Pierwsze spojrzenie na telewizor Ultra HD Philips 65PUS8102/12 .

kokosz20

Member
65PUS8102/12 Serwic cz I

Witam, moi drodzy dzisiaj dowiedział mnie serwisant z ramienia philipsa( serwis współpracujący)
Usterki które zgłosiłem to Białe chmurki na czarnym ekranie widoczne tylko wieczorem, ciemniejsza plamka w lewym górnym rogu, Tv raz widzi dysk raz nie (trzeba resetować TV) Filmy z dysku się zacinają, Bad Pixel oraz lekkie smugi pojawiające się na jasnym obrazie.


Serwisant przyjechał i stwierdził że Tv bardzo się grzeje, oraz że jest to spowodowane złą eksploatacja TV( jak dla mnie żart roku) dodał że to przez Ambilight ( że niby mam go za mocno ustawiony) drugi żart. Powiedziałem że to producent go tam zmontował a nie Ja!


Później podrzucę jakąś fotkę tv.


A obecnie będę czekał na ekspertyzę serwisu.


Pozdrawiam
 

Antoniusz W

New member
Jak zgłaszałem nierówne podświetlenie matrycy na obszarze mniej więcej 10x20 cm od krawędzi to pokazałem mu to na białej plaszy. Stwierdził, że owszem to widzi, ale to raczej nie podlega reklamacji i czy w ogóle mi to przeszkadza przy normalnym oglądaniu. Odparłem, że tak i dlatego zgłosiłem to do serwisu. Niechętnie zabrał sprzęt i dwa tygodnie później dostałem oświadczenie o nienaprawialności sprzętu. Więc tego... :)
 

kokosz20

Member
Jak zgłaszałem nierówne podświetlenie matrycy na obszarze mniej więcej 10x20 cm od krawędzi to pokazałem mu to na białej plaszy. Stwierdził, że owszem to widzi, ale to raczej nie podlega reklamacji i czy w ogóle mi to przeszkadza przy normalnym oglądaniu. Odparłem, że tak i dlatego zgłosiłem to do serwisu. Niechętnie zabrał sprzęt i dwa tygodnie później dostałem oświadczenie o nienaprawialności sprzętu. Więc tego... :)




No ja muszę się uzbroić w cierpliwość, i poczekać co wymyśli serwis.


A co w związku z nienaprawialnościa ? Zaproponowali coś na wymianę czy zwrot kasy ?
 

Antoniusz W

New member
Zaproponowali 65PUS8303 na co się nie zgodziłem. Dopiero po braku mojej zgody i argumentacji czemu zaproponowany tv jest gorszy od reklamowanego serwis wystawił oświadczenie o nienaprawialności. Z oświadczeniem miałem zgłosić się do sprzedawcy i z nim sie dogadać czy chcę zwrot gotówki czy wymianę na inny model.
 

marioking

Member
Proponowac krawedziówke za ~5k za directleda ktory chyba tylko z drugiej ręki był sprzedawany albo ostatnie leżaki, w tej cenie, to niezly kant... A dostac teraz z powrotem te 6-7k po dwóch latach w sumie nie taka zła opcja...
 

szybal

Banned
U mnie też podobnie bez problemu.
Skarbonka powoli się na pełnia myślę o zmianie na Oleda
Philips w 65 calach.
A 8102 trafi tradycyjnie na ścianę do teściowej:)
 

kokosz20

Member
Też bym nie brał PUS8303.
Bierz kasę dostaniesz specjalną cenę na Oleda.
Nie wiem czy to do mnie. Ale

Na razie czekam co odpowie serwis i zobaczymy.
Ja za swojego 8102 dałem tylko 4800 ( bo to była wymiana za 8602 który też miał coś z matrycą ) a że wyprzedawali 8102 to sprzedawca zrobił dobra cenę.

Ogólnie byłem bardzo zadowolony z 65pus8102 no ale do czasu heh...

Teraz trzeba cierpliwie poczekać ....
 

marioking

Member
Osobiście u mnie TV się świetnie trzyma i jestem pod wrażeniem ambi, ale raczej w sensie że powieksza ekran, tylko nabrałem smaka na coś wiekszego niż 75" :p Nawet z ambi i pseudo-rozszerzanie perspektywy... to jest mało.... A po zobaczeniu co potrafi taki projektorek w stylu wemax a300 4k i obrazie 120" za cene co lepszego 75", ambi może się schować :p Szkoda że u nas te rozwiązania dopiero raczkuja i markowi producenci w stylu LG za praktycznie cos takie samego co u chinczyków krzycza 25k(za swojego nowego HU85LA)!!! Prawie trzy razy więcej! Ale przynajmniej dostrzegają że z postępem techniki niekoniecznie ekran musi być klasyczny.... Popatrzecie na te ultra short throw projector, szczeka opada :) Praktycznie wiekszośc wad projektorow została wyeliminowa i można miec obraz nie ustepujący TV, 4k! HDR! tylko że 120" a nawet 150" i nie trzeba wydawać ekwiwalentu mieszkania :p
 

patee

New member
Panowie, reklamować?

84607faa3570b.jpg
 

Guzioo_PL

Member
Bez reklam
Jak oglądasz cały czas czarny ekran i Ci to przeszkadza, to tak :). Pokaż jak wygląda to na filmach, wtedy bardziej będzie można to ocenić, chociaż jednemu to będzie przeszkadzać, a innemu nie. Pytanie czy Tobie przeszkadza?

Taptalk
 

kokosz20

Member
Panowie, reklamować?

84607faa3570b.jpg
Jak dla mnie, podobne przebicia jasności jak u mnie. A na filmach i Tv na jasnym tle masz jakieś Pionowe pasy ?( najbardziej jak jest ruch kamery). U mnie doszło jeszcze kilka problemów z odczytem dysku, no i matryca się bardzo grzeje.

Ja tam bym reklamował bo to nie jest normalne zjawisko.( według mojej opinii, choć zapewne serwis może mieć inne zdanie w tej kwestii )

Ostatnio widziałem u znajomego 55PUS7303/12 i o dziwo żadnych pasów na jasnym tle nie miał, a tv z dużo niższej półki.

Może po prostu my trafiliśmy na takie felerne sztuki.
 
Do góry