Philips TV 2021: telewizory OLED706 z Android TV 10, P5 Generation 5 z AI, HDMI 2.1 i Ambilight 3

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
W sprawie kalibracji napisz proszę na PW - dostaniesz info dla niebieskich członków forum.
Gratulacje, telewizor działa po kalibracji świetnie.
 

marjanos

New member
Tez skorzystalem z promki w MM na 706 i TV przyjechal... bez folii na matrycy. Znaczy to ze byl uzywany jako powystawowy albo z jakoegos zwrotu ? Jak moge sprawdzic jego przebieg ? Matryca byla zabezpieczona taka pianka-folia i kawalkiem kartonu... a chyba powinna byc tez taka folia do sciagniecia.
 

janek230

New member
Tez skorzystalem z promki w MM na 706 i TV przyjechal... bez folii na matrycy. Znaczy to ze byl uzywany jako powystawowy albo z jakoegos zwrotu ? Jak moge sprawdzic jego przebieg ? Matryca byla zabezpieczona taka pianka-folia i kawalkiem kartonu... a chyba powinna byc tez taka folia do sciagniecia.

Nie ma foli ochronnej na tych tv na moim też nie było też była tylko ta pianka i też brałem z media markt w Szczecinie z magazynu a na wystawie dalej tv mają także raczej nie przepakowali bo po zamówieniu na stronie mogłem odebrać z magazynu. Sprawdzałem kodem z pilota miałem 5 godzin które sam nabiłem. Niby traci się gwarancje jak się wchodzi w tryb serwisowy.
 

janek230

New member
Oczywiście podeślę,ale proszę pamiętać,że to co mi pasuje komuś innemu już niekoniecznie musi pasować.
Poza tym, to są moje ustawienia-nie miałem robionej kalibracji,więc proszę również wziąć to pod uwagę.

Mogę prosić też te ustawienia kalibracji obrazu to by, sobie potestował? A jak ustawiacie jasność ja mam 50% nie wiem czy to prawda podobna jak jest bardziej rozjaśniony matryca bardziej narażona.
 

Twinkle

Klub HDTV.com.pl
VIP
Tez skorzystalem z promki w MM na 706 i TV przyjechal... bez folii na matrycy. Znaczy to ze byl uzywany jako powystawowy albo z jakoegos zwrotu ? Jak moge sprawdzic jego przebieg ? Matryca byla zabezpieczona taka pianka-folia i kawalkiem kartonu... a chyba powinna byc tez taka folia do sciagniecia.

Ja też nie miałem folii na matrycy (kupiony w ME). Ktoś w ogóle miał folię po zakupie w ostatnim czasie?
 

marjanos

New member
Dzieki za wyjasnienia o folii ✌

"1-2-3-6-5-4"?
To jest jakiś tryb czysto informacyjny który chyba nie powinien powodować utraty gwarancji.

No wlasnie, tez w necie gdzies znalazlem wzmianke ze jak sie wejdzie w ustawienia serwisowe to gwarancja przepada ? Mozliwe to ?

I jaki to dokladnie jest kod jakbym chcial sprawdzic ?
 

Twinkle

Klub HDTV.com.pl
VIP
Ten kod który podałem to nie jest tryb serwisowy tylko informacyjny (znalezione gdzieś na forum). Tryb serwisowy Philipsa to chyba kod 062596.
 

wojtiz

New member
Oczywiście podeślę,ale proszę pamiętać,że to co mi pasuje komuś innemu już niekoniecznie musi pasować.
Poza tym, to są moje ustawienia-nie miałem robionej kalibracji,więc proszę również wziąć to pod uwagę.


Również chętnie bym przetestował pamiętając oczywiście, że to prywatne ustawienia. Czy mogę prosić o wysyłkę na PW ?
 

wojtiz

New member
Czy ktoś poradził sobie z podpięciem pilota z mikrofonem ? Trochę mnie dziwi jak czytam, że blokowane są funkcje głosowego Asystenta Google za pośrednictwem pilota tym bardziej, że z telefonu polecenia głosowe są aktywne. Da się coś w ustawieniach serwisowych ustawić ? No i czy faktycznie wejście w tryb serwisowy może mieć wpływ na gwarancję, bo trochę to dziwnie brzmi .
 

6acek

New member
Dzisiaj TV zainstalował nową aktualizację. Niestety nie naprawił mojego problemu z Jbl 3.1. Wie ktoś jakie zmiany wprowadzała?
 

marjanos

New member
Dostalem ustawienia kalibracyjne na 706 dla niebieskich, i po ich wprowadzeniu musze przyznac ze u mnie jest duzo lepiej jesli chodzi o streaming (netflix), jest naprawde swietny obraz
 
Do góry