Pierwsze spojrzenie na telewizor Ultra HD Philips 65PUS8102/12 .

AnCyMoNeK

Member
Natomiast sport, właściwie piłka nożna wymagała ustawienia minimum:
- Perfect Natural Motion - Minimum
- Perfect Clear Motion - Średnio
Czyli o jeden poziom wyżej niż ustawienia akceptowalne (wg mnie) dla np. filmów.

Takie ustawienia dla piłki niżnej prawie minimalizowały artefakty wokół postaci piłkaży które były widoczne jak piłkarz w 2/3 postaci przebuegał na tle wielu szczegółów czyli publiki.

Te ustawienia masz na ISF noc czy osobisty ?
 

Master-78

Member
U mnie pojawił się problem na włosach w ciemnych partiach obrazu robią się czarne ciemne poświaty
na włosach to widać tak jak gdyby komuś tupecik dokleili wszystkie upłynniacze wył. na każdym zródle bez znaczenia i co to się mogło stać?




Mam podobne 'obrazki' u siebie czasami.
Mówisz, że jak sobie z tym poradziłeś?
Źródłem u mnie jest NC+ - TurboBox dekoder z 500GB HDD.
 

Rafaldob

New member
Moja „formuła” jest na zdjęciach.... ;-) Smacznego :)

P.S. Do piłki nożnej na wszystkich kanałach oprócz nowych PolSatu (PolSat Sport Super HD Premuium)
Musiałem zwiększyć o minimum jeden poziom style ruchu (PNM i PCM - w stosunku do tego co na zdjeciach)
Powygląda że PollSat na tych kanałach (do LM) ma wyższą jakość przekazu.


Mam podobne 'obrazki' u siebie czasami.
Mówisz, że jak sobie z tym poradziłeś?
Źródłem u mnie jest NC+ - TurboBox dekoder z 500GB HDD.
 

Attachments

  • 4BBEEF44-593E-4765-8807-9D470C45390E.jpg
    4BBEEF44-593E-4765-8807-9D470C45390E.jpg
    36,3 KB · Wyś: 46
  • 8A8E8E06-DC19-4C5F-88B4-7E89E03BDAC2.jpg
    8A8E8E06-DC19-4C5F-88B4-7E89E03BDAC2.jpg
    31,1 KB · Wyś: 38
  • 7E527454-C53E-4024-852D-E3860B650583.jpg
    7E527454-C53E-4024-852D-E3860B650583.jpg
    35,7 KB · Wyś: 36

Rafaldob

New member
@Master-78 - doprecyzowując nie piszę że mam jakiś genialny obraz tylko że taka zmiana ustawień pozwoliła mi na zniwelowanie tego co wydaje się zepsuła (w moim przypadku) ostatnia aktualizacja.
Nadal są sceny gdzie widzę pewne braki ale to chyba taka uroda tego Philipsa.

Mam podobne 'obrazki' u siebie czasami.
Mówisz, że jak sobie z tym poradziłeś?
Źródłem u mnie jest NC+ - TurboBox dekoder z 500GB HDD.
 

Master-78

Member
@Master-78 - doprecyzowując nie piszę że mam jakiś genialny obraz tylko że taka zmiana ustawień pozwoliła mi na zniwelowanie tego co wydaje się zepsuła (w moim przypadku) ostatnia aktualizacja.
Nadal są sceny gdzie widzę pewne braki ale to chyba taka uroda tego Philipsa.




Cześć,


OK. Spróbuję jutro-pojutrze tego na swoim i zobaczę jak to wygląda.
Ostatnie kilka miesięcy średnio do 5-10min. dziennie max. mam czas na obejrzenie czegokolwiek w TV... (Żona ogląda więcej/częściej). :)
Dzięki i dam znać jak to wygląda :):krol:
 

SEBOL74

Member
Bez reklam
Moja „formuła” jest na zdjęciach.... ;-) Smacznego :)

P.S. Do piłki nożnej na wszystkich kanałach oprócz nowych PolSatu (PolSat Sport Super HD Premuium)
Musiałem zwiększyć o minimum jeden poziom style ruchu (PNM i PCM - w stosunku do tego co na zdjeciach)
Powygląda że PollSat na tych kanałach (do LM) ma wyższą jakość przekazu.


Czesc. Poprzednie ustawienia ktore przeslales byly niemalze idealne dla tego modelu, jednakze zastanawialo mnie czemu wyniki kalibracji sugerowaly ustawienie ostrosci az na "5". Do tej pory wszyscy fachowcy od kalibracji roznych tv w tym philipsa sugeruja ustawienie ostrosci na "0" a juz max do 20% czyli w przypadku naszych modeli poziom "2". To samo dotyczy redukcji szumow oraz mpeg - sugerowane jest wylaczenie tych opcji a juz na pewno w materialach HD czy UHD.

