Philips seria 6500 z ambilightem i z Androidem- czyli nowe modele na rok 2015.

Lukaszek78

New member
Prosze o pomoc w reklamacji PFH 6550 40.. Pierwszy kontakt byl z serwisem, przyjechal, zabral tv, wczoraj przywiozl jednak tv nie naprawiony.. Serwis odmowil naprawy z powodu przepiecia w złączu hd.. Jak mam dalej postepowac, co dalej robic? W pon jade do rzecznika konsumentow a Philips kaze mi zlozyc oficjalna pisemna reklamacje.. Czego oczekuje? Naprawy tv, badz wymiany na inny model w ostatecznosci zwrotu pieniedzy.. Ktos mial podobny przypadek?
 

mix-net

New member
Na stronie twojego modelu telewizora na portalu Philipsa.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Byłem w tym wątku o oprogramowaniu, ale nie widziałem linka. Za to poczytałem opinie o tym nowym oprogramowaniu i chyba odechciało mi się aktualizować. Problem z kodi dalej aktualny.

Wysłane z mojego SM-N7505 przy użyciu Tapatalka
 

Ziku90

New member
O i tak, zainstalowałem 000.005.255.114 na swoim 40PFH5500/88 i dalej telewizor po uruchomieniu w ciągu ~5 minut musi się zresetować. Czyli kolejne oprogramowanie które nic nie wniosło, a tego co było nie poprawiło.
Chwilowo przynajmniej dodatkowych, nowych problemów nie stwierdzam...
 

mik61

New member
Według mnie Twoim problemem nie jest soft co płyta główna telewizora jest ona wadliwa jest Tu masa ludzi i mało kto skarży się na restarty TV co 5 minut... Ja osobiście chwalę sobie ten soft a odkąd mam TV dobrze ponad rok zrestartował się moż 3-4x ale to na starych softach NIE WIERZĘ ŻE TWO PROBLEM TO SOFT
 

Ziku90

New member
Według mnie Twoim problemem nie jest soft co płyta główna telewizora jest ona wadliwa jest Tu masa ludzi i mało kto skarży się na restarty TV co 5 minut... Ja osobiście chwalę sobie ten soft a odkąd mam TV dobrze ponad rok zrestartował się moż 3-4x ale to na starych softach NIE WIERZĘ ŻE TWO PROBLEM TO SOFT
Czyli co, na gwarancję? TV już raz był w Radomiu, na samym początku, resety były jednym z problemów wtedy. Wgrali inny soft i powiedzieli że jest super. A ja po dziś dzień mam to samo.


P.S. Nie co 5 minut tylko w czasie do 5 minut po uruchomieniu, jeśli był dłuższy czas w trybie standby (czas nie liczony, ale np. jeśli wyłączę go wieczorem jednego dnia to na następny dzień po południu restart pewny).

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka
 
Ostatnia edycja:

mik61

New member
Czyli co, na gwarancję? TV już raz był w Radomiu, na samym początku, resety były jednym z problemów wtedy. Wgrali inny soft i powiedzieli że jest super. A ja po dziś dzień mam to samo.


P.S. Nie co 5 minut tylko w czasie do 5 minut po uruchomieniu, jeśli był dłuższy czas w trybie standby (czas nie liczony, ale np. jeśli wyłączę go wieczorem jednego dnia to na następny dzień po południu restart pewny).

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka

Czytalem rozne opinie na temat serwisu chyba wlasnie w radomiu, raz cos odsylalem do radomia, rozne cuda juz widzialem pracuje w branzy elektronicznej, dla mnie jest cos uwalone na plycie, tak samo jak PC ma bateria do podtrzymywania bios tak samo, twoj telewizor ma problem po dlugim przestoju cos tu jest z elektronika nie softem... kazdy soft zachowuje sie u Ciebie mniej wiecej wymiana softa to tylko na odpierd.. sie bo downgrade to mozesz sam zrobic osobiscie robilem kilka razy wiec to zaden zabieg... Twoj problem bankowo tkwi w plycie pewnie jakies kondensatory na plycie cholera wie bo nie zobaczysz, bo gwarancja. Odeslales tv popatrzyli no moze sie zawiesza wgral soft wlaczyl wylaczyl potrzymal pewnie z 15 min wlaczyl sie nie zresetowal ok dziala odsylamy, czasy sa takie ze nikt sie nie bawi ani nie przejmuje, pracujac na kilku serwisach wiem jak to dziala. Dzwoni babka Panie nie dziala cos tam na pc ODPOWIEDZ? Probowala Pani uruchomic ponownie? Typowe zagranie tu widze
 

remal

New member
U mnie przy podobnych objawiach wymienili moduł sterujący. Po wymianie jest ok. Moduł wysiadł po około 2 tygodniach po zakupie.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
 

venom6652

New member
Niestety od trzech lub czterech ostatnich softow zaczely sie powazne problemy z tel philipsa na androidzie.Problemy z audio,crashe,restarty wystarczy wpisac numer softu i wyskoczy jakie problemy maja ludzie z tymi tv,i wyglada na to ze nic sie nie zmieni,kazdy kolejny soft jesli juz cos poprawia,to dodaje kolejne bugi
 

freeman1982

New member
Dzisiaj dotarł mi gamepad Xioami niestety pod telefonem wykrywa go bezproblemu i się łączy.
"Kochany Philips" widzi urządzenie później długo się łączy i wyświetla komunikat nie można nawiązać połączenia z wybranym urządzeniem Bluetooth i co ciekawe przestaje działać pilot od TV pomaga wyjęcie wtyczki z gniazdka raz sam się nawet zresetował przy próbie połączenia :(
 

Ziku90

New member
Dzisiaj dotarł mi gamepad Xioami niestety pod telefonem wykrywa go bezproblemu i się łączy.
"Kochany Philips" widzi urządzenie później długo się łączy i wyświetla komunikat nie można nawiązać połączenia z wybranym urządzeniem Bluetooth i co ciekawe przestaje działać pilot od TV pomaga wyjęcie wtyczki z gniazdka raz sam się nawet zresetował przy próbie połączenia :(

Można było się tego spodziewać... 40PFH5500/88 jako jedyny z 4 sprzętów testowanych na współpracę ze słuchawkami JBl T450BT generuje ewidentne opóźnienie. Mam również adapter Blueetoth (co prawda nie jakiś wybitny - QUER - akcesoria komputerowe dla Ciebie) - z nim również TV nie jest w stanie się połączyć.
Także akcesoria Bluetooth z TV Philipsa to loteria. Jak wszystko zresztą.
 

mik61

New member
Można było się tego spodziewać... 40PFH5500/88 jako jedyny z 4 sprzętów testowanych na współpracę ze słuchawkami JBl T450BT generuje ewidentne opóźnienie. Mam również adapter Blueetoth (co prawda nie jakiś wybitny - QUER - akcesoria komputerowe dla Ciebie) - z nim również TV nie jest w stanie się połączyć.
Także akcesoria Bluetooth z TV Philipsa to loteria. Jak wszystko zresztą.

Ale pad od PS4 działa
 
Do góry