Philips seria 6500 z ambilightem i z Androidem- czyli nowe modele na rok 2015.

Erbi88

New member
Dostalem do wyboru albo naprawa albo wymiana na ten konkretny model (pytalem o inny ale sie nie zgodzili) okulary byky potrzebne bo zglaszalem usterke typowo 3D. Swoja drogo ciekawe co by bylo gdybym wybral naprawe.

Dostałeś model 55PUS6051 czy 55PUS6501 ?

dziwne skoro można naprawić to proponują wymianę na inny model
Zdecydowanie, ciekawa sprawa. Nie wiem czy urządza mnie przejście na podwójny Ambilight i ewentualnie 50Hz matryce zamiast 100Hz - z jakiegoś powodu wybrałem jednak model, który obie te rzeczy posiada. Producent miał dość prawie 2 lat czasu na poprawnie całej masy błędów i (nie oszukujmy się) nie działania 3D
 
Ostatnia edycja:

grzesiek1945

New member
Dzwoniłem na infolinię Phillipsa, wysłali mi informacje z plikiem testowym, mam im odesłać wyniki. Czekam tylko na okulary bo dopiero dziś kupiłem. Jak będzie coś nie tak to także poproszę o wymianę, mam 55pft6550/12.

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka
 

lukaszkrk

New member
według mnie to stosują szantaż emocjonalny, wymienimy na lepszy model albo naprawimy Twój TV, nie wydaje mi się aby było to możliwe.
Zgodnie z prawem nie mogą wymienić na model o gorszych parametrach a wymiana na model który podawali koledzy zdecydowanie taką jest ( ambi 3stronny vs 2 stronny, brak 3D)
 
Ostatnia edycja:

grzesiek1945

New member
Na taki z 3d Ci raczej nie wymienia bo chyba nie mają już, ale z Ambilight 3 stronnym na pewno mają.

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka
 

Erbi88

New member
Ok, czyli jednak PUS6501 wiec powinien mieć 100 Hz matrycę, chociaż tyle. Ale kolega przynajmniej w ramach rezygnacji z Ambilight 3 na rzecz 2 dostał 5 cali więcej, jeśli dobrze zauważyłem?
 

Erbi88

New member
Dziękujemy za informacje:)
Ja czekałem z nadzieją, że pod koniec gwarancji jednak uda im się to oprogramowanie doprowadzić do ładu, ale biorąc pod uwagę, że w aktualnych modelach rezygnują z 3D, to raczej nie ma na to szansy.
 

markx

New member
według mnie to stosują szantaż emocjonalny, wymienimy na lepszy model albo naprawimy Twój TV, nie wydaje mi się aby było to możliwe.
Zgodnie z prawem nie mogą wymienić na model o gorszych parametrach a wymiana na model który podawali koledzy zdecydowanie taką jest ( ambi 3stronny vs 2 stronny, brak 3D)

Dokladnie tak. To jakies jaja. Przeciez tekst naprawa to raczej sciema. To jest podobno nienaprawialne. A jezeli tak, to sa w kropce. Ja nie musze sie zgodzic na TV o gorszych parametrach. Czyli jezeli nie beda mogli tego naprawic, to:
1. Albo biore to co jest, ale NIE o GORSZYCH parametrach.
2. Albo zwrot kasy.

Ambi 2 stronny to dla mnie jak najbardziej pogorszenie parametrow. Malo tego. Smiem twierdzic, ze w przypadku braku naprawy 3D, to jest szansa na odzyskanie kasy, bo (podobno, ale nie sprawdzalem na 100%), nowe TV nie maja 3D, wiec kazdy NOWY ZAPROPONOWANY model, to bedzie z marszu pogorszenie parametrow. Czyz nie?
 

Erbi88

New member
Zgadzam się z Tobą. Inna kwestia jest taka, że nowe są na matrycy IPS wiec tracimy kontrast i czerń, a zyskujemy kąty, które w moim przypadku są nie istotne, bo oglądam na wprost.

@areklat mógłbyś nam powiedzieć jak to wygląda w stosunku do poprzedniego modelu?
 

areklat

New member
Jeśli chodzi o kąty to wieczorkiem albo jutro postaram się dać znać bo normalnie również oglądam na wprost. Do tv mam podłączoną PS4 PRO i faktycznie kontrast słabszy przy włączonym HDR ( bez niego jakoś specjalnych różnic nie widzę). Mimo wszystko dalej uważam wymianę za pozytywną android w wersji 6.0 nie sprawił mi do tej pory żadnych problemów.
 

markx

New member
Jeśli chodzi o kąty to wieczorkiem albo jutro postaram się dać znać bo normalnie również oglądam na wprost. Do tv mam podłączoną PS4 PRO i faktycznie kontrast słabszy przy włączonym HDR ( bez niego jakoś specjalnych różnic nie widzę). Mimo wszystko dalej uważam wymianę za pozytywną android w wersji 6.0 nie sprawił mi do tej pory żadnych problemów.

Oczywiscie masz prawo byc w 100% zadowolony. Tu chodzi o cos innego. O prawa konsumenta.
 

markx

New member
Możecie jeszcze napisać, czy po wymianie TV na całkiem nowy gwarancja jak i rekojmia biegną od nowa, czy od daty zakupu pierwszego odbiornika?
 

grzesiek1945

New member
Jeszcze tego nie wiem bo czekam na telefon od serwisu ale wg mnie na pewno nie dadzą nowej gwarancji, tylko ta pierwotna będzie ważna.

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka
 

Erbi88

New member
Kwestia czy napiszą zgodnie z prawdą czy będą próbowali ściemnić, ale na szczęście ten obowiązek na gwarancie przepisy ogólne wprowadzają;) Swoją drogą.. dostałeś jakieś potwierdzenie ze został telewizor wymieniony na nowy, jakieś papiery ? Bo w razie "W" będziesz to potrzebować;)
 
Do góry