Philips Oled 973 awaria

vaper76

Klub HDTV.com.pl
VIP
Witam. W ubiegłym tygodniu mój 973 odmówił posłuszeństwa. Przy próbie uruchomienia zonk. Napiernicza non stop dioda, brak reakcji na pilota. Po telefonie na infolinie przesłany link z programem do uruchomienia, ale również bez reakcji. Dzisiaj przyjechał pan z Radomia i po 9 dniach od przyjęcia zgłoszenia go wzięli. Czy miał może ktoś podobny problem i co to było??
 

vaper76

Klub HDTV.com.pl
VIP
Kiki oczywiście, że tak. Pytam tylko z ciekawości czy ktoś tak miał. Poza tym stwierdzenie serwisanta, że musimy być przygotowani, że to może być uszkodzenie mechaniczne i mogą to stwierdzić dopiero na serwisie co skutkuje nie uznaniem reklamacji mnie rozwaliło :)
 

Karol1976

Active member
Bez reklam
Pierwsze słyszę o takim czymś : uszkodzenie mechaniczne , było trzeba nagrać filmik przed przyjazdem serwisantów i nagrać w jakim stanie tv i opisać usterkę i jak to się mówi ; zapas biedy nie czyni
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
O tym nie pomyślałem. Spokojnie oddaj do serwisu.
Od tego jest serwis i bez obaw.
 

vaper76

Klub HDTV.com.pl
VIP
Witam ponownie. Całość naprawy trwała 4 tygodnie. Po przywiezieniu w całości, bez rys i zarysowań chodził do dzisiejszego wieczora. Ponownie zonk. Nie odpali i koniec. Czeka mnie kolejny miesiąc bez tv jeszcze w tym okresie jaki mamy. Czy tylko ten jeden serwis na cały kraj jest? W papierach napisali poprawa połączeń wewnętrznych.
 

trops55

Member
Witam ponownie. Całość naprawy trwała 4 tygodnie. Po przywiezieniu w całości, bez rys i zarysowań chodził do dzisiejszego wieczora. Ponownie zonk. Nie odpali i koniec. Czeka mnie kolejny miesiąc bez tv jeszcze w tym okresie jaki mamy. Czy tylko ten jeden serwis na cały kraj jest? W papierach napisali poprawa połączeń wewnętrznych.

Twój wielki błąd. Trzeba było usterkę zgłaszać w ramach rękojmi.
 
Do góry