Teraz ustawiles ostrosc az na "8" oraz szumy i mpeg na MAX by obraz byl troche lepszy. Powiem tak: jezeli takie ustawienia poprawiaja ci humor to fajnie ale wg mnie nie tedy droga. Juz kiedys sugerowalem ze ustawienia z kalibracji po zmianie softu mogły szlag trafic i nie pasuja juz do najnowszej wersji (ale moge sie mylic oczywiscie). W moim przypadku ostrosc mam od "0" do max "2" (w zaleznosci od zrodla) i wszystkie tzw "ulepszacze" na off. Obraz jest super. Moze to jest tez kwestia dekodera. Ja uzywam karty CAM od MM. Pozdr.
 

marioking

Member
HBO GO - uzywa ktoś na tym TV? Bo takie głupie pytanie, chciałem wybróbowac i nigdzie nie ma, ani w aplikacjach tv, ani google... i tu zonk, netflix jest, widze nawet brazzersa jest a HBO GO nie ma! Czy ja źle szukam?
 

Intenso

Banned
Na androida nie ma hbo go :D
Cyrk prawda?

Trzeba ściągnąć na komputerze aplikacje HBO dla telefonów i tabletów ze sklepu, wgrać na pendriva i zainstalować na tv.
 

marioking

Member
Dzięki za podpowiedz...


Na szczeście albo nie, durny bluray bez androida ma HBO GO, jakkolwiek jakość mnie rozwaliła. Obawiam że okres darmowy powinien być bezterminowy a i tak nie wiem czy nie deaktywizuje wcześniej...
 

slawko_23

New member
Bez reklam
HBO GO - uzywa ktoś na tym TV? Bo takie głupie pytanie, chciałem wybróbowac i nigdzie nie ma, ani w aplikacjach tv, ani google... i tu zonk, netflix jest, widze nawet brazzersa jest a HBO GO nie ma! Czy ja źle szukam?

No nie ma. Ale da się oglądać przez np Iplę, lub tak jak koledzy piszą zainstalować apk z usb. Wyjściem jest też Google ciast z tel lub tabletu. Po prostu inne sytemu tv mają wyłączność na hbo bo na tv. Bo to jest system na tv. Pozdrawiam
 

marioking

Member
Da się spokojnie oglądać przez Vavoo - ale trzeba mieć Androida.


Dokładnie po to kupiłem Tv z androidem za 7 koła, by stosować przejściówki, substytuty a nie docelową aplikacje. Kpina jakaś ze bez-systemowe szrot za kilka setek mają to dostępne od ręki a docelowy głowny produkt nie. Taka drobna dygresja bo tak durnej sytuacji nie spodziewałem się w tej sytuacji....
 

Guzioo_PL

Member
Bez reklam
Cześć,

Ja stosuję na swoim 7101 najprostszą (wg. mnie) metodę. Włączam HBO GO na telefonie/tablecie, wybieram w aplikacji HBO GO opcję castowania i za chwilę jest obraz na TV - wszystko trwa ok 20 - 30 sekund.

Pozdrawiam,
 

gustdelf

Member
Moją reklamację wysłałem do Kikiego, 3.08 wpłynęła do jego sklepu, na początku września ustaliliśmy, że załatwi sprawę i w dwa dni z przeprosinami będzie sprawa załatwiona. Cały czas czekam, godnie z prawem ponieważ nie udzielił mi oficjalnej odpowiedzi w ciągu dwóch tygodni reklamacja powinna być uznana.

W ubiegłym tygodniu miał być w Poznaniu i załatwić sprawę ale nie załatwił powiedział, że w tym tygodniu na 100% będzie i to w dodatku z trasy do Gdańska (z poznania do Gorzowa jest 150 km z Gdańska jakieś 400 liczą w jedną stronę), mówiłem Ci KIKI, że nie ściemniaj, że z Gdańska przyjedziesz i zapewniałeś , że przyjedziesz i znowu Cie nie ma. Chciałem to załatwić prywatnie poza forum ale nie dajesz mi wyboru dużego, zaraz będzie 3 miesiące od wpłynięcia reklamacji. W poniedziałek sprawę zgłaszam do UOKIK.


Napisałem w międzyczasie ponad 30 wiadomości na priv, z bilingów mi wychodzi ponad 50 połączeń z KIKI-m święty straciłby cierpliwość.


Ponieważ po moim ostatnim poście zobowiązałem się prywatnie, że jeżeli KIKI dotrzyma słowa i dostarczy tv w tym tygodniu to wspomnę o tym publicznie i go przeproszę, to nie wypada mi nic innego tylko tak zrobić.

Dzisiaj przyjechał człowiek od KIKI-ego zdemontował "zarobaczony egzemplarz" i powiesił nowy, nie będzie też z mojej strony żadnego "ale", sprawa załatwiona tak jak się umawialiśmy i jestem usatysfakcjonowany. Skoro serwis Philipsa kuleje a jest ktoś kto potrafi zadbać o klienta to warto kupić w takim miejscu i to nie jest na pewno mój ostatni zakup od KIKI-ego bo po głowie chodzi mi jakieś nagłośnienie.

Tak więc już na koniec
Wielkie dzięki KIKI i przepraszam
 
Do góry