Philips seria 6500 z ambilightem i z Androidem- czyli nowe modele na rok 2015.

markx

New member
Tak wiem o tej odległości. Stąd pytanie tych co mają go powieszonego. Na dzień dobry mam milion pytań, bo nie wszystko działa tak jak powinno ale zanim zacznę pisać i pytać poczytam, bo pewnie cześć problemów da się rozwiązać.
 

mik61

New member
Tak wiem o tej odległości. Stąd pytanie tych co mają go powieszonego. Na dzień dobry mam milion pytań, bo nie wszystko działa tak jak powinno ale zanim zacznę pisać i pytać poczytam, bo pewnie cześć problemów da się rozwiązać.

W takim razie pytaj. Z czym masz problem?
 

xymox2003

New member
Pisze wymiana modułu płyty głównej. Mam kontakt z jednym z testerow tv Philips przed publikacja stanowiska philips ze nie beda tego naprawiac wyslalem tv na serwis w krakowie w celu naprawy usterki 3D i tv wrocil 3d jest miodzio. Oczywiscie zaktualizowany do ostatniej wersji kilka razy reset, kilka razy reset z pradu, ponowna instalacja i 3D nadal dziala wiec pewnie to bylo przyczyna A dodam ze jestem pedantem bo kupilem go glownie do 3D (filmy, xbox 360 szwagra i moje ps4) teraz np na x360 w Blur mozna smialo pograc na pelnym ekranie 2 graczy wczesniej sie nie dalo bo przeplataly sie cienie obydwu samochodow

Ile dni trwała naprawa?
 

maroani

New member
Ludziska wrócił Mój TV z serwisu 3D naprawione :D

Hej jaki masz dokładnie model ja mam 55 PFT6550 / 12 i własnie po przeczytaniu tego posta zamówiłem serwis ciekawe co dokładnie wymienili... mógł byś się dowiedzieć czy całą płytę główną czy coś jeszcze...? Ciekawe czy mogą to zrobić na miejscu.
 

mik61

New member
Hej jaki masz dokładnie model ja mam 55 PFT6550 / 12 i własnie po przeczytaniu tego posta zamówiłem serwis ciekawe co dokładnie wymienili... mógł byś się dowiedzieć czy całą płytę główną czy coś jeszcze...? Ciekawe czy mogą to zrobić na miejscu.

Naprawa u mnie trwała dokładnie w 1 dniu przyjechali na 4 odwieźli. Najważniejsze jest żeby zamawiając serwis powiedzieć że jest się NIE ZADOWOLONYM Z 3D. Ja mam model 50PFH6550/88, Wydaje mi się że da się to naprawić na miejscu ale wiecie nie każdy ma warunki do tego żeby położyć gdzieś 50" w miarę bezpiecznie i go rozkręcać
 
Ostatnia edycja:

Ziewnik

New member
Kurde, ja nie wiem co robić, bo nie mam jak sprawdzić tego 3D i nie wiem czy zamawiać serwis "w ciemno". Może było tak, że część ma złe płyty, a inne te lepsiejsze... ;-) Chyba, że się mylę i wszystkie są do dupy.
 

mik61

New member
Kurde, ja nie wiem co robić, bo nie mam jak sprawdzić tego 3D i nie wiem czy zamawiać serwis "w ciemno". Może było tak, że część ma złe płyty, a inne te lepsiejsze... ;-) Chyba, że się mylę i wszystkie są do dupy.

Nie zgadzam sie z tym co piszesz, testowalem swoje okulary u znajomych i bylo to samo
 

markx

New member
Zapytam jeszcze o pada. Mam zerowe pojęcie o padach. Co możecie polecić co będzie działać na tym tv? Najlepiej bezprzewodowo? Czy może każdy "zatrybi"? Uchwyty tez możecie polecać :D
 

mik61

New member
Z czym? Z tym, że wszędzie jest wadliwa płyta? Można jakoś sprawdzić jaki ma się model?

Z tym że nie które modele mogły by mieć wadliwe płyty raczej cała seria tych TV dziwne to że do TV za 3000zł nie dodawali okularów 3D do tego życie (produkcja) tego telewizora szybko się skończyła modeli jest nie wiele
 

Ziewnik

New member
Zatem podpowiadasz, aby zgłosić się do serwisu philipsa? :) Nie chcę zostać posądzonym o bezpodstawne wzywanie techników...
 

mik61

New member
Zatem podpowiadasz, aby zgłosić się do serwisu philipsa? :) Nie chcę zostać posądzonym o bezpodstawne wzywanie techników...

