Philips TV 2021: telewizory OLED706 z Android TV 10, P5 Generation 5 z AI, HDMI 2.1 i Ambilight 3

Masterjam

Klub HDTV.com.pl
VIP
Od samego początku mam wyłączoną aktualizację automatyczną , ale od tygodnia po każdym włączeniu tv ukazuje się plansza abym zaktualizował bo jest dostępna. Pisaliście niektórzy, że po update były spore problemy , jakieś paski , problemy z obrazem, czy ktoś ma zainstalowane i nie widzi problemów? Jestem bardzo zadowolony nic raczej się nie dzieje i nie chciałbym zepsuć aktualizacją producenta. Jedynym błędem jaki zauważyłem to czasami wyłącza się dźwięk z soundbara i trzeba belkę wyłączyć i włączyć. To tylko przy używaniu Kodi. Podejrzewam kabel hdmi , bo pojawiło się po wykianie niby na lepszy certyfikowany , ale to może przypadek.
 
Ostatnia edycja:

Twinkle

Klub HDTV.com.pl
VIP
Od samego początku mam wyłączoną aktualizację automatyczną , ale od tygodnia po każdym włączeniu tv ukazuje się plansza abym zaktualizował bo jest dostępna. Pisaliście niektórzy, że po update były spore problemy , jakieś paski , problemy z obrazem, czy ktoś ma zainstalowane i nie widzi problemów? Jestem bardzo zadowolony nic raczej się nie dzieje i nie chciałbym zepsuć aktualizacją producenta. Jedynym błędem jaki zauważyłem to czasami wyłącza się dźwięk z soundbara i trzeba belkę wyłączyć i włączyć. To tylko przy używaniu Kodi. Podejrzewam kabel hdmi , bo pojawiło się po wykianie niby na lepszy certyfikowany , ale to może przypadek.

U mnie najnowszy soft poprawił wyłączanie się amplitunera po czasie ustawionym w ECO, pasków nie ma, ale problem z dźwiękiem przez eArc dalej występuje. Działa Ci dźwięk trueHD przez Kodi?
 

Masterjam

Klub HDTV.com.pl
VIP
@Twinkle , wiesz co odtwarza wszystko ładnie co mu się poda , zainstalowałem Kodi tą wersję zmodyfikowaną co przetacza się w temacie Nvidii i jest ok. Jedyny problem to losowe wyłączanie dźwięku , a wczoraj pojawiło się na apce Canal+. Tak to TV cieszy całą rodzinę. Czekam na Disney+ , tu powinna być miazga jeśli chodzi o obraz i dźwięk
 

Twinkle

Klub HDTV.com.pl
VIP
@Twinkle , wiesz co odtwarza wszystko ładnie co mu się poda , zainstalowałem Kodi tą wersję zmodyfikowaną co przetacza się w temacie Nvidii i jest ok. Jedyny problem to losowe wyłączanie dźwięku , a wczoraj pojawiło się na apce Canal+. Tak to TV cieszy całą rodzinę. Czekam na Disney+ , tu powinna być miazga jeśli chodzi o obraz i dźwięk

Mówisz o Kodi 20? Masz w opcjach widoczną obsługę TrueHD? U mnie kończy się na DTS, a dźwięk TrueHD puszcza na tuner jako stereo (nVidię też mam, i tam na Kodi 19 TrueHD działa bez problemu)
 

Twinkle

Klub HDTV.com.pl
VIP
Chodzi mi o to, czy w ustawieniach Kodi, tam gdzie włącza się obsługę DD, DTS itp, masz widoczną opcję TrueHD? U mnie na TV jej nie ma.
 

Attachments

  • KODI.jpg.c167fc5fa3bb2d04ab2e2eb35fd5f330.jpg
    KODI.jpg.c167fc5fa3bb2d04ab2e2eb35fd5f330.jpg
    23,3 KB · Wyś: 41

sattom

New member
Nie wiem czy było już wcześniej poruszane w tym wątku - nie miałem ostatnio czasu śledzić wątku dot. OLEDa 706, ale problem z podpięciem pilotów bluetooth i niedziałającym mikrofonem asystenta Google udało się obejść i wszystko działa poprawnie tak jak w wyższych seriach Philipsa:

Pełny opis w komentarzu na Pepperze:
https://www.pepper.pl/promocje/telewizor-philips-65oled706-65-oled-4k-493281?page=3#comment-9081426

Tak jak pisał autor komentarza:
UWAGA! Nie ponoszę żadnej odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia TV, oprogramowania etc. Instrukcja ma charakter edukacyjny i każdy ponosi sam odpowiedzialność za to co robi ze swoim TV. Możliwe, że narusza to warunki gwarancji itp.

