Pierwsze spojrzenie na telewizor Ultra HD Philips 65PUS8102/12 .

szybal

Banned
Możesz rozwinąć myśl ? Źle wybrałem ? Mówisz o tym forum ?
Bardzo dobrze wybrałeś!
Chodzi o to żeby się nie przejmować opiniami osób które nie mają
tego modelu , a negatywnie piszą bo mają złe doświadczenia z innymi modelami lub serwisem.
Osobiście jestem zwykłym użytkownikiem kolejnego Philipsa więc inaczej na to patrzę dla
mnie to udany model z sprawnym systemem.
Warto też śledzić wpisy osób które mają dużą wiedzę o technicznej stronie danego modelu.
 

Oliviakrk

New member
A mi się z kolei wydaje, że przy Philipsie nie ma co liczyć na dodatkowe funkcje. Trzeba go traktować jako monitor z ambilightem i wtedy się będzie zadowolonym. I to bardzo.
 

szybal

Banned
Aktualnie głównie korzystam z NETFLIX i Xboxa wszystko gra.
Android bez ani jednej zwiechy dodatkowo Philips HUE.
Jak dla mnie spełnia moje oczekiwania ..
Kalibracja przydatna .
 

wesyr

Member
Bardzo dobrze wybrałeś!
Chodzi o to żeby się nie przejmować opiniami osób które nie mają
tego modelu , a negatywnie piszą bo mają złe doświadczenia z innymi modelami lub serwisem.
Osobiście jestem zwykłym użytkownikiem kolejnego Philipsa więc inaczej na to patrzę dla
mnie to udany model z sprawnym systemem.
Warto też śledzić wpisy osób które mają dużą wiedzę o technicznej stronie danego modelu.

Uff, to dobrze ;)
Aktualnie zmagam się z takim "problemem"
Wszystko w trybie Film jest malo plynne i wyglada jakby lekko klatkowało
PS4 w trybie gra w porównaniu z trybem Standard jest tak mało ostre, że szok, w trybie gra wszystko jest rozmyte i ciężko się na to patrzy.

Do tego gorsza rzecz:
Wczoraj pierwszy raz włączyłem telewizor to na ekranie przez pierwsze 10 minut, pojawiały się dziwne linie, pasy w różnych miejscach + co chwilę ekran mrugał, po "rozgrzaniu" wszystko ustało i TV działa.
Dziś z rana ponownie ta sama sytuacja, ekran mruga i dziwactwa pojawiają się na ekranie przez około 10 minut.
Chyba mnie czeka reklamacja TV ...
 

zygi125

New member
Uff, to dobrze ;)
Do tego gorsza rzecz:
Wczoraj pierwszy raz włączyłem telewizor to na ekranie przez pierwsze 10 minut, pojawiały się dziwne linie, pasy w różnych miejscach + co chwilę ekran mrugał, po "rozgrzaniu" wszystko ustało i TV działa.
Dziś z rana ponownie ta sama sytuacja, ekran mruga i dziwactwa pojawiają się na ekranie przez około 10 minut.
Chyba mnie czeka reklamacja TV ...

Witam,
mam podobny problem z migającym ekranem ale u mnie trwa to koło 1-2 minuty.
Nie wiem czy ktoś maiła podobne problemy i udało się to naprawić?
Gdyby nie ten problem to TV bardzo fajne.

Co do reklamacji, to ma ktoś może doświadczenie z Philipsem jak to sprawnie załatwić?
 

wesyr

Member
Dawno kupiłeś ten telewizor?
Wczoraj (27.01.2018 ) ... kupione w Euro RTV AGD
Witam,
mam podobny problem z migającym ekranem ale u mnie trwa to koło 1-2 minuty.
Nie wiem czy ktoś maiła podobne problemy i udało się to naprawić?
Gdyby nie ten problem to TV bardzo fajne.

Co do reklamacji, to ma ktoś może doświadczenie z Philipsem jak to sprawnie załatwić?

Na totalnie zimnym TV doszło do 8 minut z coraz rzadziej migającym ekranem.
Też chętnie się dowiem jak wygląda sprawa reklamacji z Philipsem, czy są problemy czy idzie wszystko gładko :)
 
Ostatnia edycja:

szybal

Banned
Co do reklamacji jak kupiłeś wczoraj wymień w
sklepie.
Co do serwisu nie mam zastrzeżeń . A miałem
dwie akcje serwisowe w ubiegłych latach.
 

zygi125

New member
Często wina leży po stronie kabla Hdmi
może spróbuj z innym.
Na początku myślałem że to wina anteny, ale po podłączeniu xboxa niestety efekt ten sam.
To nie jest wina kabla hdmi, na każdym źródle (dvbt, sat, youtube) mam taki efekt jak tv uruchamiam np. rano lub po dłuższej przerwie 2-3 godziny.
 

ebola1972

Member
Jeżeli wymienią od ręki to pół biedy. Gorzej jak będą chcieli to wysłać na serwis.

Z rtv euro agd się użerałem jak kupiłem ps4 pro zaraz po premierze. Akurat tylko oni mieli na stanie. Radość trwała pół godziny. Konsola się przegrzewała po 5 minutach i wyłączała. Miała być reklamacja w ramach rękojmi i wymiana albo zwrot kasy. Nie, oni muszą wysłać na serwis na diagnozę. I tak czekałem tydzień, 2, miesiąc, półtora miesiąca. Diagnoza. Konsola kaput i zwrot kasy. Jak już zwrócili kasę z dostępnością było ciężko.
 
Do góry