Philips LED TV PUS8804, 50 '', 55 '' i 65 '', HDR Dolby Vision / HDR10 + dźwięk z soundbara 2.1 i Android Pie 9.0, Smart TV.

Archibaldini

New member
Co prawda na zadane przeze mnie pytanie odnośnie skalowania sygnału HD (dwie strony temu) nikt nie odpowiedział, ale zaryzykuję jeszcze jedno - TEŻ WAM GUBI SIEĆ WIFI?

Szczerze powiem, że jak tak mają wyglądać nowe telewizory, przeładowane zbędnymi bajerami i mające problemy ze wszystkim to ja chyba wolę mojego 8-letniego Panasonica, który nigdy z niczym mnie nie zawiódł.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Archibaldini - czyli działa czy gubi ??
Zapraszam - u nas nie gubi.
Masz może jakąś nianię elektryczną - bo były już takie przypadki, że zakłócenia były ale nie z winy telewizora.
 

Archibaldini

New member
kiki napisał:
Archibaldini - czyli działa czy gubi ??
Chyba jasno napisałem, sieć wifi gubi, na kablu działa.

kiki napisał:
Zapraszam - u nas nie gubi.
Mam u Was przenocować? Co Ty w ogóle wypisujesz, chcesz pomóc, zgrywać się na bohatera czy nabić rekordową ilość postów? Daruj sobie proszę takie teksty.

kiki napisał:
Masz może jakąś nianię elektryczną - bo były już takie przypadki, że zakłócenia były ale nie z winy telewizora.
Nie, nie mam niani, a żadne inne urządzenie w domu nie ma takiego problemu, w tym przystawki Android tv od Nvidii oraz Xiaomi.

Maroski napisał:
Nie zaobserwowałemu problemów z WiFi. Z praktyki podpowiem, że często jest to wina punktu dostępowego, spróbuj podłączyć do innego na jakiś czas.
I to jest konkret, dziękuję. Niestety - obawiam się, że problem jest w telewizorze, mam podpiętą dużą ilość urządzeń wifi do jednego routera (w tym przystawki tv android) i wszystkie poza tym telewizorem nie mają problemów. Po kolejnym dniu mam kolejne doświadczenie: za każdym razem po nocy przy pierwszym uruchomieniu telewizora jest info, że nie jest podłączony do internetu. Przy czym jeśli mam net po kablu to za kilka sekund info znika i tv jest już podłączony do netu, a jeśli po wifi to muszę od nowa szukać sieci i ustawiać. Tak jakby wygaszał kartę sieciową (lub co gorsza gubił ustawienia sieciowe), ale w ustawieniach oszczędzania energii nie widzę niczego co można zmienić. Pozostałe funkcje działają bez zastrzeżeń. Zostawiłem podłączony kabel i chyba przyjdzie mi z tym żyć, ale słabiutko to wygląda 😐
 

Maroski

New member
Niestety - obawiam się, że problem jest w telewizorze, mam podpiętą dużą ilość urządzeń wifi do jednego routera (w tym przystawki tv android) i wszystkie poza tym telewizorem nie mają problemów. Po kolejnym dniu mam kolejne doświadczenie: za każdym razem po nocy przy pierwszym uruchomieniu telewizora jest info, że nie jest podłączony do internetu. Przy czym jeśli mam net po kablu to za kilka sekund info znika i tv jest już podłączony do netu, a jeśli po wifi to muszę od nowa szukać sieci i ustawiać. Tak jakby wygaszał kartę sieciową (lub co gorsza gubił ustawienia sieciowe), ale w ustawieniach oszczędzania energii nie widzę niczego co można zmienić. Pozostałe funkcje działają bez zastrzeżeń. Zostawiłem podłączony kabel i chyba przyjdzie mi z tym żyć, ale słabiutko to wygląda 😐

Tym bardziej proponuję na próbę podpiąć do innego punktu dostępowego / routera. Jest masa ustawień których niektóre urządzenia końcowe mogą "nie tolerować". Np. jakieś funkcje oszczędzania energii lub błąd w serwerze DHCP. Do tego Android jest kapryśny z niektórymi chipsetami jeżeli chodzi o WiFi.
Skoro nikt więcej nie zgłasza takiego problemu, nie oceniał bym z góry, że to wina TV bez przetestowania z innymi AP/routerami.

