Philips seria 6500 z ambilightem i z Androidem- czyli nowe modele na rok 2015.

patrykos91

Member
Dobry wieczór,

Oto jak wyszedł mi test:

Widok przez lewe szkiełko okularów:
y4mELz8ruzWdrU7ErQkyllpw7Cje-qf8hruOKdgOZBcJVDJGfJEn3MjdBHhZSZKEN2CTrnVyUUr5aDdnBxw0UN4zf_2HIMcfLz-6XHxhMwbmk_4F481XlCAHl6tSONQVW7n2dBd9kOVBc0cRULSZVZLYhg3k4wGGlVbJmTeZveVhtEK3T0ttUVjIl_Fjrhk6hHd460UERKUQZVkla149F67Jw

Widok przez prawe szkiełko okularów:
y4mHvVNGUfezdgmb8uE8reAGDmjaQKs3GhgZ54qb8MLEtlYKBHr84g0iox4hcVIPnszXTE0XxtCjj3HD-PxsHgHo76BB-aEl439vT8cMPON6V_3APCbJoylnFHmVWzjPX4-cLpDKdAPB6P1dxYvA9tcmWLLSsqUvIg7n2dkSqaERiy1FHE4SkuOXupMB0OCsW1R0F-ejWycbyOLL3PK7YdBHA

Widok z daleka(góra, środek, dół):

y4mBZbDAzajVlOIoRoXdvozSiN2N26jEo8SccN750yeoHm0yP7pSEjsLpyFk6PvF2_jnMyfuFXdGvpQTgdBSXFF9SIvP1rE8YEAwDwI4fF2Xvwqh5nlNsLpODQIBvRNx7iMy-XMeCQKkcwO_TKg-X-Z2PpZv8oFluyL3yp20VCNBn-8b47sZBbanxhgqjak-XKkb4O4e8ed6k7e3uO3jP9YoQ

y4mR4jPFLub6ASBtIgla71TvNOZeO9QP7my1vQH-F9HqW7pTTFlh7E4lfSmFEwC6gG5BBXIxwwMaJKLzOc9ZGKOnI9fVIVWlEUBwxx5YJ7S3k3_ydjmRQCMNSLsgQ0vTbOC_mNgsrWJr95Ms5u01cnDRKBYgari0RPwFL42--P-QxQ9JMDww2H4WI39MYuUuT9MNaglvDWKl5jFYcrrwOvuCw

y4muzS6dCikG2W6mzAfT4L7JWQEV-vYybahEBZKEy_1Pk6o4a0F_TZ4_68T2PWNGwXZy_igEbokbXDHj7XIT1r1lc_xY-kqOJUwhjmCcpTAm9KQPxyoJfNm9xjJSH6IVlJAdNP1EYbtNvsheZpjtIdscw9Z35FXCzhtXAxE2Dquyin28FI9OCGetqN8gLdxWmEE1tV7l6pFr2OZ4-A-PGXxrg


Musiałem wysłać te zdjęcia do ich działu obsługi klienta.. mam nadzieje że nikt nie będzie mieć wątpliwości co do ewidentnego nie działania 3d...
 

beno0

New member
Zgłoszenie poszło. U mnie wygląda to tak.
1. Widok przez lewe szkiełko okularów:
0



2. Prawe szkiełko
0



Góra ekranu

0



Widok z daleka środek ekranu.

0



Dół ekranu.

0



Widok z kilku cm prawe szkiełko

0



Lewe szkiełko

0
 

MATOS

New member
Jest jakaś możliwość zgłoszenia reklamacji przez internet? Zrobiłem ten test obrazu 3D w moim 40PFH6550 i ewidentnie widać, że kolory się mieszają. Prosiłbym o jakieś wskazówki gdzie mogę zgłosić reklamację przez internet i co tam uwzględnić, żeby przynajmniej zaproponowali mi wymianę na inny model (jeśli ktoś ma jakieś informacje na jaki model mogliby mi proponować wymianę, to również poproszę).
 

remal

New member
Ktoś ma jeszcze okulary na zbyciu? Prosiłbym o info z ceną na priv.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
 

zakli

New member
Wczoraj przyjechal serwisant i zabral tv z okularami.Oczywiscie sprawdzal dzialanie 3d,myslal ze okulary sa zle lub bateria,bo 3d nie dzialalo.Mam czekac na info z serwisu.
 

efel

New member
U mnie test na 3D wygląda tak, wyraźnie widać dlaczego 3D nie działa, obrazy z lewego i prawego oka mieszają się, co w normalnym oglądaniu powoduje rozmycie obrazu. Tylko na dole ekranu jest kolor taki jaki powinien być. Cieszę się że w końcu jest prosta i wiarygodna metoda udowodnienia i pokazania że 3D w Philipsach nie działa tak jak powinno.
 

Attachments

  • philips 3d 1.jpg
    philips 3d 1.jpg
    239,5 KB · Wyś: 38
  • philips 3d 2.jpg
    philips 3d 2.jpg
    244,7 KB · Wyś: 41

patrykos91

Member
Wygląda na to że szybciej jest zgłaszać reklamacje bezpośrednio do serwisu https://mik.radom.pl/ , bo jak się wczoraj dowiedziałem na infolinii, zgłoszenie po odesłaniu maila z wynikami testu zostaje i tak przekazane do "techników" i oni po obejrzeniu będą je kontynuować. Nie ma sensu więc żeby (swoją drogą nie zbyt kompetentni) konsultanci Philipsa w tym pośredniczyli.
 

