Pierwsza kamerka:]]

mlody460

Member
Witam,szykuje sie do zakupu pierwszej kamery.Mam do dyspozycji 2000zl.Jestem amatorem także bede filmował głupoty (przynajmniej narazie).Poprostu do codziennego uzytku,ale zeby uzyskac wzorowy obraz i nie przeszkadzala mi w nauce.Także może nie bede musial wydac wszystkich pieniędzy.Po pierwszych lekturach wypatrzylem Panasonic Sd90 i Sony Pj10 albo cos z serii Cx 130 lub 160 ?
 
Ostatnia edycja:

piotr'ek

New member
Bez reklam
Bardzo dobry wybór. Reszta to szczegóły dot.dodatkowego wyposażenia i bajerów. Poczytaj specyfikację i wybieraj.
 

broda1725

New member
Bez reklam
Sony Cyber-shot DSC-HX9V - świetna kamera, potem aparat, w linku masz test z przykładowym filmikiem. Nagrywa full hd nawet 50 klatek/s !




Sony Cyber-shot DSC-HX9V :: PCLab.pl
Jak kupiłeś chlopcze ten aparacik to nie zachwalaj go jako kamera bo to aparat i nie dorówna nawet kamerom za 1000zł np. takiemu CX115. Po pierwsze ma słabszy zoom, nie wygodny do dłuzszego nagrywania (nie wyobrażam nagrywać koncert czy wycieczke przez 30 czy 60 min aparatem), gorszą stabilizację, kiepski mikrofon, a co najważniejsze kiepski obiektyw do nagrywania filmów (chodzi mi o jasność obiektywu). Także aparat to aparat ma robić zdjęcia a nie kamerować.
 

Gucio50

New member
Bez reklam
Witam,szykuje sie do zakupu pierwszej kamery.Mam do dyspozycji 2000zl.Jestem amatorem także bede filmował głupoty (przynajmniej narazie).Poprostu do codziennego uzytku,ale zeby uzyskac wzorowy obraz i nie przeszkadzala mi w nauce.Także może nie bede musial wydac wszystkich pieniędzy.Po pierwszych lekturach wypatrzylem Panasonic Sd90 i Sony Pj10 albo cos z serii Cx 130 lub 160 ?

Jakiego szampana i kamerę kupić jak się "nie znam"
Francuzki i Sony.

Ile dać, tyle na ile Cię stać, a napewno będziesz zadowolony.:blagam:

Zadne JVC, Panasonic czy Samsung. To kamery dla fachowców, którzy wiedzą czego chcą.
Uważaj na porady, nieszczęsników, którzy kupili aparat i próbuja filmować.
TO NIE DLA CIEBIE.