Philips seria 6500 z ambilightem i z Androidem- czyli nowe modele na rok 2015.

mix-net

New member
Możesz przytoczyć odpowiednie przepisy, że niby sklep ma prawo zaproponować częściowy zwrot?

Wysłane z mojego SM-N7505 przy użyciu Tapatalka
 

mik61

New member
3D działa. Nie można reklamować że nie działa, bo to jest do obalenia przez sklep. TV wykrywa 3D, da się go przełączyć w ten tryb, komunikuje się z okularami. Chodzi o tragiczną jakość tego 3D praktycznie uniemożliwiającą korzystanie z tego trybu. Tu trzeba reklamować słabą jakość 3D a nie, że nie działa.
Moim zdaniem najłatwiej będzie zareklamować tryb gra na podzielonym ekranie, gdzie każdy gracz w okularach powinien widzieć tylko swoją połówkę rozciągniętą na cały ekran. Można powiedzieć że to praktycznie nie działa, bo obraz obu graczy zlewa się i w ogóle nie da się z tego korzystać.

Poza tym sklep może odmówić zwrotu kasy za TV nawet jeżeli uznają naszą reklamację. Ponieważ nie działa np tylko jedna funkcja, którą uda nam się udowodnić mogą zaproponować zwrot części kasy, która by odpowiadała wartości utraconej funkcji. A ponieważ TV ma w cholerę różnych funkcji to podejrzewam że takie 3D wycenią na maks 100-200 zł.

Z innej beczki jeżeli chodzi o 3D. Stałem się posiadaczem gogli VR w które się wkłada telefon. Zainstalowałem kodiego na telefonie, odpaliłem film w 3D i w porównaniu do telewizora Philipsa to jest bajka. Wszystko jest ostre tak jak powinno, efekty 3D są bardzo fajne i wyraźne. Jedyny minus to, że te soczewki w tych goglach trochę zniekształcają geometrię obrazu i jednak widać trochę siatkę na matrycy telefonu, bo mój telefon ma rozdzielczość full hd tylko. Jeżeli 3D na telewizorze Philipsa działałoby tak samo jak w tych goglach to byłoby ekstra. Niestety nie łudzę się że tak kiedykolwiek będzie. Ale przynajmniej teraz mam porównanie jak to powinno wyglądać.


JAK PISAŁEM WCZEŚNIEJ. Tu nie chodzi o 3D że nie działa tylko o to że jego jakość działania jest nie wystarczająca do swobodnego korzystania a to dwie różne sprawy... Podkreślałem to kilka razy
 

efel

New member
Możesz przytoczyć odpowiednie przepisy, że niby sklep ma prawo zaproponować częściowy zwrot?

Wysłane z mojego SM-N7505 przy użyciu Tapatalka

Nie jestem specjalistą ale znalazłem coś takiego:

Jeżeli nie można zrealizować uprawnień z pierwszej grupy, kupujący będzie mógł wystąpić wobec sprzedawcy z roszczeniami należącymi do drugiej grupy uprawnień, gdy:

naprawa ani wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów,
sprzedawca nie naprawi albo nie wymieni towaru w odpowiednim czasie,
naprawa albo wymiana narażałyby kupującego na znaczne niedogodności.

W sytuacji wystąpienia którejś w wymienionych wyżej przesłanek konsument ma prawo do:

stosownego obniżenia ceny albo
odstąpienia od umowy.


Całość tu:
Kiedy odstąpienie od umowy z tytułu niezgodności towaru z umową jest możliwe - Żądania konsumenta - Reklamacje - Infor.pl


A dokładniej co to oznacza i jak można interpretować zapis że KUPUJĄCY NIE MOŻE ŻĄDAĆ NAPRAWY ALBO WYMIANY, BO WYMAGA ONA NADMIERNYCH KOSZTÓW:

Niezgodność towaru z umową - www.niezgodnosc.pl
 

Felix

New member
Tylko, że to wszystko tak ładnie na papierze wygląda, a później spróbuj to wyegzekwować.

Ostatnio w Euro chciałem zwrócić towar zamówiony przez internet (mają zapis sprzeczny z prawem, że to tylko rezerwacja, a zakup w sklepie), ale nawet pytałem pracownika czy to na pewno zakup internetowy, potwierdził, że tak, powiedział, że mam 14 dni na zwrot, a teraz nawet mają akcję 30-dniowego zwrotu 'Zakup bez obaw'.