Hatake

New member
Witam,

jestem z Wami od samego początku wątku na temat tego telewizora, lecz dopiero teraz postanowiłem się zarejestrować. Z TV jestem raczej zadowolony. Za wadę mogę uznać pilota, który czasem nie łapie oraz 3D z którego nie korzystam. Reszty złych objawów nie zauważyłem... chociaż po ostatniej aktualizacji oprogramowania czasami zrywa połączenie po wifi. Ktoś ma podobnie? Z racji tego, że pojawiła się możliwość wymiany na inny "nowszy" model w związku z 3D mam kilka pytań. Czy miałby ktoś na sprzedaż okularki, oraz jak oceniacie model proponowany philips PUS6581? Z tego, co wyczytałem czerń jest gorsza. Jak sprawuje się podczas oglądania meczów piłki nożnej? Z góry dziękuję za odpowiedź.

Pozdrawiam
 

markx

New member
Witam,

jestem z Wami od samego początku wątku na temat tego telewizora, lecz dopiero teraz postanowiłem się zarejestrować. Z TV jestem raczej zadowolony. Za wadę mogę uznać pilota, który czasem nie łapie oraz 3D z którego nie korzystam. Reszty złych objawów nie zauważyłem... chociaż po ostatniej aktualizacji oprogramowania czasami zrywa połączenie po wifi. Ktoś ma podobnie? Z racji tego, że pojawiła się możliwość wymiany na inny "nowszy" model w związku z 3D mam kilka pytań. Czy miałby ktoś na sprzedaż okularki, oraz jak oceniacie model proponowany philips PUS6581? Z tego, co wyczytałem czerń jest gorsza. Jak sprawuje się podczas oglądania meczów piłki nożnej? Z góry dziękuję za odpowiedź.

Pozdrawiam

Ja mam po wymianie 6581 i jestem bardzo zadowolony. Opinie o czerni sa grubo przesadzone. Na prawde trzeba by z aptekarska dokladnoscia sprawdzac. A obraz w 4K bajka. Kto nie wierzy, to niech odpali netfixa na 30 dni za free, a nastepnie dokument w 4k "tales by light". Kopara na ziemi :) TV szybszy, wiecej pamieci. Jest tez lepiej spasowany. Poprzedni mial szczeliny przy dolnej ramie.

Wkurza mnie troche pilot, a szczegolnie przyciski sterujace gora dol lewo prawo i toutchpad (ktory podobno da sie wylaczyc). Jest tez bardziej toporniejszy, ciezszy i kwadratowy. Ale mozna do niego gadac :)

No i gwarancja 2 lata.
 

pasazer

Member
Niektórzy z Was pisali, że w teście 3D mają poprawnie rozmieszczone kolory ale i tak się nie da komfortowo oglądać 3D, bo obraz jest lekko rozmyty. Tez tak mam.

Czy to również podlega zgłoszeniu? Czy też serwis poprosi mnie o wykonanie testu i stwierdzą, że wszystko jest OK, bo czerwony i zielony jest po odpowiednich stronach?
 

Hatake

New member
Właśnie mnie przekonałeś do reklamacji TV. Poszukam okularków na allegro i zabieram się do roboty. Rozumiem, że smużenia podczas oglądania meczów nie zaobserwuje?

Pozdrawiam
 

patrykos91

Member
Do wszystkich którzy chcą składać reklamacje na TV:
NIE RÓBCIE TEGO PRZEZ INFOLINIE PHILIPSA!

kontaktujcie się tylko bezpośrednio z mik.radom.

Philips jak sie okazało wcale nie przekazał mojego złoszenia, dopiero dzisiaj po kontakcie z mik.radom, musiałem złożyć wszystko na nowo. Dodatkowo jako że wspomniałem że robiłem ten test 3d, to Pani z mik poleciała mi go wysłać na maila. W ciągu 2 dni roboczych skontaktują się w sprawie przyjazdu technika.

Infolinia Philipsa to jakiś chłam.
 

lukaszkrk

New member
jak ktoś chce okulary to mam dwie pary do sprzedaży

----- już nieaktualne

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
 
Ostatnia edycja:

zakli

New member
Do pasazera.
Ja tez mialem poprawny test i tv jest w serwisie.Ciekawe bo serwisant zwalal wine na wadliwe okulary,oraz twierdzil ze ten model jest rzadko reklamowany z powodu 3d.
Ciekawe to "rzadko".
Swoj tv zglaszalem przez infolinie meilowo i po 4 dniach byl serwisant.
Moj tv to 50pfh6550/88.
 

Sssebo

New member
Do pasazera.
Ja tez mialem poprawny test i tv jest w serwisie.Ciekawe bo serwisant zwalal wine na wadliwe okulary,oraz twierdzil ze ten model jest rzadko reklamowany z powodu 3d.
Ciekawe to "rzadko".
Swoj tv zglaszalem przez infolinie meilowo i po 4 dniach byl serwisant.
Moj tv to 50pfh6550/88.

czy Twoja reklamacja już jest rozpatrzona?
 
Do góry