Philips LED TV PUS8804, 50 '', 55 '' i 65 '', HDR Dolby Vision / HDR10 + dźwięk z soundbara 2.1 i Android Pie 9.0, Smart TV.

kpudelek

New member
Kupiłem niedawno temu ten model. Soft najnowszy. Podłączony do neta kablem.
Mam uruchomione HbbTV. Funkcja jak funkcja. Nie wnosi za wiele ale jak jest to może z niej skorzystam.
I tu się zaczynają schody. O ile funkcja działa tak TV głupieje. Już mówię jak wygląda problem.
Kilka dni po ogłoszeniu narodowej kwarantanny TV zaktualizował się o kanały typu eSzkoła. Później doszły eSzkoła2 i eSzkoła3.
Włączenie takiego kanału powoduje prawidłowe przełączenie na HbbTV lecz gdy przechodzę na np TVP1 HD to dostaję brak obrazu i komunikat na TV. Przełączać mogę wszystkie kanały i jest pusto.
Ciekawe jest to że w informacjach o kanale siła i jakość sygnału są prawidłowe, zgodne z danym MUX'em.
Problem się rozwiązuje gdy wyłączę TV i ponownie włączę (z pilota, nie prądowo).
Soft mam najnowszy dostępny 001.001.114.002
Powiedzcie mi, gdzie takie usterki można zgłosić aby nie zostały olane przez Philipsa?
Szczerze niechętnie podszedłbym do opinii typu "wgraj od nowa soft z pendrive". Ja rozumiem, że czasami zaoranie systemu rozwiązuje problemy lecz tu widać, że problemem jest sam system/aplikacja do TV.
Może ktoś z Was ma u nich siłę przebicia? Czytałem wątek i już dzięki jednej z osób coś w TV rozwiązano więc może i mnie się uda mieć wpływ na nich.
 

xgrey

New member
Cześć,

Mam wielką prośbę.
Potrzebuję kogoś kto będzie tak miły i zainstaluje w tym modelu program aida64 i podeśle mi zdjęcie z ilością pamięci flash jaką program raportuję.
Potrzebuję to do walki z serwisem Philipsa i byłbym bardzo wdzięczny na pomoc.
Zdjęcia można na pw albo na maila msiwczak@gmail.com

Z góry dziękuje!
Michał
 

djrzz

Member
Cześć,

Mam wielką prośbę.
Potrzebuję kogoś kto będzie tak miły i zainstaluje w tym modelu program aida64 i podeśle mi zdjęcie z ilością pamięci flash jaką program raportuję.
Potrzebuję to do walki z serwisem Philipsa i byłbym bardzo wdzięczny na pomoc.
Zdjęcia można na pw albo na maila msiwczak@gmail.com

Z góry dziękuje!
Michał


MI w 43PUS7334 pokazuje coś około 8GB a według specyfikacji powinno być 16GB, więc jest coś nie tak.
 

xgrey

New member
MI w 43PUS7334 pokazuje coś około 8GB a według specyfikacji powinno być 16GB, więc jest coś nie tak.

Moje przypuszczenia są takie, że cała niższa seria czyli 7334, 7304 itp posiada 8GB flash, a modele wyższe jak 8804 deklarowane 16 GB.
Problem w tym, że pomoc techniczna oraz serwis philipsa uparcie twierdzą, że model 7304 posiada 16 GB flash.
Podesłałem im zdjęcia z systemu gdzie pokazuje pamięć 5.2GB, wysłałem też zdjęcia z AIDA64, jednak oni nadal twierdzą, że jest tam 16 GB tylko 11 GB zajmuje system i zainstalowane aplikacje co jest oczywistą bzdurą.
Wymyślają niestworzone rzeczy jak to, że część pamięci jest ukryta i niewidoczna przez aplikacje typu AIDA - kolejna wielka bzdura.
Chciałbym, żeby jakiś posiadacz 8804 sprawdził ile w tym modelu jest faktycznie pamięci i podesłał mi dowód, żeby pokazać tym ... .
W życiu nie spotkałem się z taki bezczelnym kłamstwem jakie odwala philips, zwyczajnie w głowie mi się to nie mieści i powiedziałem sobie, że za wszelką cenę zmuszę ich do tego żeby w moim TV znalazło się 16 GB, albo żeby pisemnie się przyznali, że telewizor nie posiada deklarowanej ilości pamięci flash i nie są w stanie doprowadzić go do zgodności ze specyfikacją.
 