W skrócie dla potomnych:

- Kupujesz pilota bluetooth z mikrofonem obsługiwanego przez serie 2019-2021,

- Żeby go sparować z TV trzeba otworzyć specjalne menu Androida do parowania akcesoriów bluetooth. Nie ma go domyślnie w wyświetlanym menu, ale jest aplikacja "Uruchamiacz aktywności" w sklepie Play
https://www.pepper.pl/visit/comment/9081426/588006 - instalujemy i ją uruchamiamy,

- Uruchamiamy "Ustawienia" -> .AddAccessoryActivity

- Na pilocie bluetooth włączamy parowanie - Przycisk "PAIR"

- Potwierdzamy wszystko STANDARDOWYM pilotem na podczerwień, gdyż nowy jeszcze nie działa.

Gotowe - Pilot jest poprawnie sparowany - przycisk na pilocie do Google Asystenta i mikrofon od tej pory będzie działać.

Kilka osób z wątku już potwierdziło, że działa - ja czekam na dostawę pilota...

I w ramach uzupełnienia tematu bluetooth:

https://www.pepper.pl/comments/permalink/9083443

W linkowanym temacie zdjęcia i dłuższe wyjaśnienia - BRAWA dla Autora oryginalnego postu :blagam::bober:
 

marjanos

New member
Z tym asystent googla, to ja mam zainstalowana na telefonie apke google home, sprawoana z TV i tam mam pilot do TV z finkcja asystenta. Sam pilot na tel nie jest zaciekawy ale jak chce cos wpisac w wyszukiwarce albo yt lub wykonac jakas operacje to mowie do tel i dziala ��
 

Nitric

New member
Tylko, że u mnie "Aplikacja Uruchamiacz aktywności dewelopera Adam Szałkowski jest niedostępna w Google Play na tym urzadzeniu"...

Nie wiem czy było już wcześniej poruszane w tym wątku - nie miałem ostatnio czasu śledzić wątku dot. OLEDa 706, ale problem z podpięciem pilotów bluetooth i niedziałającym mikrofonem asystenta Google udało się obejść i wszystko działa poprawnie tak jak w wyższych seriach Philipsa:

Pełny opis w komentarzu na Pepperze:
https://www.pepper.pl/promocje/telewizor-philips-65oled706-65-oled-4k-493281?page=3#comment-9081426

Tak jak pisał autor komentarza:
UWAGA! Nie ponoszę żadnej odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia TV, oprogramowania etc. Instrukcja ma charakter edukacyjny i każdy ponosi sam odpowiedzialność za to co robi ze swoim TV. Możliwe, że narusza to warunki gwarancji itp.

W skrócie dla potomnych:

- Kupujesz pilota bluetooth z mikrofonem obsługiwanego przez serie 2019-2021,

- Żeby go sparować z TV trzeba otworzyć specjalne menu Androida do parowania akcesoriów bluetooth. Nie ma go domyślnie w wyświetlanym menu, ale jest aplikacja "Uruchamiacz aktywności" w sklepie Play
https://www.pepper.pl/visit/comment/9081426/588006 - instalujemy i ją uruchamiamy,

- Uruchamiamy "Ustawienia" -> .AddAccessoryActivity

- Na pilocie bluetooth włączamy parowanie - Przycisk "PAIR"

- Potwierdzamy wszystko STANDARDOWYM pilotem na podczerwień, gdyż nowy jeszcze nie działa.

Gotowe - Pilot jest poprawnie sparowany - przycisk na pilocie do Google Asystenta i mikrofon od tej pory będzie działać.

Kilka osób z wątku już potwierdziło, że działa - ja czekam na dostawę pilota...

I w ramach uzupełnienia tematu bluetooth:

https://www.pepper.pl/comments/permalink/9083443

W linkowanym temacie zdjęcia i dłuższe wyjaśnienia - BRAWA dla Autora oryginalnego postu :blagam::bober:
 

giedol

Klub HDTV.com.pl
VIP
Zaczął pojawiać mi się taki komunikat :
„Error occurred. Please, send this file to the support team: /storage/emulated/0/Android/data/ com.teamsmart.videomanager.tv/cache/ModernClientData”

Co to może znaczyć? Generalnie wszystko działa.
94424810a5907add02a110a9531058a9.jpg



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 

buldoggg

Member
Bez reklam
w tym tv jest opcja odbicia lustrzanego ? żeby to co jest na telefonie było na tv ? nie chodzi mi o youtuba tylko o kopie lustrzaną telefonu na tv
 

marjanos

New member
Zaczął pojawiać mi się taki komunikat :
„Error occurred. Please, send this file to the support team: /storage/emulated/0/Android/data/ com.teamsmart.videomanager.tv/cache/ModernClientData”

Co to może znaczyć? Generalnie wszystko działa.
94424810a5907add02a110a9531058a9.jpg



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Mam dokladnie ten sam error tylko z aplikacji smarttube, zaczal mi sie pojawiac, sama apka tez dzialala jednak dla bezpieczenstwa odinstalowalem i error zniknal. Ty masz problem z team smart ? Videomanager.tv ? Instalowales taka apke ostatnio ?0
 

giedol

Klub HDTV.com.pl
VIP
Nie instalowałem, ale SmartTube mi się ostatnio aktualizował … może to to?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 
Do góry