Ja akurat mam okulary technik przyjezdza z nadzieją że zrobi na miejscu włączam mu 3D na okularach kolesiowi kopara opada na glebe, ale szybko się ogarnął i mówi ale one tak mają, ja mówie to skoro tak mają nie ma problemu proszę o protokuł oględzin i wróci TV do sklepu, mówi zabieram TV tu nic nie zrobię i naprawione :D

TYLKO POWIEDZ ABY ZABRALI OKULARY JESLI NIE MASZ. Próbowałeś odpalać w ogóle jakiś film 3D? Czy włączy ci się w ogóle 3D możesz mieć czarny ekran z dzwiękiem to już jest podstawa

A tu opinia Urzędu Ochrony konkurencji i konsumenta jeśli ktoś ma problem ze zwrotem czytać to co zaznaczyłem pogrubioną czcionką DOPISAĆ RĘKOJMI

Szanowny Panie

Skoro zakupił pan telewizor bez funkcji 3D to sprzedawca wydał towar wadliwy.

Wobec powyższego przysługuje Panu złożenie reklamacji do sprzedawcy na podstawie rękojmi za wady czyli art. 556 kodeksu cywilnego i następne.
Zgodnie z art. 556 (1) kodeksu cywilnego wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z umową, jeżeli:

1) nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;

2) nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;

3) nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;

4) została kupującemu wydana w stanie niezupełnym.



Sprzedawca odpowiada za wady, o ile zostały one stwierdzone przed upływem 2 lat od wydania.



Przepis art. 556(2) Kc stanowi, że jeżeli kupującym jest konsument, a wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania rzeczy sprzedanej, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego. W takim wypadku to sprzedawca musi wykazać poprzez stosowne ekspertyzy że w chwili wydania towar nie posiadał wad.



Zgodnie z art. 560 i 561 kodeksu cywilnego od sprzedawcy można żądać naprawy (usunięcia wady) lub wymiany rzeczy. Można też odstąpić od umowy lub obniżyć cenę, ale tu sprzedawca może jednorazowo zablokować skuteczność skorzystania z tych uprawnień, niezwłocznie naprawiając lub wymieniając rzecz. Sprzedawca może również dokonać naprawy, mimo żądania wymiany.



Sprzedawca może nie uznać reklamacji, ale gdy konsument żąda usunięcia wady, wymiany lub obniża cenę, musi zawiadomić o tym konsumenta (zająć stanowisko) w terminie 14 dni. Brak jednoznacznego stanowiska w tym terminie uważa się za uznanie reklamacji - art. 561(5) Kc.



Koszty ewentualnego dostarczenia rzeczy do sprzedawcy ponosi wpierw konsument, z tym że w razie uznania reklamacji można żądać zwrotu kosztów dostarczenia na podstawie przepisu art. 566 kodeksu cywilnego.



Mając na uwadze powyższe można złożyć reklamację sprzedawcy zaznaczając, że jest to reklamacja rzeczy z tytułu rękojmi i poczekać na stanowisko sprzedawcy, względnie na jej załatwienie.



W przypadku dalszych problemów lub wątpliwości proszę osobiście skontaktować się z powiatowym lub miejskim rzecznikiem konsumentów albo Oddziałem Federacji Konsumentów. Podmioty te będą mogły dokonać pogłębionej analizy sprawy, a następnie podjąć właściwe działania (porada, wystąpienie do przedsiębiorcy lub pomoc w sporządzeniu pisma procesowego albo przystąpienie do postępowania). Dane teleadresowe wskazanych podmiotów można ustalić na stronach: www.mapaporadnictwa.org lub www.uokik.gov.pl.


Z poważaniem,

Bożena Sielska

Konsumenckie Centrum E-porad
 
Ostatnia edycja:

markx

New member
Mam dekoder z upc i wzmacniacz audio. Całość podpięta kablem chinch i dźwięk z dekodera działa. Pytanie jak to samo zrobić żeby dźwięk działał na smarcie. Podpinam chinche do tv i do wolnego źródła w wzmacniaczu i echo. Smart głuchy. W opcjach znalazłem coś takiego jak dźwięk wlacz, wyłącz i autostart easy link. Kombinowalem, ale bez efektów.
 

Cavallino

Banned
Ale w tv te kable podpiąłeś gdzie, do wyjścia czy do wejścia?
Bo to że w tv masz cinche, wcale nie oznacza że to jest wyjście.
Spróbuj podpiąć do gniazdka słuchawkowego - zapewne zadziała.
 
Do góry