Philips seria 6500 z ambilightem i z Androidem- czyli nowe modele na rok 2015.

efel

New member
Muszę powiedzieć ciekawe jest to co piszesz wgrałem ten soft w ten sam dzień jak się pojawił i nie mam żadnych problemów z TV czy tam wieszaniem resetowaniem a z pilotem to już wcale żadnych najmniejszych problemów po wgraniu z nim nie mam, może to kwestia modelu... ja mam 50PFH6550/88

Ciekawe włączam TV normalnie i tv nie reaguje na pilota... hmm joystic z tyłu działa co robiliście w takiej sytuacji? Soft 210

A jednak przyszła kryska na matyska :). Nic nie mam do Ciebie kolego mik61, ale dyskusja nad błędami w oprogramowaniu 210 pokazuje jeden fakt. To że ktoś pisze że u niego wszystko działa nie ma żadnego znaczenia, oznacza to tylko, że jeszcze nie sprawdził wszystkiego, nie używa niektórych rzeczy które nie działają, albo po prostu świadomie lub nie świadomie ignoruje niedziałające rzeczy.

Jeżeli problem występuje u kilku użytkowników, a u jednego nie to nie jest znak, że problemu nie ma.

Będąc tym jedynym, któremu wszystko działa nie cieszyłbym się też zbytnio, bo jak pokazuje życie, to kwestia czasu kiedy przestanie.

Dlatego musimy się zjednoczyć i nie najeżdżać jeden na drugiego, pisząc, że u mnie wszystko działa a wszyscy którzy mają problemy pewnie coś źle aktualizowali. Jesteśmy wszyscy dymani przez firmę TP-Vision i to na niej powinniśmy skupić swoją uwagę
 

mik61

New member
A jednak przyszła kryska na matyska :). Nic nie mam do Ciebie kolego mik61, ale dyskusja nad błędami w oprogramowaniu 210 pokazuje jeden fakt. To że ktoś pisze że u niego wszystko działa nie ma żadnego znaczenia, oznacza to tylko, że jeszcze nie sprawdził wszystkiego, nie używa niektórych rzeczy które nie działają, albo po prostu świadomie lub nie świadomie ignoruje niedziałające rzeczy.

Jeżeli problem występuje u kilku użytkowników, a u jednego nie to nie jest znak, że problemu nie ma.

Będąc tym jedynym, któremu wszystko działa nie cieszyłbym się też zbytnio, bo jak pokazuje życie, to kwestia czasu kiedy przestanie.

Dlatego musimy się zjednoczyć i nie najeżdżać jeden na drugiego, pisząc, że u mnie wszystko działa a wszyscy którzy mają problemy pewnie coś źle aktualizowali. Jesteśmy wszyscy dymani przez firmę TP-Vision i to na niej powinniśmy skupić swoją uwagę

Kolego ja Powiem tak: Moja sprawa z tym TV jest już na takim etapie że dostałem ofertę zmiany tego telewizora na model 6550 z 2016 czy jakoś tak bez dopłaty, i nie bawię się z przeciąganie liny z serwisem czy sklepem RTV EURO napisałem wprost do Philips sprawa została skierowana do działu reklamacji a moja wiadomość do nich została poparta pismem od Rzecznika Praw Konsumenta, do tego opinią rzeczoznawcy :D . Ale nie chcę tego modelu wolę zwrot pieniążków
 

efel

New member
Kolego ja Powiem tak: Moja sprawa z tym TV jest już na takim etapie że dostałem ofertę zmiany tego telewizora na model 6550 z 2016 czy jakoś tak bez dopłaty, i nie bawię się z przeciąganie liny z serwisem czy sklepem RTV EURO napisałem wprost do Philips sprawa została skierowana do działu reklamacji a moja wiadomość do nich została poparta pismem od Rzecznika Praw Konsumenta, do tego opinią rzeczoznawcy :D . Ale nie chcę tego modelu wolę zwrot pieniążków

Mógłbyś napisać konkretnie gdzie napisałeś do Philipsa i co zawierała opinia rzeczoznawcy i pismo rzecznika praw konsumenta? Sam powoli tracę cierpliwość i raczej będę chciał iść tą drogą, żeby dostać zwrot kasy za ten bubel. Jeżeli masz doświadczenie jak to zrobić, to podziel się, na pewno przyda się niejednemu z nas.
 

BassQ

Klub HDTV.com.pl
VIP
6550 soft serwis philips

na moja litannie z błedami do serwisu i po wysłaniu plików video z szarpaniem obrazu oraz z bezuzytecznoscia 3d. otrzymałem taka odpowiedz !!!

Szanowny Panie Kowalik,

Dziękujemy za skontaktowanie się z nami w sprawie państwa zgłoszenia. Chcielibyśmy przekazać państwu następujące informacje.