Jaki masz ten router?
 

Archibaldini

New member
Tym bardziej proponuję na próbę podpiąć do innego punktu dostępowego / routera. Jest masa ustawień których niektóre urządzenia końcowe mogą "nie tolerować". Np. jakieś funkcje oszczędzania energii lub błąd w serwerze DHCP. Do tego Android jest kapryśny z niektórymi chipsetami jeżeli chodzi o WiFi.
Skoro nikt więcej nie zgłasza takiego problemu, nie oceniał bym z góry, że to wina TV bez przetestowania z innymi AP/routerami.

Jaki masz ten router?

Router jest taki jaki dała mi Inea, konkretnie ZTE ZXHN F680. Gdzieś mam jeszcze repeater Tp-linka, mogę podpiąć go kablem do routera i ustawić inną sieć wifi dla samego telewizora. Zmiana routera nie wchodzi w grę, ponieważ Inea przypisuje dany model do umowy. Oczywiście mogę dokupić osobny router dla samego wifi / lan, ale do tej pory to nie było potrzebne ;)

PS. Wcześniej philipek w tym wątku pisał o problemach z zapamiętaniem sieci wifi.
 

philips8109

Member
Re:

Siemano i dokonałem zakupu 2300zł + GRATIS (iFixit Zestaw narzędzi do smartphone i naprawy elektroniki) 50pus7504 żona zadowolona dźwięk ładny i ja mam prezent tez :)
 

Kurakaodr

Member
problemach z zapamiętaniem sieci wifi.

Jakie problemy? jakie gubienie sieci?
a045.gif


WIFI w obydwu opcjach 2,4 / 5 GHz, działa świetnie!
g015.gif
 

Archibaldini

New member
Jakie problemy? jakie gubienie sieci?
a045.gif


WIFI w obydwu opcjach 2,4 / 5 GHz, działa świetnie!
g015.gif

Płacą Ci za ciągłe przyklaskiwanie? Nic nie wnosisz tymi komentarzami. Jeśli nawet Tobie trafił się tak idealny model to nie znaczy, że ktoś może nie mieć z nim problemu. Więc odpuść i skoro nie potrafisz pomóc w temacie - nie pisz wcale.

PS. I tak już straciłem nadzieję, że jest na tym forum ktoś kto może pomóc. Trudno, trzeba bujać się z niedoróbką filipsa. Coraz więcej znajduję w nim bugów, ale szkoda pisać, skoro tu sami fanboye marki jak Ty.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Mamy kanapy i 1000 m2 wolnych więc damy radę przenocować.
Co zrobić jak działa, to działa.
Sorry , ze u nasz działa.

Dziś klient przyniósł telewizor bo my się zacina Netflix.
Telewizor grał 8 godzin i nie zająknął się ani razu.
Klient twierdzi , ze wina telewizora...
Jutro pewnie będzie siedział kilka godzi aby sprawdzić , że to nie telewizor , skoro jednak działa !!!

O nabijaniu postów oszczędź sobie prymitywne wstawki stać Cię na więcej.
Jak komuś działa - to masz coś do zadowolonej osoby ?
Naprawdę ?

U nas z działa, masz 8 godzin na sprawdzenie że nie zrywa, fotel i Pizzę jedną z najlepszych w Polsce też dostaniesz.
Tylko nie wiem czy 8 godzin Ci wystarczy .
Jeśli masz zaś wątpliwości - przecież masz Gwarancję.
Oni o tego są .
 

philips8109

Member
Re:

Ma kolega racje dolacze sie do dyskusji :)

W moim 49pus8503 czasami wyskakuje znaczek wifi brak zasiegu ale nie jest to zwiazane z telewizorem a z operatorem UPC ze sygnal sie traci ale zaraz po kilku sekundach wlacza sie automatycznie

Dobrym rozwiazaniem jest kabelek z routera do tv i po problemie:) sygnal bedziesz mial lepszy i predkosc internetu,przesyl danych itp...

abo wzmacniacz sygnalu wifi ...

Bo robilem testy predkosci internetu wychodilo max po wifi 50mb/s czy jak tam sie to pisze
a po kablu 99mb/s

Lacze jest 120mb/s
 
Ostatnia edycja:
Do góry