Philips seria 6500 z ambilightem i z Androidem- czyli nowe modele na rok 2015.

patrykos91

Member
No i u mnie pokazało się dzisiaj:

Status zlecenia: W realizacji
Aktywność: Wymiana NSE [Zgłoszona]

Rozmawiałem z infolinią Philipsa (nie mik.radom.pl), i jak sie okazuje mają oni większy wgląd w komentarze do statusu naprawy.

Wiem już że tv będzie do wymiany.. niestety Pan z infolinii Philipsa powiedział mi że na 99% będzie to dokument o niesprawności uprawniający mnie do wymiany TV w sklepie w którym go kupiłem.

Jest to mega po ***ju rozwiązanie z 3 powodów.

1) TV kosztował mnie 3000zł - 50PFH6550/88 - w tym momencie za takie pieniądze kupie prawdopodobnie wielkie gówno - bez dołożenia chociaż z 1000zł nie zbliży się nawet to poziomu 6550 ;(

2) W media expert oferta TV philipsa jest tak uboga że nie ma nawet jednego z 3-stronnym ambi, a co dopiero o 4k/HDR mówić (jako zamiennik za 3d). Jedyne co możee by się zbliżyło to 49PUS7101
ale jest raz że mniejszy, a dwa że ma chyba gorszą matryce..

Z mik.radom już dzisiaj nie zdążyłem się skontaktować bo pracowali do 17:00 więc pewnie będę z nimi rozmawiać w poniedziałek.

Ogólnie nawet jak wyciągnę zwrot gotówki, to z 3000 w ręku to nie poszaleje. Najchętniej to wymanewrowałbym to wszystko tak żeby zamiast pisma, dali mi 55PUS6581 i było by po problemie.

Jakieś sugestie od kogoś?
 
Ostatnia edycja:

MATOS

New member
Zgłosiłem dzisiaj do serwisu mik.radom.pl swojego 40PFH6550/88 poprzez formularz rejestracji naprawy z ich strony, ale datę podałem w formacie dzień, miesiąc, rok i teraz mam na wydruku potwierdzającym kompletnie pomieszaną datę - nie wiem kto robił ten formularz, ale już wiem, że tej osoby nie lubię. Nawet nie było informacji w jakim formacie tę datę wpisać, a przez to wyszło, że TV kupiłem 13 lat wcześniej niż mam na fakturze. Jak myślicie? Będzie trzeba zgłosić od nowa?
 

i2294290

New member
Zgłosiłem dzisiaj do serwisu mik.radom.pl swojego 40PFH6550/88 poprzez formularz rejestracji naprawy z ich strony, ale datę podałem w formacie dzień, miesiąc, rok i teraz mam na wydruku potwierdzającym kompletnie pomieszaną datę - nie wiem kto robił ten formularz, ale już wiem, że tej osoby nie lubię. Nawet nie było informacji w jakim formacie tę datę wpisać, a przez to wyszło, że TV kupiłem 13 lat wcześniej niż mam na fakturze. Jak myślicie? Będzie trzeba zgłosić od nowa?

Też miałem pomyloną datę. Nie patrzą na to, tylko na fakturę.
 

Hatake

New member
No i u mnie pokazało się dzisiaj:

Status zlecenia: W realizacji
Aktywność: Wymiana NSE [Zgłoszona]

Rozmawiałem z infolinią Philipsa (nie mik.radom.pl), i jak sie okazuje mają oni większy wgląd w komentarze do statusu naprawy.

Wiem już że tv będzie do wymiany.. niestety Pan z infolinii Philipsa powiedział mi że na 99% będzie to dokument o niesprawności uprawniający mnie do wymiany TV w sklepie w którym go kupiłem.

Jest to mega po ***ju rozwiązanie z 3 powodów.

1) TV kosztował mnie 3000zł - 50PFH6550/88 - w tym momencie za takie pieniądze kupie prawdopodobnie wielkie gówno - bez dołożenia chociaż z 1000zł nie zbliży się nawet to poziomu 6550 ;(

2) W media expert oferta TV philipsa jest tak uboga że nie ma nawet jednego z 3-stronnym ambi, a co dopiero o 4k/HDR mówić (jako zamiennik za 3d). Jedyne co możee by się zbliżyło to 49PUS7101
ale jest raz że mniejszy, a dwa że ma chyba gorszą matryce..

Z mik.radom już dzisiaj nie zdążyłem się skontaktować bo pracowali do 17:00 więc pewnie będę z nimi rozmawiać w poniedziałek.