Nagrania telwizora zostały przeanalizowane przez specjaliste produktowego.
Jeżeli chodzi o nagrania dotyczące skakania obrazu w trakcie, gdy wyświetlane są napisy stwierdziliśmy, że praca TV jest zgodna ze specyfikacjami sprzętu.
W przypadku problemów z plikami 3d bardzo prosimy o udostępnienie szczegółowych danych na temat plików, na których widoczny jest błąd - kodeki i specyfikacje pliku np. z użyciem darmowego programu MediaInfo.

Proszę użyć opcji "Odpowiedz" w celu zachowania ciągłości korespondecji, proszę równiez nie zmieniać tematu wiadomości.

W najbliższym czasie mogą państwo otrzymać ankietę dotyczącą udzielonej przeze mnie porady. Wypełnienie jej i wszelkie komentarze byłyby niezwykle pomocne w naszych staraniach o utrzymanie jak najwyższej jakości obsługi. W przypadku jakichkolwiek dalszych pytań prosimy o dalszy kontakt.


dla mnie jest to oficjalna ignorancja klientów .
pogrubiłem najlepszy tekst jaki mnie dobił tv szarpie bo jest to zgodne ze specyfikacja
Nawet zaproponowałem przy kontakcie z pomoca techniczna philips o bycie betatesterem by wytykać błedy ( ale nie pozwalaja) już wiem dlaczego _ po co porawiać cos skoro wystarczy Odpowiedziec że zgodne ze specyfikacją
 

mik61

New member
na moja litannie z błedami do serwisu i po wysłaniu plików video z szarpaniem obrazu oraz z bezuzytecznoscia 3d. otrzymałem taka odpowiedz !!!

Szanowny Panie Kowalik,

Dziękujemy za skontaktowanie się z nami w sprawie państwa zgłoszenia. Chcielibyśmy przekazać państwu następujące informacje.

Nagrania telwizora zostały przeanalizowane przez specjaliste produktowego.
Jeżeli chodzi o nagrania dotyczące skakania obrazu w trakcie, gdy wyświetlane są napisy stwierdziliśmy, że praca TV jest zgodna ze specyfikacjami sprzętu.
W przypadku problemów z plikami 3d bardzo prosimy o udostępnienie szczegółowych danych na temat plików, na których widoczny jest błąd - kodeki i specyfikacje pliku np. z użyciem darmowego programu MediaInfo.

Proszę użyć opcji "Odpowiedz" w celu zachowania ciągłości korespondecji, proszę równiez nie zmieniać tematu wiadomości.

W najbliższym czasie mogą państwo otrzymać ankietę dotyczącą udzielonej przeze mnie porady. Wypełnienie jej i wszelkie komentarze byłyby niezwykle pomocne w naszych staraniach o utrzymanie jak najwyższej jakości obsługi. W przypadku jakichkolwiek dalszych pytań prosimy o dalszy kontakt.


dla mnie jest to oficjalna ignorancja klientów .
pogrubiłem najlepszy tekst jaki mnie dobił tv szarpie bo jest to zgodne ze specyfikacja
Nawet zaproponowałem przy kontakcie z pomoca techniczna philips o bycie betatesterem by wytykać błedy ( ale nie pozwalaja) już wiem dlaczego _ po co porawiać cos skoro wystarczy Odpowiedziec że zgodne ze specyfikacją

Olej to napisz do rzecznika dostaniesz taka odpowiedź że jak im wyślesz sami przyjadą z nowym TV nie szarp się bo szkoda nerwów dla nich z założenia jest tak 3D działa? Działa, ale JUŻ NIE WAŻNE JAK. To tak jak by kupić samochód który odpala ale nie jeździ
 

efel

New member
Jeżeli chodzi o nagrania dotyczące skakania obrazu w trakcie, gdy wyświetlane są napisy stwierdziliśmy, że praca TV jest zgodna ze specyfikacjami sprzętu.

Poproś ich o tą specyfikację, daj ją tutaj, pośmiejemy się i dołącz ją do pisma o reklamację niezgodności z umową. Przecież w żadnych specyfikacjach handlowych, które miałeś szansę przeczytać przed zakupem nie było napisane, że TV jak wyświetla napisy to szarpie obrazem. Ewidentna wada towaru niezgodnego z umową.
 

mik61

New member
Poproś ich o tą specyfikację, daj ją tutaj, pośmiejemy się i dołącz ją do pisma o reklamację niezgodności z umową. Przecież w żadnych specyfikacjach handlowych, które miałeś szansę przeczytać przed zakupem nie było napisane, że TV jak wyświetla napisy to szarpie obrazem. Ewidentna wada towaru niezgodnego z umową.