Zdecydowałem (żeby nie było: 2 razy w życiu tylko coś zwracałem) po 4 dniach, że towar chcę zwrócić, oryginalnie zapakowany, wszystko w perfekcyjnym stanie. Zawołali kierownika, że on takie decyzje podejmuje, a ten na mnie naskoczył i mówi, że po wyjściu ze sklepu już nie ma żadnych zwrotów.

No i tak, można się przekrzykiwać, robić awanturę albo histerię, albo w inną stronę uderzać od razu do rzecznika praw konsumenta, ale nawet wtedy to nie wygląda tak kolorowo jak by się wydawało, a stresu i nerwów przy tym też nie będzie mało.
 

1mpulso

New member
Otrzymałem kolejną odpowiedź od Euro, że w telewizorze została wykonana tylko aktualizacja oprogramowania i zostały sprawdzone połączenia kabli... My wiemy, że to nic nie pomoże, ale dochodzenie swoich praw jest bardzo trudne. Od miesiąca próbuje coś wygrać w tej sprawie, ale niestety jako konsument jesteśmy na przegranej pozycji w naszym przypadku. Konsultowane się z Rzecznikiem, wykonałem wiele maili i telefonów do Euro, rozmawiałem z wieloma serwisantami, chodziłem do sklepów żeby rozmawiać z różnymi kierownikami i niestety ciężko jest wygrać... To niestety jest błędne koło i tracę głównie na tym ja, bo jestem nadal z wadliwym produktem, straciłem wiele godzin na czytanie, dzwonienie, nic nie mówiąc o nerwach. Jedyną szansą jest ubieganie się o zwrot ceny, przy kolejnej naprawie, dopiero w tym momencie otrzymujemy mocny zapis prawny, na który sprzedawać musi się zgodzić jeśli produkt jest wadliwy.
Także, dzisiaj zgodziłem się na zwrot "naprawionego" telewizora i przy najbliższej okazji będę reklamował ponownie, najlepiej mieć twardy dowód, taki jak np. nie działający pilot, bo w kwestii oprogramowania i zawieszeń ciężko cokolwiek udowodnić.
Reasumując, zapłaciłem 4000zl i straciłem kilkadziesiąt godzin za to żeby mieć problem....
 

efel

New member
Dawaj znać na jakim etapie będzie Twoja reklamacja. Też chciałbym w końcu zareklamować ten szmelc jakim jest TV marki Philips, ale właśnie wystarczająco dużo czasu tracę na śledzenie forów, czytanie o tym jak sobie radzić z problemami, że po prostu nie mam nerwów, siły i czasu walczyć jeszcze ze sklepem.
Jednocześnie czuję obowiązek w końcu rozwiązać tę kwestię i odzyskać kasę, bo czuję się oszukany i źle mi z tym. W dodatku szkoda mi tych wszystkich ludzi którzy nadal kupują TV marki Philips i są nabijani w butelkę tak jak ja.

Gdyby było dużo zwrotów, każdy by walczył o kasę to sklepy nie sprzedawałyby więcej Philipsów, marka zniknęłaby z rynku i wszyscy by mieli święty spokój.
 

Ziku90

New member
Niedojebany 40PFH5500/88 znowu się zresetował i tym razem tak, że w kodim nie działa Telewizja Polska. Z tego gówna nie da się korzystać...

Chyba wszystkie wątki na forum supportu pozamykane. Nic z tego Panowie nie będzie, zostaniemy z tym gównem po wsze czasy i nikt nigdy nie doprowadzi oprogramowania do porządku. Żenada.
 
Ostatnia edycja:

mik61

New member
Niedojebany 40PFH5500/88 znowu się zresetował i tym razem tak, że w kodim nie działa Telewizja Polska. Z tego gówna nie da się korzystać...

Chyba wszystkie wątki na forum supportu pozamykane. Nic z tego Panowie nie będzie, zostaniemy z tym gównem po wsze czasy i nikt nigdy nie doprowadzi oprogramowania do porządku. Żenada.

