Philips TV 2021: telewizory OLED706 z Android TV 10, P5 Generation 5 z AI, HDMI 2.1 i Ambilight 3

Twinkle

Klub HDTV.com.pl
VIP
Ja u siebie też zauważyłem pasek z prawej strony, ale chyba tylko raz czy dwa. Tv użytkowany 10 dni, najnowsza aktualizacja też zrobiona i chyba to po niej już było.
 

blue57

New member
Ja bym akurat z tego powodu nie oddawał tv bo problem jest powszechny i zakładam, że kolejna aktualizacja go poprawi... chyba, że ogólnie nie jesteś zadowolony... :?
 

tom357

New member
Ja bym akurat z tego powodu nie oddawał tv bo problem jest powszechny i zakładam, że kolejna aktualizacja go poprawi... chyba, że ogólnie nie jesteś zadowolony... :?

Podaj źródło.

Ja pierwszy raz się spotykam z tym problemem i bez zastanowienia tv bym zwrócił-po ewentualnym twardym resecie.
Zależy też czy był kupiony w promocji i czy chcemy akurat konkretnie ten model.

U mnie na najnowszym oprogramowaniu nie dostrzegam niczego niepokojącego.
 

Majkel705

Member
Podaj źródło.

Ja pierwszy raz się spotykam z tym problemem i bez zastanowienia tv bym zwrócił-po ewentualnym twardym resecie.
Zależy też czy był kupiony w promocji i czy chcemy akurat konkretnie ten model.

U mnie na najnowszym oprogramowaniu nie dostrzegam niczego niepokojącego.

U mnie również wszystko ok - netflix, player, yt
 

mtar

New member
Problem występuje od ostatniej aktualizacji, chyba u wszystkich więc nie jest to wada fabryczna. Pasek pojawia się wszędzie, nawet na wygaszaczu ekranu, co powoduje ciągłe wyświetlanie treści na kilku pikselach wszerz od prawej. Wygląda to tak jakby był źle ustawiony offset przy wyświetlaniu warstw innych niż źródło obrazu

8552358_1.jpg


Generalnie ostatnia aktualizacja była dosyć dziwna bo nie naprawiła w sumie niczego (chociażby wyświetlania treści w 23.976 FPS o której pisał Vincent), i Philips nie udostępnił Changelog'a. Podobno była to jakaś wstępna aktualizacja i ma być kolejna.

Ogólnie gdybym wcześniej przeczytał zagraniczne fora, na których problemy z oprogramowaniem (np. problemy z eARC, DV, brak 4k przy 4k@120) są opisane zdecydowanie dokładniej , to bym nie kupił raczej tego TV i poszedłbym w stronę LG CX.
 
Ostatnia edycja:

pe6

New member
Ustawienia fabryczne nie przyniosły poprawy. Cena była głównym czynnikiem zakupu jakieś 3700, dopiero później na światło dziennie po dokładniejszym sprawdzeniu pojawiły się te wspomniane wcześniej niedoróbki.lepiek jednak dołożyc do jaśniejszej matrycy oraz pełnej obsługi HDMI 2.1(mowa o C1). Szkoda że ceny C1 55 skoczyły do góry. Liczę że pod koniec roku lub w styczniu wrócą na 4300-4500

Wysłane z mojego SM-G781B przy użyciu Tapatalka
 
Ostatnia edycja:

mtar

New member
Ustawienia fabryczne nie przyniosły poprawy. Cena była głównym czynnikiem zakupu jakieś 3700, dopiero później na światło dziennie po dokładniejszym sprawdzeniu pojawiły się te wspomniane wcześniej niedoróbki.lepiek jednak dołożyc do jaśniejszej matrycy oraz pełnej obsługi HDMI 2.1(mowa o CX). Szkoda że ceny CX 55 skoczyły do góry. Liczę że pod koniec roku lub w styczniu wrócą na 4300-4500

Wysłane z mojego SM-G781B przy użyciu Tapatalka

Generalnie pełna obsługa HDMI 2.1 jest bo przepustowość, ale winnym jest ten nieszczęsny chipset Mediateka. Panasonic i Sony, też mają ten sam problem. Pana sobie ostatnio z tym poradził (VRR jest ale bez DV), więc jest szansa, że Philips też da radę. Za granicą ostro cisną Philipsa o różne poprawki, więc prędzej czy później większość pewnie zostanie naprawiona. Ale na dzień dzisiejszy jest sporo byków.
 
Ostatnia edycja:

Skrzyn

New member
Panowie, z którego dnia macie najnowszą aktualizację? Mi nic nowego nie znajduje :?

