Pierwsze spojrzenie na telewizor Ultra HD Philips 65PUS8102/12 .

SEBOL74

Member
Bez reklam
Tak się składa że po wprowadzeniu oreo niektórzy komentują że działa płynniej i lepiej, może TA wersja nie działa jakoś źle, ale odrobina poprawy nie jest wcale niewskazana.


Oczywiscie, przeciez nie mowie ze nie. Jednym pomoze drugim zaszkodzi tak jak z innymi aktualizacjami. Pozyjemy zobaczymy. Pozdr.
 

AnCyMoNeK

Member
TV zgłoszony do rekojmy z powodu plam na matrycy (kurz) . Dziwne bo zgłosiłem że chce zwrot pieniędzy a Pani dzwoniła i mówiła coś o wymianie matrycy lub całego telewizora . TV zgloszony w środę A w przyszłym tygodniu ma oddzwonić w sprawie dokładnego terminu bo jak to ujęła trasa ustalana jest z dnia na dzień. Mówiła również że do 2 tygodni wszystko powinno być załatwione. Ciekaw jestem czy tak będzie
 

DJ82

Member
Bo sklepy wysyłają TV do serwisu (na ekspertyzę) a serwis za wszelką cenę chce naprawić wymienić TV i nie rozumieją co to rękojmia i żądanie zwrotu gotówki. Też tak miałem z PUS7600 ale po prawie roku przepychanek oddali kasę.
 

marioking

Member
Ale czy tylko mnie wydaje że serwis philipsa to jakiś żart i kpina? W lg to serwisant przyjeźdza do Tv i to taki kompetetny, co potrafi naprawić na miejscu, i to praktycznie z dnia na dzień... I ostatnio jak ojcu strzelił to praktycznie wciagu tygodnia po diagnozie przywiózł nowy... Ale ustawowy termin dwóch tygodni na naprawe to philipsowi schodzi się na samą logitykę i nie wiem czy ktokolwiek tu doświadczył wywiązania się z go?
 

DJ82

Member
Masz rację - ja jestem z Radomia a serwis jest w Radomiu i wcale to nic nie przyspieszyło a wręcz przeciwnie...
 

albert123

New member
Też zareklamowałem tv w związku z pojawiającą się plamą i też mi powiedzieli że do dwóch tyg. Ale obawiam się że te dwa tyg mogą przedłużyć się do miesiąca lub więcej. A najgorsze jest to że zostaje bez tv.
 

marioking

Member
Obawiam że oni zawsze mówią dwa tygodnie, bo prawnie nie mogą powiedzieć nic innego :( Szkoda tylko że to teoria, bo ze śledzenia tego wątku to miesiąc to minimum i to po wydaniu niebagatelnej sumy tracisz czasem jedyny TV w domu na miesiąc-dwa.... I to rzekomo marka premium... Najgorsze że to praktycznie przechodzi bez echa... powinna być kara procentowa od ceny zakupu za każdy dzień zwłoki!
 

Wesley1

Member
Bez reklam
Jak zgłaszacie reklamacje z tytułu rękojmi to serwis/sklep za pierwszym razem ma prawo naprawić/wymienić TV. Dopiero w przypadku 2 awarii możesz skutecznie żądać zwrotu gotówki.
 

MartesPL

New member
Jak zgłaszacie reklamacje z tytułu rękojmi to serwis/sklep za pierwszym razem ma prawo naprawić/wymienić TV. Dopiero w przypadku 2 awarii możesz skutecznie żądać zwrotu gotówki.

Dokładnie tak jak pisze kolega, mnie się udało odzyskać pieniądze bo długiej przeprawie, życzę innym wytrwałości.
 

MartesPL

New member
Skąd wy bierzecie informacje, że mają dwa tygodnie na naprawę, wymianę itd? Nigdzie takiego zapisu nie ma, w przypadku rękojmi mają jedynie czas na odpowiedź w ustawowych 14 dniach.
 

marioking

Member
Tylko na te ich kartony to bym uważał... bo transport jest tak kompetetny że na korytarzu tv może przelecieć przez karton i skończyć na glebie.... Jak tu ktoś opisywał taką radosną sytuacje i gdyby nie uwaga próbowali nawet to ukryć! Przy takiej firmie trzeba mieć oczy dokoła głowy.
 

marioking

Member
Sprzedaż jak sprzedaż, z rozsądku lepiej jednak zachomikować, bo jakikolwiek transport bez kartonu to duże ryzyko... A teraz po paru latach nasz TV to bardziej ciekawostka archiwistyczna niż sensowna opcja do odsprzedaży.... w końcu teraz lepsze paramatery philips zaoferuje po niecałych dwóch latach w budżetowych tv (hdr 10+ i dolby video) za jakieś ~3000-4000 wiec nasz to będzie jako ciekawostka której nie kupiłbym nawet za 2000...
 

AnCyMoNeK

Member
Dziś Tv odebrany przez kierowcę . Tv wisiał na ścianie dlatego wolałem ściągnąć samemu nawet nóżki przykrecilem i przyszykowalem żonie pod drzwiami bo mnie nie było. O dziwo mieli być między 10 a 12 i tak byl :bober: . Nóżki odkrecil i kabel sieciowy też zostawił ,kartonu nie miałem i zaladowal w swój . Przy okazji zona zgłosiła pilot bo czasem przestawal działać i jedynie wyjecie bateri pomagalo . Z tego co mówił żonie to pewnie będą czyścić matrycę. Dziwne tylko że był sam i żona pomagała mu nosić. :shock: . Czy po czyszczeniu matrycy na nowo jest gwarancja 2 lata (przynajmniej na matryce ) czy kończy się po 2 latach od zakupu ?
 

vvlad

New member
No dobra dużo osób narzeka na ten tv i problemy z nim i nieadekwatną cenę do jakości wykonania, a ciekawi mnie ile jest osób zadowolonych z niego... Póki co ja u siebie jakoś do matrycy za bardzo nie mogę się przyczepić (nie jest idealna, ale tragedii nie ma), ale jak za jakiś czas coś wylezie to też będę miał wkur..... Ogólnie jestem z niego zadowolony i dałbym mu ocenę 6/10.
 

Ataszek

Active member
Bez reklam
No dobra dużo osób narzeka na ten tv i problemy z nim i nieadekwatną cenę do jakości wykonania, a ciekawi mnie ile jest osób zadowolonych z niego... Póki co ja u siebie jakoś do matrycy za bardzo nie mogę się przyczepić (nie jest idealna, ale tragedii nie ma), ale jak za jakiś czas coś wylezie to też będę miał wkur..... Ogólnie jestem z niego zadowolony i dałbym mu ocenę 6/10.

Ja tez zadowolony i u mnie nota 8/10 :eek:k:
 
Do góry