Zgłosiłem dzisiaj do serwisu mik.radom.pl swojego 40PFH6550/88 poprzez formularz rejestracji naprawy z ich strony, ale datę podałem w formacie dzień, miesiąc, rok i teraz mam na wydruku potwierdzającym kompletnie pomieszaną datę - nie wiem kto robił ten formularz, ale już wiem, że tej osoby nie lubię. Nawet nie było informacji w jakim formacie tę datę wpisać, a przez to wyszło, że TV kupiłem 13 lat wcześniej niż mam na fakturze. Jak myślicie? Będzie trzeba zgłosić od nowa?
No i u mnie pokazało się dzisiaj:
Status zlecenia: W realizacji
Aktywność: Wymiana NSE [Zgłoszona]
Rozmawiałem z infolinią Philipsa (nie mik.radom.pl), i jak sie okazuje mają oni większy wgląd w komentarze do statusu naprawy.
Wiem już że tv będzie do wymiany.. niestety Pan z infolinii Philipsa powiedział mi że na 99% będzie to dokument o niesprawności uprawniający mnie do wymiany TV w sklepie w którym go kupiłem.
Jest to mega po ***ju rozwiązanie z 3 powodów.
1) TV kosztował mnie 3000zł - 50PFH6550/88 - w tym momencie za takie pieniądze kupie prawdopodobnie wielkie gówno - bez dołożenia chociaż z 1000zł nie zbliży się nawet to poziomu 6550 ;(
2) W media expert oferta TV philipsa jest tak uboga że nie ma nawet jednego z 3-stronnym ambi, a co dopiero o 4k/HDR mówić (jako zamiennik za 3d). Jedyne co możee by się zbliżyło to 49PUS7101
ale jest raz że mniejszy, a dwa że ma chyba gorszą matryce..
Z mik.radom już dzisiaj nie zdążyłem się skontaktować bo pracowali do 17:00 więc pewnie będę z nimi rozmawiać w poniedziałek.
Ogólnie nawet jak wyciągnę zwrot gotówki, to z 3000 w ręku to nie poszaleje. Najchętniej to wymanewrowałbym to wszystko tak żeby zamiast pisma, dali mi 55PUS6581 i było by po problemie.
Jakieś sugestie od kogoś?
Promocja- podobnie jak na Sony - się kończy i cena będzie wyższa.
Dzis dostałem taką oto wiadomosc z serwisu-Witam,
zostało wystawione oświadczenie umożliwiające wymianę urządzenia poprzez placówkę Handlową.
Dokumenty zostały odesłane do serwisu HTV, który sie z Panem rozliczy.
Czyli nie bedzie propozycji wymiany przez serwis,tylko wymiana w ramach sumy jaką wydalem przy zakupie,i to w sklepie w ktorym kupilem?
Co teraz kupic?
Podaj jakie masz warunki i potrzeby to wyślemy Ci specjalną propozycję.