Może mi ktoś powiedzieć jaka jest końcówka tego ostatniego softa jaki był 255.xx? Dziś chciałem zrobić downgrade bo soft zaczął szaleć zatrzymywanie aplikacji itd. zrobiłem update z neta zawiesiło się w pizdu reset wlaczył się włączam TV a tu aplikacje ZDF i jakieś inne śmieszne
 

Ziku90

New member
Tutaj na forum kolega kiki bardzo zachwala i poleca wszystkim telewizory Philipsa. Może skoro ma takie dobre układy z nimi to załatwi nam wszystkim zwroty pieniędzy?
Na fp Philips TV posty niewygodne są kasowane regularnie albo w ogóle nie są dopuszczane do wstawienia, ja zostałem wczoraj zablokowany po komentarzu nt przedwczorajszego resetu mojego telewizora. To tak chyba w ramach akcji #wolne_media. Cóż za rzetelna obsługa klienta. Gówniane posty średnio kilka razy w tygodniu wstawiają a oprogramowanie jak leżało to leży. Jeszcze Philips Polska firmuje ten fp jako "specjalistyczny". Żenada.

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka
 
Ostatnia edycja:

BassQ

Klub HDTV.com.pl
VIP
niedługo nam użytkownikom po kończy sie gwarancja na ten tv i ( pewnie szlak go trafi jak wiekszoć po okresie gwarancji i skończy się problem z softem ) :)
taki optymistyczny wpis>

a tak serio to pierwszy raz z juz 9tym z kolei philipsem - jest problem że nie działa poprawnie prawie wszystko w poprzednich zdarzała się jakaś drobnostka ale nie cały soft .
 

Felix

New member
XTutaj na forum kolega kiki bardzo zachwala i poleca wszystkim telewizory Philipsa. Może skoro ma takie dobre układy z nimi to załatwi nam wszystkim zwroty pieniędzy?
Na fp Philips TV posty niewygodne są kasowane regularnie albo w ogóle nie są dopuszczane do wstawienia, ja zostałem wczoraj zablokowany po komentarzu nt przedwczorajszego resetu mojego telewizora. To tak chyba w ramach akcji #wolne_media. Cóż za rzetelna obsługa klienta. Gówniane posty średnio kilka razy w tygodniu wstawiają a oprogramowanie jak leżało to leży. Jeszcze Philips Polska firmuje ten fp jako "specjalistyczny". Żenada.

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka

Zerknij na przypięte Tematy w dziale Philips: Multum recenzji, prawie każdy model zrecenzowany i to w samych superlatywach.

A teraz zerknij na inne marki - Sony, Samsungi, LG itd. i co się okazuje?
Recenzji nie ma wcale..

W pojedynczych przypadkach są wrzucane tylko informacje ze strony producenta, że taki TV istnieje. Na Sony to w sumie tylko 1 temat jest przyklejony xd
 

1mpulso

New member
Tutaj na forum kolega kiki bardzo zachwala i poleca wszystkim telewizory Philipsa. Może skoro ma takie dobre układy z nimi to załatwi nam wszystkim zwroty pieniędzy?
Na fp Philips TV posty niewygodne są kasowane regularnie albo w ogóle nie są dopuszczane do wstawienia, ja zostałem wczoraj zablokowany po komentarzu nt przedwczorajszego resetu mojego telewizora. To tak chyba w ramach akcji #wolne_media. Cóż za rzetelna obsługa klienta. Gówniane posty średnio kilka razy w tygodniu wstawiają a oprogramowanie jak leżało to leży. Jeszcze Philips Polska firmuje ten fp jako "specjalistyczny". Żenada.

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka

Potwierdzam, że oficjalne wsparcie i pomoc Philipsa działają fatalnie, to samo usłyszałem od kierowników i sprzedawców w sklepach, więc coś w tym wszystkim jest, my jako grupa osób nie wymyśliliśmy sobie tego wszystkiego... A ja nadal jestem bez telewizora, ze strony Euro cisza... A przecież zgodziłem się na odbiór naprawionego tv, we wtorek rano, a ja nadal nie wiem kiedy telewizor będzie u mnie...
 

piterkos

New member
Witam
Mam Philips 6550/88 50 cali. Ostatnio zrobiłem sobie serwerek do stremowania za pomocą tvheadend. W domu na każdym urządzeniu działa streming, na komputerze z zainstalowanym kodi, na tablecie teclast, na telefonie. Jedynie nie mogę uruchomić Kodi z wtyczką klienta tvheadend na tym telewizorze. Kodi 15.2 , kodi 16.1 to samo. Przy próbie włączenia programu, kodi się wyłącza całkowicie. Czy ktoś też miał taki problem? Czy to wina małej ilości pamięci? Po całkowitej reinstalacji telewizora również jest problem.
Wie ktoś jak rozwiązać ten problem?

