Philips TV zwiększona sprzedaż i podwójne zyski .
Nadchodzą pierwsze wyniki finansowe po sprzedaży do działu TV Philips a raczej do joint venture z TPV. Zwiększenie zysków netto i to dwa razy w krótkim czasie w obecnych czasach to nie lada wyczyn .
Philips odradza się jak Feniks z popiołów.To jest nie jest już taki sam Philips jak przedtem.
Po założeniu do joint venture z TP Vision (w której Philips posiada 30%, pozostałe 70% TPV), holenderska firma w końcu wypływa na powierzchnię i to w bardzo dobrym stylu.
Wyniki finansowe za III kwartał, właśnie opublikowane mówią o zysku netto 170 mln euro i są dwukrotnie wyższe niż w analogicznym okresie 2011.
Strategia nakreślona przez giganta przewiduje spełnienie potrzeb konsumpcyjnego stylu życia.
Ale Philips to nie tylko telewizory we wrześniu 2012 roku zanotował 41% wzrost sprzedaży w sektorze zdrowia. Zanotowano wzrosty w dziale oświetlenie.
dday
Nadchodzą pierwsze wyniki finansowe po sprzedaży do działu TV Philips a raczej do joint venture z TPV. Zwiększenie zysków netto i to dwa razy w krótkim czasie w obecnych czasach to nie lada wyczyn .
Philips odradza się jak Feniks z popiołów.To jest nie jest już taki sam Philips jak przedtem.
Po założeniu do joint venture z TP Vision (w której Philips posiada 30%, pozostałe 70% TPV), holenderska firma w końcu wypływa na powierzchnię i to w bardzo dobrym stylu.
Wyniki finansowe za III kwartał, właśnie opublikowane mówią o zysku netto 170 mln euro i są dwukrotnie wyższe niż w analogicznym okresie 2011.
Strategia nakreślona przez giganta przewiduje spełnienie potrzeb konsumpcyjnego stylu życia.
Ale Philips to nie tylko telewizory we wrześniu 2012 roku zanotował 41% wzrost sprzedaży w sektorze zdrowia. Zanotowano wzrosty w dziale oświetlenie.
dday