Dla mnie to tylko tyle: Poprawa softu nic więcej i TV będzie miodzio, ale najpierw trzeba chcieć
 

jacek.ok66

New member
Cyrk...Dzis po raz 4ty pilot przestal znowu wspolpracowac z TV.:sad:

Ale jestem juz doswiadczony wiec na uniwersalnym pilocie Harmony mam zaprogramowany tez moj Philips i teraz mnie juz nie zaskocza :lol: Wyciagam Harmony z szuflady i po raz czwarty ponowne ustawianie telewizora i znowu orginalny pilot zaczyna dzialac. To, ze znienacka zechce mnie ponownie zaskoczyc i przestanie dzialac jest pewne wiec czekam jak na zbawienie na nowy soft. Do tego czasu nawet nic nie instaluje na TV bo ile razy mozna to robic ?
 

mik61

New member
Cyrk...Dzis po raz 4ty pilot przestal znowu wspolpracowac z TV.:sad:

Ale jestem juz doswiadczony wiec na uniwersalnym pilocie Harmony mam zaprogramowany tez moj Philips i teraz mnie juz nie zaskocza :lol: Wyciagam Harmony z szuflady i po raz czwarty ponowne ustawianie telewizora i znowu orginalny pilot zaczyna dzialac. To, ze znienacka zechce mnie ponownie zaskoczyc i przestanie dzialac jest pewne wiec czekam jak na zbawienie na nowy soft. Do tego czasu nawet nic nie instaluje na TV bo ile razy mozna to robic ?

Ja dziś robię downgrade ze względu iż też wysiadł pilot zrobiłem przywracanie ustawień i telewizor zrobił się taki mulasty że masakra
 

Ziku90

New member
Panowie, wczoraj starałem się skorzystać z Ipli, która oczywiście w Kodim nie działa mi poprawnie a oryginalną aplikację diabli wzięli jak telewizor postanowił sobie samoistnie pousuwać aplikacje. I teraz moje właściwe pytanie - jak podpinać do tego TV laptopa po HDMI? Mam jakiś kabel HDMI firmy "Kabel HDMI" no i laptopa Lenovo z GeForce-m GT630M. Dotychczas na każdym normalnym TV po prostu podpinałem jedno do drugiego i działało, a tu wyskakuje jakiś komunikat na TV o wyborze typu źródła i po wyborze 'komputer' czy 'odtwarzacz DVD' mam tylko 'Brak sygnału' a laptop nie wykrywa TV. Potrzebuję jakiegoś magicznego kabla, czy jest to kolejna 'funkcja' tego TV która nie działa?

Skończyło się nas tym, że 'smart TV' wisiał na ścianie a ja oglądałem Hell's Kitchen na laptopie w łóżku...
 

grab

New member
Gra o tron VI (sezon 6) - trailer 2 HBO - 1080p. P1070773 (Kopiowanie).JPG
 

pastys

New member
Też mam 1080p na sofcie 054. Telewizor 55PFT6550. Softu 210 nie instalowałem więc trudno mi powiedziec czy downgrade rozwiąże problem
 

efel

New member
Gra o tron VI (sezon 6) - trailer 2 HBO - 1080p. View attachment 13617

Z czego to jest screen?

Poza tym nie wiem czy zdajecie sobie sprawę z jednej rzeczy. To że jakaś aplikacja umożliwia wybór jakiejś konkretnej rozdzielczości oznacza tylko, że będzie pobierała z sieci plik o tej rozdzielczości, ale nie znaczy to że będzie go wyświetlać w tej rozdzielczości jeśli cały system wyświetla się w 720p.

To coś w stylu: ustawiam na komputerze rozdzielczość w Windows na 1280x720 i uruchamiam na nim odtwarzanie youtube w 1080. Działa? Tak, ale jaki jest tego sens?
 

pastys

New member
Pierwotnie w ogóle nie można było wybrać w youtube rozdzielczości 1080. Maksymalna rozdzielczość która się wyświetlała to 720. Jest więc postęp ☺ Poza tym istnieje chyba możliwość wyświetlania obrazu w większej rozdzielczości niż rozdzielczość interfejsu, Netflix miał zdaje się wyświetlać 4k na telewizorach uhd mimo iz interfejs ma w ich przypadku tylko 1080p.

Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
 

efel

New member
Pierwotnie w ogóle nie można było wybrać w youtube rozdzielczości 1080. Maksymalna rozdzielczość która się wyświetlała to 720. Jest więc postęp ☺ Poza tym istnieje chyba możliwość wyświetlania obrazu w większej rozdzielczości niż rozdzielczość interfejsu, Netflix miał zdaje się wyświetlać 4k na telewizorach uhd mimo iz interfejs ma w ich przypadku tylko 1080p.

Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka

Wiesz, zrobić to można wszystko. Pytanie tylko czy aplikacja Youtube działa tak jak piszesz, że pomija rodzielczość systemu i ustawia własną zgodną z rozdzielczością filmu. Śmiem w to wątpić, ale może jest jakiś sposób żeby to zbadać?
 
Do góry