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
 

jacek.ok66

New member
Moj ciagle mi 'krzyczy' , ze jest nowa wersja oprogramowania. Ale po perypetiach z poprzednimi, kiedy to dwa razy przestal mi dzialac pilot bronie sie jak moge ale coraz czesciej mi dokucza ten komunikat aby zaaktualizowac. Jak jest po instalacji tego nowego softu ? Kolejny pad pilota czy jakies inne przygody ?
Jest jakas opcja aby wylaczyc te upierdliwe przypominanie o nowym oprogramowaniu ? Poki co nie narzekam i tv od kilku miesiecy chodzi stabilnie.
 

kandol

New member
Czy ktoś wie co to jest? Znajduję się z prawej strony ekranu podczas odtwarzania filmów lub telewizji przez Kodi. Występuję w tej postaci lub innej miniatury jak gdyby graficznej ikony od działającego w tle serialu czy filmu. Jak to wyłączyć?

2ntz34n.png
 
Ostatnia edycja:

Ziku90

New member
Po świątecznej 5cio dniowej absencji w domu telewizor nie jest w stanie połączyć się z WiFi. Wspaniały produkt.

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka
 

kandol

New member
Rozwiązałem problem miniaturek. ES menadżer był za to odpowiedzialny. Aktualizacja aplikacji musiała coś namieszać w konfiguracji. Ja mam TV podłączony jednocześnie po kablu oraz bezprzewodowo i pomimo to, aplikacja YT potrafi zgubić połączenie z siecią.

Przy moich warunkach TV działa od 16 do 23 i przez ten czas wymaga przynajmiej trzech 5 minutowych zimnych resetów (oczywiście sam od siebie też się wyłączy 2-3 razy). Najczęstszą bolączką jest utrata dźwięku w kodi, oraz nie odnajdywanie podłączonego urządzenia USB. Odziwo rzadko traci zapisane ustawienia obrazu. Przypisane konto gmail też czasami lubi się odłączyć z YT. Czy ktoś ma podobny problem, że niektóre zainstalowane aplikacje nie znajdują się w panelu szybkiego wyboru aplikacji? Czy działa wam aplikacja GOLDVOD? W moim przypadku po wciśnięciu zaloguj aplikacja się wysypuje.
 

Ziku90

New member
Gdyby ktoś był zainteresowany zablokowaniem wyszukiwania przez TV nowej wersji oprogramowania:

To Block update checking please try to block this Public IP:port
162.13.31.14:443
on your router firewall outgoing rules.
I've make sniffing TV port during update.
I don't know the dns name of this host so in future this IP can be changed.
 

mik61

New member
Gdyby ktoś był zainteresowany zablokowaniem wyszukiwania przez TV nowej wersji oprogramowania:

Nice, ja za to po ostatniej aktualizacji mam problem daje mu wyszukaj w necie aktualizacji a on szuka i szuka i nic tak sobie mieli pół dnia do tego nie jestem w stanie zrobić downgrade bo albo SDK nie chce sie polaczyc z TV alebo TV nie widzi pena w trybie recovery a robilem downgrade juz kilka razy
 

BassQ

Klub HDTV.com.pl
VIP
u mnie po oststniej aktualizacji co oczywiście została usunioeta z oficjalnej strony www. ale tv ja pobrał
wreszcie nie włacza sie dynamiczny kontrast i obraz jest jakby lepszy chodzi o czystość mniej takich małych zakłóceń artefaktów
ale jest duzy problem
po ponownym włączeniu tv albo nie pokazuje obrazu np z wejscia hdmi albo robi taki scisniety obraz i wyglada jakby obraz miał 55cali szerokośći a 10cm wysokości . pomaga każdorazowe przełaczenie z hdmi 1 na 2 i z powrotem . wkurzające


ale wreszcie działa wifi , screen mirror z laptopa i tabletu . wyszukiwanie głosowe . :)
ale 3d leży i kwiczy
 
Do góry