Edit: Właśnie przed chwilą, w salonie na wyłączonym tv załączył się ambilight - i sam wyłączył po minucie- u kogoś były podobne cuda ? :D

Edit2: kolejny raz ta sama historia z tym że, wyłączył się po 10 sekundach...
 
Ostatnia edycja:

tom357

New member
To już nie pierwszy raz gdy philips aktualizacjami psuje produkt-nie tylko 706 bo i z 806 są w zasadzie te same problemy.
Dlatego wcześniej pisałem,że lepszym wyborem jest lg jeśli nie potrzebujemy ambilight i/lub androida.
 

Twinkle

Klub HDTV.com.pl
VIP
Można cofnąć aktualizację bez grzebania w trybie serwisowym? U mnie dodatkowo wyłącza amplituner w trakcie oglądania filmu po czasie ustawionym w ampli przez tryb eco. Czyli dźwięk idzie, ale tuner traktuje go jakby sygnału nie było.. cuda.
 

tom357

New member
Już tak nie chwalcie tego LG tyle co reklamacji mają to żadna firma nie zalicza

Tyle co oni sprzedają oledów to żadna firma nie sprzedaje a co za tym idzie i reklamacji może być więcej :)

Poza tym lg to inna liga pod względem obsługi klienta/gwarancji-u philipsa to jeszcze kuleje (lub dopiero zaczyba kuleć po sprzedaży fabryk) o czym możesz poczytać na przeróżnych forach.

Z tymi pasami i innymi problemami tutaj opisywanymi philips już walczy kilka mc-dotyczy to również modelu 806
 

Majkel705

Member
Ktore gniazdo hdmi ma najwyzszy priorytet - mam na mysli do ktorego najlepiej wpinac sprzety typu dekoder tv, blu ray, laptop?

Dobrze interpretuje kolejnosc 'najlepszych hdmi':
Hdmi2 arc earc > hdmi1 arc > hdmi3, hdmi4?
 

lukehon

New member
Witam, czy jest mozliwosc usuniecia z listy Source hdmi ktorych, nie uzywam i aplikacji typu google filmy, programy Sat?


Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka
 

Wiesiek19

Active member
Bez reklam
Witam, czy jest mozliwosc usuniecia z listy Source hdmi ktorych, nie uzywam i aplikacji typu google filmy, programy Sat?


Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka

Mnie na 855 nie udało się ukryć nie używanych HDMI więc zakładam, że na 706 też się nie da. Co do aplikacji to odinstalować możesz jedynie te dorzucone gratis. Wbudowanych w system nie usuniesz i co najwyżej możesz je usunąć z ulubionych.
 

karasieq

New member
U mnie jest problem z wi-fi.Po pierwszym uruchomieniu elegancko działało do czasu pierwszego wyłączenia, żeby znowu połączyć się z wi-fi muszę instalować tv od nowa nie pomaga twardy reset.Telewizor nie wyszukuje żadnej sieci w ogóle w ustawieniach nie da sie wi-fi włączyć ciągle przeskakuje na wyłączone dobrze że działa chociaż na kablu ale no jednak na wi-fi większa wygoda. Ma/Miał ktoś podobny problem?
 

Wiesiek19

Active member
Bez reklam
U mnie jest problem z wi-fi.Po pierwszym uruchomieniu elegancko działało do czasu pierwszego wyłączenia, żeby znowu połączyć się z wi-fi muszę instalować tv od nowa nie pomaga twardy reset.Telewizor nie wyszukuje żadnej sieci w ogóle w ustawieniach nie da sie wi-fi włączyć ciągle przeskakuje na wyłączone dobrze że działa chociaż na kablu ale no jednak na wi-fi większa wygoda. Ma/Miał ktoś podobny problem?

Zobacz w ustawieniach Eco. Może tam jest ustawiony wysoki poziom i tv ci odcina te wejścia, których nie używasz.
 

janek230

New member
Tyle co oni sprzedają oledów to żadna firma nie sprzedaje a co za tym idzie i reklamacji może być więcej :)

Poza tym lg to inna liga pod względem obsługi klienta/gwarancji-u philipsa to jeszcze kuleje (lub dopiero zaczyba kuleć po sprzedaży fabryk) o czym możesz poczytać na przeróżnych forach.

Z tymi pasami i innymi problemami tutaj opisywanymi philips już walczy kilka mc-dotyczy to również modelu 806

Co trzeci LG wraca na gwarancji
 
Do góry