele widoczne na zdjęciu. Telewizor ponownie wraca do Radomia.

Ręce opadają.:x Telewizor jest w gorszym stanie niż gdy go oddawałem.

Będę informował jak sprawa się potoczy.


Odpowiedź EURO-net w stylu:
"Plamy są spowodowane niewłaściwym korzystaniem z telewizora przez użytkownika. Niestety nie powiemy Panu jakie to było działanie.
W ramach aktu łaski serwis może wyczyścić telewizor, lub odesłać go razem z kurzem w środku"

Właśnie zostałem anty-ambasadorem RTV EURO AGD i Philipsa.
 

Attachments

  • IMG_20200428_180933.jpg
    IMG_20200428_180933.jpg
    936,3 KB · Wyś: 40

Kulunis

Member
Kolejne epizody mojej przygody z serwisem Philipsa.

Ubiegła środa - telewizor wraca z czyszczenia. Po rozpakowaniu z prawej strony telewizora szpara ok 3-4 mm między tylną obudową telewizora a telewizorem. Druga strona spasowana okej. Oczywiście telewizora nie przyjąłem i odesłałem z powrotem do serwisu.

Wczoraj - dzwonić do mnie pan z serwisu i twierdzi że złożyli telewizor jeszcze raz ale nie są całkowicie w stanie zlikwidować szpary. Pan twierdzi że cytuje skręcili telewizor według swoich najlepszych umiejętności nie są w stanie zrobić dokładniej. w związku z tym moja reklamacja zostaje zamknięta i odsyłają i telewizor do domu.

Dziś - telewizor z serwisu wrócił po raz kolejny. Szpara po prawej stronie w ciąży występuje ale wynosi już około jednego nie ma tragedii. niestety po włączeniu telewizora okazuje się że na górze matryce pod górną ramką na samym środku świecą się bad Pixele widoczne na zdjęciu. Telewizor ponownie wraca do Radomia.

Ręce opadają.:x Telewizor jest w gorszym stanie niż gdy go oddawałem.

Będę informował jak sprawa się potoczy.
Miałem podobne problemy z obudową fachowiec z Wrocławia pokiereszowal mi ramkę polecam serwis z Gorzowa Wielkopolskiego jak przyjechali do tv to się śmiali z tych niby fachowców
 

szybal

Banned
U mnie 30 mieśięcy użytkowania obraz dalej bardzo dobry może trochę ciemniejszy w rogach ale ogólnie super.
 

Attachments

  • 20200430_090636.jpg
    20200430_090636.jpg
    17,3 KB · Wyś: 26

65AF8

New member
Witam Wszystkich serdecznie,

Zobaczcie "Szybal" dostała chyba TV od prezesa TP VISION, 3 lata bez awarii, bez najmniejszych oznak zużycia, a ja swój TV 65PUS8102 odesłałem "kiki"emu po 10 dniach od dnia zakupu, w 2017 roku.
Nigdy nie kupię tv którego projrktantem jest TP VISION czyli pseudoPHILIPS.
Bardzo boleję nad faktem, gdyż fabryka mieści się przy S3 czyli obwodnicy Gorzowa WLKP, gdzie pracują Polacy, ale chinole decydują o doborze materiałów do produkcji tv.
Napiszę tak : spierdolić produkcję tak fajnego tv jak 65PUS8102 to mogli tylko SKĄPE DEBILE z chin........................TAKI TV....
 
Do góry