Guzioo_PL

Member
Bez reklam
Moje przypuszczenia są takie, że cała niższa seria czyli 7334, 7304 itp posiada 8GB flash, a modele wyższe jak 8804 deklarowane 16 GB.
Problem w tym, że pomoc techniczna oraz serwis philipsa uparcie twierdzą, że model 7304 posiada 16 GB flash.
Podesłałem im zdjęcia z systemu gdzie pokazuje pamięć 5.2GB, wysłałem też zdjęcia z AIDA64, jednak oni nadal twierdzą, że jest tam 16 GB tylko 11 GB zajmuje system i zainstalowane aplikacje co jest oczywistą bzdurą.
Wymyślają niestworzone rzeczy jak to, że część pamięci jest ukryta i niewidoczna przez aplikacje typu AIDA - kolejna wielka bzdura.
Chciałbym, żeby jakiś posiadacz 8804 sprawdził ile w tym modelu jest faktycznie pamięci i podesłał mi dowód, żeby pokazać tym ... .
W życiu nie spotkałem się z taki bezczelnym kłamstwem jakie odwala philips, zwyczajnie w głowie mi się to nie mieści i powiedziałem sobie, że za wszelką cenę zmuszę ich do tego żeby w moim TV znalazło się 16 GB, albo żeby pisemnie się przyznali, że telewizor nie posiada deklarowanej ilości pamięci flash i nie są w stanie doprowadzić go do zgodności ze specyfikacją.
Cześć,
Z Twojego postu wynika, że kontaktowałeś się z producentem oraz serwisem i podali Ci informacje w które nie wierzysz? Nie do końca to rozumiem.
Skąd masz podejrzenia, że to dotyczy to tylko serii 7000, a w 8000 jest inaczej?

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
 

djrzz

Member
Cześć,
Z Twojego postu wynika, że kontaktowałeś się z producentem oraz serwisem i podali Ci informacje w które nie wierzysz? Nie do końca to rozumiem.
Skąd masz podejrzenia, że to dotyczy to tylko serii 7000, a w 8000 jest inaczej?

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Czysta fikcja że system i apki zajmują 11GB, co oni tam poinstalowali:?:
 

xgrey

New member
Cześć,
Z Twojego postu wynika, że kontaktowałeś się z producentem oraz serwisem i podali Ci informacje w które nie wierzysz? Nie do końca to rozumiem.
Skąd masz podejrzenia, że to dotyczy to tylko serii 7000, a w 8000 jest inaczej?

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Tak, nie wierzę, że mój tv posiada 16 GB pamięci flash skoro programy diagnostyczne pokazują mniejszą ilości, a i sam TV pokazuje dostępne tylko 5.2 GB.

Moje podejrzenia pokrywają się też z informacjami na poniższych stronach

https://www.displayspecifications.com/en/model/92e41772

https://www.displayspecifications.com/en/model/62191773

https://www.displayspecifications.com/en/model/ef671989

Wyższy i droższy model ma 16 GB, a modele niższe mniej.
Tylko Philips nie wiedzieć czemu wciska kit, że jest inaczej.
Nie ma żadnego dowodu na to, że niższe modele posiadają 16 GB, a przynajmniej ja takiego nie znalazłem.
 

djrzz

Member
Też mnie to zaciekawiło i napisałem im, że mają wysłać rozpiskę wszystkich zainstalowanych rzeczy razem z ilością zajmowanej pamięci.
Jeszcze nie odpisali :)
Także do nich pisałem ponad tydzień temu w tej sprawie i innych dotyczących 43PUS7334 i jak na razie cisza. Philips wali ścieme w specyfikacji i tyle:x
 

williamUM

New member
W załączniku "zrzut" ekranu z Aidy. Faktycznie pokazuje niecałe 5GB pamięci. Tak samo pokazuje 2GB RAM, a powinno być 3 i też pokazuje rozdzielczość 1920x1080. Podejrzewam, że akurat w tej sprawie to AIDA coś nie jest przystosowana do aktualnych TV.
 

Attachments

  • IMG_20200428_161344.jpg
    IMG_20200428_161344.jpg
    930,5 KB · Wyś: 31

Gie

Member
Bez reklam
Piszcie do UOKiK albo do lokalnej Federacji Konsumentów. Jak dostaną maila od nich to będą musieli odpowiedzieć. Zwykłego człowieka mogą olać. To jest śmieszne. Przy telewizorach za kilkaset dolarów oszczędzać kilka na pamięci.
 

xgrey

New member
W załączniku "zrzut" ekranu z Aidy. Faktycznie pokazuje niecałe 5GB pamięci. Tak samo pokazuje 2GB RAM, a powinno być 3 i też pokazuje rozdzielczość 1920x1080. Podejrzewam, że akurat w tej sprawie to AIDA coś nie jest przystosowana do aktualnych TV.

Nie ukrywam, że ponownie zostałem zaskoczony, sądziłem że w wyższych modelach nie dokonali już takich kastracji, a tu wychodzi, że nie tylko z pamięcią flash coś namieszali, ale i z ram.
AIDA nie musi być perfekcyjna, ale chyba z podawaniem ilości pamięci sobie radzi.
Gdyby nie fakt, że sam android podaje 5 gb wolnej pamięci to bym nawet brał pod uwagę błąd w AIDA, ale nie tyle błędów w jednym modelu...
Pogmeram w sieci nad jakimś alternatywnym softem diagnostycznym dla porównania.
 

williamUM

New member
Niezłe kwiatki wychodzą. Napisze do Philipsa, a jak nie dadzą znać to do UOKIKu. Jestem ciekaw odpowiedzi. Znasz jakieś alternatywne oprogramowanie, żeby sprawdzić parametry jak AIDA?
 
Do góry