Zgłoszę, to będzie moje 4 zgłoszenie dot. zakłóceń Wydarzen24. Odpowiedź "sprawa nadal jest badana" Lagi też już wcześnie przesłałem.Zgłaszaj koniecznie do Philipsa i podaj wersję oprogramowania że masz najnowszą
Tu masz formularz zgłoszeniowy oraz numer telefonu: https://tv-sound-monitors.philips.com/s/contactsupport?language=pl&country=PL&family=tv&reason=2
Dzięki kolego, myślę że może to być kwestia orogramowania TV. Generalnie telewizory Philipsa zawyżały siłę sygnału. Może tu coś zmienili. Stwierdziłem to już kiedyś podłączając inne odbiorniki/tunery. Ale żeby mieć jakość tylko 48% na TP 10,719 to trochę mało. Na TP 11508 już jest więcej bo 60% ale to wszystko malo. W prawdzie nic mi nie klatkuje ale trochę to mała wartość. Jak napisałem wcześniej na pozostałych 2 TV mam 100/100. Dla DVBT również na tym TV mam 100/100Później napisze jaki mam sygnał sygnału na antenie Corab 90 i konwerter quad Televes, ale antenę mam u siebie przez bez przyżądu i mam kiepski.
Czekam z niecierpliwieniem na odpowiwdź.Później napisze jaki mam sygnał sygnału na antenie Corab 90 i konwerter quad Televes, ale antenę mam u siebie przez bez przyżądu i mam kiepski.