Philips PUS8535 - ustawienia obrazu.

gutekxtpl

Member
Ja nawet nie czytam opinii w sklepach ME i RTV... bo tam są same dobre. Jeszcze na Ceneo można wyłapać negatywne i z nich się dowiedzieć co tak na prawdę boli dany sprzęt, ale tam też większość jest pisana na zamówienie. Pozostają fora, ale tych też jest coraz mniej.
A to, że z tymi Philipsami jest coś grubo nie tak widać chociażby po ponad kilkuset stronach tego tematu. Taki obraz to może mieć Manta za 900zł, ale nie telewizor za prawie 3k.
 

Dancap

New member
Pytanie ile było jednostkowych osób z problemami na te prawie 300 stron? Na takie fora najczęściej trafiają osoby które mają problem z TV aby znaleźć na coś odpowiedź a nie osoby którym telewizor odpowiada. Ciężko powiedzieć jaki faktycznie procent TV miał faktycznie wady względem wszystkich sprzedanych sztuk.
Ja po wyjęciu z pudełka byłem zawiedziony kolorami, kolorem czarnym, koszmarnymi artefaktami ale po ustawieniu(własnym bez kosztownych kalibracji) jestem bardzo zadowolony. Kolory są świetne, czerń jest bardzo przyjemna, brak artefaktów w trakcie przechodzenia czarnego w szary. Nie warto brać na serio ustawienia innych (można się sugerować) bo każdy ma inne preferencje. Najlepiej ustawić obraz pod siebie nawet jeżeli będzie odbiegał od profesjonalnych ustawień i będzie miał za duży Kontrast czy przesadzone kolory. Najlepiej dawać każdą opcje na maksa zobaczyć za co odpowiada i potem zmniejszać do momentu w którym będzie odpowiadać. A jeżeli ktoś walczy z problemem kiedy są jakieś paski, migająca matryca co sugeruje uszkodzony model i nie zwraca od razu tylko porusza temat na forum to nie wiem czy można takie osoby traktować poważnie
 

daeidweski

New member
Witam od południa materiały odtwarzane w jakości HDR na Netflixie zrobiły się zielone, pikselowane. Inne treści z Netflixa są ok. HDR z YouTube działa dobrze. Macie jakąś radę?
 

mario84pl

New member
Witam,
Właśnie wczoraj otrzymałem telewizor 70PUS8535/12, Wydaje mi się, ze obraz w ciemnych scenach mam dobry. Sprawdziłem na Szczękach, oraz w Batmanie w scenie ze studnią (brak rzucających się w oczy artefaktów).
Jednak zastanawia mnie jedna rzecz, mianowicie oprogramowanie.
Mam oprogramowanie ze stycznia, i nie znajduje mi nowej aktualizacji, która była w marcu.
Krótkie śledztwo pokazało mi, że moja wersja oprogramowania nie była wydana dla serii PUS, tylko chyba dla OLED, dziwne.
Aktualna wersja jaką mam wgraną w TV: TPM191E_R.101.001.208.002, wg historii aktualizacji dla serii PUS85x5 wersje były z końcówką .001 a potem .003.
Skoro obraz mam dobry, zastanawiam się, czy instalować wersję .003 przez USB.
 

conqest

Well-known member
Bez reklam
Aktualizacja do 003 nic nie da. Nie kombinuj no później nie wrócisz. Ciesz się że masz ok.

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
 

mario84pl

New member
Kalibracji profesjonalnej nie robiłem, wziąłem ustawienia z tego forum. Ale w tym wątku pojawiło się ich kilka, więc co jakiś czas będę próbował inne.
Co do update, to myślę podobnie, żeby nie ruszać skoro jest ok.
A przy próbie aktualizacji, TV prosił mnie o podpięcie przynajmniej 2GB pendrive, nie jest tak, że robi się taki backup, do którego da się potem wrócić?
Mam mały problem z ARC, który opisałem w odpowiednim temacie na tym forum, i nie wiem, czy aktualizacja nie pomogłaby. Wyczytałem w logach aktualizacji xxx.003, że była poprawka działania ARC właśnie.
 
Ostatnia edycja:

conqest

Well-known member
Bez reklam
Soft z końcówką 002 nie był dostępny online. Ja go wgrywałem przez pena

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
 

conqest

Well-known member
Bez reklam
Ten 002 właśnie miał mieć poprawkę na arc o ile pamiętam... Wgraj z pena i będzie po sprawie. Ja nie zmieniałem bo oddawałem już tv, chociaż testowo wyszukiwałem i pokazywało że jest nowsza wersja ale nie chciało go pobrać do końca. Odpuściłem zabawę bo i tak oddawałem i nie zależało mi na tym

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
 

tomasz.s

New member
Hejo. Odgrzebuje temat, bo wczoraj zajechałem do rodziców u których stoi 58PUS8535 i udzielam się wcześniej w tym wątku. Nie widziałem problemu z artefaktami... aż do wczoraj jak oglądałem z rodzicami Cinemax... O zgrozo już wiem o co chodziło reszcie. Z tego co widzę, to problem jest na sygnałach skalowanych do rozdzielczości 4K. Ściągnąłem na prędkości ten sam film w dobrej jakości i nie ma tego efektu... Podpowie mi ktoś co robić w takim razie? Rękojmia? Gwarancja? Bezpośrednio do „Philipsa” czy do sklepu gdzie był kupiony? Kto poradzi?
 

conqest

Well-known member
Bez reklam
Rękojmia do sklepu wg mnie i zapewniam że dotyczy to tylko skalowania do 4 k

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
 
Ostatnia edycja:
Do góry