Ogólnie nawet jak wyciągnę zwrot gotówki, to z 3000 w ręku to nie poszaleje. Najchętniej to wymanewrowałbym to wszystko tak żeby zamiast pisma, dali mi 55PUS6581 i było by po problemie.

Jakieś sugestie od kogoś?


Też planuję reklamować swojego philipsa, ale póki co nie widzę zamiennika. Dostałbym za TV 3500+200/300zł z gwarancji dodatkowej. Zastanawiałem się nad 55PUS6581 gdyby był dostępny, biorę także pod uwagę 55PUS7101 ale to już niestety z dopłatą. Mam TV z euro rtv i tam też wybór marny, aby wymienić na coś ciekawego :-(
 
Ostatnia edycja:

BassQ

Klub HDTV.com.pl
VIP
w euro maja 6561 i 7181 (z dodatkwym soundbarem - gra bardzo fajnie )
ale seria 71 jesy lepiej wykonana ( alu ) i jest lepszy obraz :)
tez nad nim myśle( prawie zdecydowany )
 

Hatake

New member
Właśnie nie chcę przepłacać za sounbar, bo już mam jeden. Zastanowię się nad tym 7101, zobaczę co mi zaproponują w euro.
 

jacek.ok66

New member
Prosze napiszcie jakie okulary najtansze kupic aby zrobic test. Ja nie uzywam 3D ale mecze sie z tym TV od poczatku. Obecnie od 2 tygodni ponownie nie da sie wlaczyc odbiornika orginalnym pilotem. Miga czerwona dioda i TV nie reaguje. Nie da sie wlaczyc tez recznie przyciskiem z tylu. Ratuje sie pilotem Logitech ktory pozwala mi uruchomic TV. Gwarancja konczy mi sie w styczniu 2018 i pomimo, ze nie uzywam 3D i jest furtka aby to wymienic na cos innego koniecznie chce z tego skorzystac. Po gwarancji bede mogl tylko rozbic go w zlosci mlotkiem i wystawic ponad 2 tys na smietnik.
 

patrykos91

Member
Ha,

Dzisiaj w mik powiedzieli mi że na ten moment zgłoszenie czeka na decyzje producenta,
pomimo że konsultant Philipsa mówił że jest decyzja o wymianie. No chyba że mik musi tą decyzje o wymianie uzgodnić z Philipsem jeszcze jakoś.. w tym tyg ma ponoć być wynik, zobaczymy.
 

wejher

New member
Witam
Mam problem w w/w TV z dźwiękiem 5.1 ( polski )w Netflixie, który idzie przez kino domowe a mianowicie dźwięk lektora jest jakby spowolniony - zwykłe stereo jest ok.
Teraz pytanie czy problem leży po stronie Netfiksa czy TV - kino domowe jest na 100 procent ok.
 

zakli

New member
Dzis dostałem taką oto wiadomosc z serwisu-Witam,
zostało wystawione oświadczenie umożliwiające wymianę urządzenia poprzez placówkę Handlową.
Dokumenty zostały odesłane do serwisu HTV, który sie z Panem rozliczy.
Czyli nie bedzie propozycji wymiany przez serwis,tylko wymiana w ramach sumy jaką wydalem przy zakupie,i to w sklepie w ktorym kupilem?
Co teraz kupic?
 

pawelandroid

New member
Dzis dostałem taką oto wiadomosc z serwisu-Witam,
zostało wystawione oświadczenie umożliwiające wymianę urządzenia poprzez placówkę Handlową.
Dokumenty zostały odesłane do serwisu HTV, który sie z Panem rozliczy.
Czyli nie bedzie propozycji wymiany przez serwis,tylko wymiana w ramach sumy jaką wydalem przy zakupie,i to w sklepie w ktorym kupilem?
Co teraz kupic?

Wnioskuję, że wymiana przez serwis/producenta jest w wypadku zakupu przez internet. Jeśli ktoś kupił w sklepie stacjonarnym to dostaje oświadczenie. Ja kupiłem przez internet, więc spodziewam się wymiany, narazie status zgłoszenia to - Wymiana NSE [Czeka na info].
 

zakli

New member
Co zamiast

Podaj jakie masz warunki i potrzeby to wyślemy Ci specjalną propozycję.

55 cali,uhd,dobre odwzorowanie kolorow,ogólnie dobry telewizor ktory mi wytrzyma min 5 lat.Cena okolice 4 tys,1tys moge dolozyc.Philips byl super gdyby nie te niedoskonalosci opisane na tym forum.
Tylko czy odzyskam kase z Euro.Maja Philipsy nawet z trzystronnym ambilicht.
 
Do góry