Pierwsze spojrzenie na telewizor Ultra HD Philips 65PUS8102/12 .

szybal

Banned
Masz rację ale gwarancja się skończyła obraz i cały zestaw HUE działa bez zarzutu nic już nie zmienię.
Czekam aż wyjdzie jakiś ciekawy model w 75 calach
w normalnej cenie .
Na tą chwilę jest jak jest.
 

dlugilong

Member
Szybal z całym szacunkiem, ale jak można się przyzwyczaić do takiej "wady" i jednocześnie cały czas zachwalać ten model? Przecież to tak jakbyś np za każdym razem wchodząc do samochodu musiałbyś otwierać i zamykać bagażnik :) Przecież to ewidentna wada, która nie została usunięta przez producenta :)
Tylko jak to zareklamować? Zgłosić do serwisu - tylko po co, żeby odesłali z odpowiedzią, że wszystko jest w porządku?
Nawet jakbym się uparł na rękojmię/gwarancję itp. to i tak nic by to nie dało...
 

Wesley1

Member
Bez reklam
Skąd wiesz że nic by nie dało? Nie dowiesz się jak nie zareklamujesz. Jak mogę powiedzieć, że wszystko jest ok jak nie jest. Obraz po włączeniu się jest ciemniejszy o 30% i wraca do normy dopiero po zmianie tryby. Niech ci pokażą że tak nie jest, albo że to jest norma. Ja bym reklamował.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Niestety Philips mimo zapowiedzi zrezygnował z Oleda 77"
W tym roku nie będzie, pewnie z uwagi na wysoką cenę.
Ale masz LG 77C9 w specjalnej cenie dla Ciebie.
Philips z dużych modeli przygotowuje 82" we wrześniu ale już w technologii 8K.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
To zapewniam, że się nie doczekasz takiej ceny !
Philips podniósł ceny. A nowe model wejdą za cztery miesiące gdy bieżące już zejdą z produkcji. Ponieważ nowe będą dużo droższe, sklepy nie zdecydują się na obniżki.
 

dlugilong

Member
Skąd wiesz że nic by nie dało? Nie dowiesz się jak nie zareklamujesz. Jak mogę powiedzieć, że wszystko jest ok jak nie jest. Obraz po włączeniu się jest ciemniejszy o 30% i wraca do normy dopiero po zmianie tryby. Niech ci pokażą że tak nie jest, albo że to jest norma. Ja bym reklamował.

Z prostej przyczyny nie ma sensu, co potwierdzają wcześniejsze wpisy innych forumowiczów, którzy to reklamowali.

A to co mi odpisali (Philips Consumer Care):

Dziękujemy za skontaktowanie się z nami w sprawie Pana zgłoszenia.

Pana sprawa została skontultowana z inżynierami z działu technicznego, którzy poinformowali, ze telewizor jest sprawny, zgodny ze specyfikacją.


Proszę użyć opcji "Odpowiedz" w celu zachowania ciągłości korespondecji, proszę równiez nie zmieniać tematu wiadomości.

W najbliższym czasie mogą państwo otrzymać ankietę dotyczącą udzielonej przeze mnie porady. Wypełnienie jej i wszelkie komentarze byłyby niezwykle pomocne w naszych staraniach o utrzymanie jak najwyższej jakości obsługi. W przypadku jakichkolwiek dalszych pytań prosimy o dalszy kontakt.


Potwierdza się jednak to co inni pisali.
Nie mamy Pańskiego płaszcza i co nam Pan zrobi...
 

Wesley1

Member
Bez reklam
Pana sprawa została skontultowana z inżynierami z działu technicznego, którzy poinformowali, ze telewizor jest sprawny, zgodny ze specyfikacją.

Standardowa formułka olewająca, co nie znaczy że trzeba odpuszczać. Ja pisałbym/reklamowałbym dalej. Niech pokażą gdzie w specyfikacji urządzenia, że po włączeniu obraz jest ciemniejszy. Trzeba walczyć o swoje i tyle.
 

dlugilong

Member
Wiesz co jest problemem? To, że telewizor jest ściemniony tylko po dłuższej przerwie, np po nocy lub po powrocie z pracy. Ciężko ocenić jaki czas musi minąć.
I teraz wezwę serwisanta pokażę mu a on powie, że wszystko jest ok.
A nie będę mu kazał czekać kilka minut/godzin na to, żeby to zobaczył.
Generalnie trzeba się to tego przyzwyczaić...
Bardzo żałuję tego zakupu. Gdyby chociaż można było przywrócić oprogramowanie tv do stanu od razu po zakupie... Wtedy wszystko śmigało jak trzeba.
 

AnCyMoNeK

Member
Zauważyłem znów wychodzący kurz pod matryca niestety telewizor nie jest już na gwarancji , w marcu w tamtym roku już go oddawalem z tego powodu . Na naprawę serwis udziela 3 miesięcznej gwarancji , naprawa pozagwarancyjna czyszczenia matrycy 600 zł jednak nie zawsze kurz uda się usunąć i plamy mogą pozostać tak usłyszałem.
 

andrep

Klub HDTV.com.pl
VIP
W moim też się pojawiły dwie plamy na środku przy górnej krawędzi ekranu, jedna ok 10cm druga obok ok 3cm.TV nie ma już gwarancji , ogólnie do czasu ich wystąpienia byłem zadowolony,żona o niczym nie wie to nie widzi a ja się "morduję" obserwując codziennie czy się powiększa... ?. Jak by to czyszczenie pomagało i byłaby gwarancja że uszczelnią a kurz nie wróci to bym zamówił i miał z głowy bo TV fajny, ale co 2 lata 600 stówek dawać...
Oczywiście na razie to widać tylko przy jasnym ekranie.
 

djpundro

New member
Teraz otrzymałem zwrot pieniędzy od mojego sprzedawcy za mój 8102.
Teraz kupiłem 65oled754. Sen z tym oledowym przykładem Netflix. Ale wszyscy też. To inny świat. Mówię tylko dlatego, że wiem, bo 2 lata miałem 8102.
 
Do góry